- PRO
Юлія
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14126761/?puid=2267
Опыт работы
Адміністратор
с 11.2020 по 08.2024
(3 года 9 месяцев)
It company, Київ (IT)
У ролі адміністратора я забезпечувала ефективну роботу офісу, керуючи реєстрацією вхідних і вихідних документів, організацією робочого простору.
Досягала високої організованості та ефективності у виконанні рутинних та стратегічних завдань адміністрування.
Забезпечувала безперебійну роботу офісу з 30+ людей.
Вирішувала конфліктні ситуації та проводила інструктаж новим співробітникам.
Оператор 1C
с 10.2018 по 05.2019
(7 месяцев)
Віктрум, Київ (Роздрібна торгівля)
• Стажування більше 10 співробітників,які досягли успіхів в роботі
• Введення та обробка інформації в комп'ютерні системи
• Перевірка точності та повноти введених даних
• Підготовка звітів та виконання аналізу даних
• Співпраця з іншими відділами для забезпечення точності даних
Продавець-консультант
с 08.2018 по 09.2018
(1 месяц)
Colin’s, Київ (Роздрібна торгівля)
Під час роботи продавцем-консультантом активно проводив консультації клієнтів щодо продукції, допомагаючи їм знайти оптимальний варіант покупки.
Ефективно вирішувала різноманітні запитання та проблеми покупців, що сприяло підвищенню задоволеності клієнтів.
Досягала поставлених цілей щодо обсягів продажів, активно рекомендуючи споживачам додаткові товари та послуги.
Забезпечувала високий рівень обслуговування та позитивне спілкування з клієнтами, сприяючи підвищенню лояльності до компанії.
Менеджер з продажу
с 07.2016 по 11.2016
(4 месяца)
Стар Агенція, Київ (Роздрібна торгівля)
У мої обов'язки як менеджера з продажу входило активний пошук нових клієнтів, проведення переговорів та укладення угод з підприємствами різних секторів економіки. Я відповідав за розвиток власної бази клієнтів і підтримку вже існуючих відносин. Мої зусилля сприяли збільшенню обсягів продажів та підвищенню рівня задоволеності клієнтів послугами компанії.
Образование
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Менеджмент, Умань
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)
Знания и навыки
- Відповідальність
- Управління командою
- Адміністрування офісу
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Лідерство
- Ведення CRM
- Ведення документації
- Організованість
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Telegram: @y_shev4enko
• Вмію працювати з Word, Excel, Photoshop, CRM, 1C, Spine.
• Вивчаю роботу з анімаціями в Spine для створення ігор
• Управляла персоналом до 30 людей
• Вмію працювати в мультизадачному режимі
Похожие кандидаты
-
Адміністратор рецепції, помічник бухгалтера, касир
Киев -
Асистент директора
25000 грн, Киев -
Помічник керівника
32000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев -
Персональний асистент
Киев, Одесса -
Офіс-менеджер, адміністратор
Киев