Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Сергій Ветеран

Керівник готельного комплексу

Рассматривает должности:
Керівник готельного комплексу, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Заступник керуючого магазином
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
22 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник готельного комплексу

с 02.2019 по 06.2025 (6 лет 4 месяца)
«Хостел на пестеля» (Готельно-ресторанний бізнес)

Знания и навыки

  • Доброзичливість
  • Стресостійкість
  • Здатність до навчання
  • Пунктуальність
  • Неконфліктність
  • Ведення соціальних мереж
  • Інвентаризація
  • Управління командою
  • Управлінські навички
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Бронювання на Booking.com
  • Проведення касових операцій
  • Бронювання номерів
  • Чесність
  • Адаптивність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Кваліфікований керівник з багатогранним досвідом управління готельним комплексом. Вміло поєдную аналітичне мислення з практичними навичками у сфері бухгалтерського обліку, логістики, ремонту та організації внутрішніх процесів.

Відповідав за стабільну роботу комплексу: від фінансової звітності до технічного стану об’єктів. Вмів швидко вирішувати господарські та організаційні питання, зберігаючи високу якість сервісу й оптимальні витрати.

Навички:
•Управління персоналом та організація роботи команди.
•Ведення бухгалтерського обліку, первинна документація, контроль витрат.
•Закупівля, логістика, постачання.
•Організація і контроль ремонтних та технічних робіт.
•Робота з підрядниками та контролюючими органами.
•Комунікація з клієнтами, вирішення нестандартних ситуацій.
•Підтримка ефективної та безперебійної роботи комплексу.

Обов’язки:
•Організація щоденної роботи комплексу (розміщення, прибирання, харчування, техпідтримка).
•Ведення звітності, облік доходів/витрат, робота з касою.
•Планування та виконання ремонтів, закупівля матеріалів, координація підрядників.
•Управління персоналом: формування змін, розподіл обов’язків.
•Контроль за рівнем сервісу, обслуговуванням гостей, робота зі скаргами.
•Забезпечення технічної справності об’єктів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: