- PRO
Максим
Менеджер з персоналу, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з персоналу, HR-керівник, Продакт-менеджер, Фасилітатор, Керівник (B2B), Керівник освітнього проєкту, Координатор освітніх проєктів, Аналітик-координатор, Координатор, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Киев, Львов, Удаленно, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14100109/
Опыт работы
Адміністратор баз даних
с 03.2023 по наст. время
(2 года 5 месяцев)
Харківводоканал, КП, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Касир-бариста
с 04.2021 по 02.2022
(10 месяцев)
Приватна, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Андміністратор
с 03.2020 по 04.2021
(1 год 1 месяц)
Axe.club.raskolnikov, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор квест-кімнати
с 04.2019 по 03.2020
(11 месяцев)
Ізоляція, квест-кімнати, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Координатор
с 03.2018 по 03.2019
(1 год)
Mari Wedding Decor, Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Менеджер
с 04.2016 по 09.2018
(2 года 5 месяцев)
Музичний гурт «SedoyKotband», Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Караоке-менеджер
с 05.2015 по 04.2016
(11 месяцев)
Ресторан «Царський», Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор сервісів
с 07.2012 по 04.2015
(2 года 9 месяцев)
Eldorado.ua, Харків (Роздрібна торгівля)
Образование
1-ша ЗОШ I-III ступенів
Компʼютерні науки, управління проєктами, Харків
Среднее, с 1996 по 2007 (11 лет)
Знания и навыки
- Робота з CRM / ERP / системами документообігу
- Створення презентацій
- Контроль документообігу
- Користувач систем електронного документообігу
- Технічне адміністрування
- Впевнене спілкування
- Емпатія та дипломатичність
- Вміння будувати довіру
- Лідерство через приклад
- Натхнення та мотивація команди
- Стратегічне планування
- Висока працездатність
- Адміністрування офісу
- Управління магазином
- Здатність до навчання
- Управління командою
- Комунікабельність
- Привітність
- Лідерство
- Ведення CRM
- Ведення документації
- Інвентаризація
- Адаптивність
- Доброзичливість
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
•Досвід фасилітації та координації подій до 1000+ осіб (концерти, виступи, весілля, фестивалі, квести).
•Працював головним координатором в івент-агентстві, адміністратором ERP-системи документообігу (держустанова).
•Самостійно організував масштабний виступ: технічне забезпечення, звук, сценарій, координація артистів.
•Багаторічний досвід у сфері ритейлу: продавець-консультант, адміністратор систем у «Фокстроті», «Ельдорадо».
•Координував командну роботу під час масштабних заходів (зокрема з технічним та артистичним складом).
•6 років досвіду як менеджер музичного гурту: організація виступів, логістика, сцена, технічне забезпечення.
•Володію CRM-системами, ERP, касовими програмами, Google Workspace, Canva, Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
•Вмію знаходити рішення в незнайомих обставинах, швидко вчитись, брати відповідальність в критичних ситуаціях.
•Командний стиль роботи з елементами лідерства: можу бути як координатором, так і помічником.
•Легко взаємодію як з технічними спеціалістами, так і з креативними командами.
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер матеріального відділу, менеджер з персоналу, адміністратор
25000 грн, Киев, Бровары -
HR-менеджер
Киев -
Рекрутер
Удаленно -
HR-менеджер
Хмельник, Удаленно -
HR-менеджер, HRD
25000 грн, Удаленно -
Менеджер з персоналу
Львов