Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Альона

Адміністратор закладу доставки

Рассматривает должности:
Адміністратор закладу доставки, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор, Продавець-консультант, Фахівець з документообігу, Контент-менеджер, Керівник пекарні, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Офіс-менеджер
Возраст:
37 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Дата: 5 травня 2025 року

Мельник Альона
Офіс Менеджер

Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто: Хмельницький
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета роботи:
Шукаю роботу, яка передбачає організацію процесів, планування та виконання завдань. Відкрита до офісного формату роботи, дистанційної зайнятості чи виїздів.
Процеси постачання, внутрішні робочі процеси, покращення роботи компанії, логістика, управління запасами.

Ключові навички:
•Організація та контроль виконання завдання.
•Мотивування команд та
стимулювання досягнення результатів.
•Вирішення організаційних та
адміністративних питань.
•Уміння адаптуватися до різних
умов роботи: офіс, віддалено чи у виїзному форматі.

Досвід роботи:
1.ЦПЗ ХД УДППЗ «Укрпошта»:
• Посада: інструктор з передплати в групі продаж
•Період роботи: 04.2013 - 07.2014
• Обовʼязки: Адміністрування баз
даних, робота з документами

2.ХОЦПіБ зі СНІДом:
• Посада: Медичний реєстратор
• Період роботи: 02.2016 - 04.2021
• Обовʼязки: Адміністрування баз
даних, робота з документами.

3.Студія краси "Small Touch":
• Посада: ламімейкер
• Період роботи: 05.2021 - 11.2024
• Обовʼязки: Планування графіку роботи, взаємодія з клієнтами.

4.Аутсорс Sun One магазину «Аврора»:
• Посада: касир/продавець-консультант;
• Період роботи: 24.03.25р - 16.04.25р
• Обовязки: касова дисципліна, порядок у магазині, розміщення товару на полицях, консультація та обслуговування покупців

Освіта:
• Спеціальність: Менеджмент організацій
• Заклад: Хмельницький національний університет (ХНУ)
• Роки навчання: 2005 - 2011рр

Обов'язки та досягнення:
• Організовувала та координувала
роботу команд, покращуючи
ефективність процесів.
• Забезпечувала точність у роботі з документами, систематизувала дані.
• Створювала умови для комфортного
виконання завдань, вирішувала організаційні питання.
•Оптимізувала робочі процеси, підвищуючи ефективність виконання планів.

Особисті якості:
• Відповідальна, організована, зосереджена на результаті.
• Швидко адаптуюсь до змін та нових
умов роботи.
• Уважна до деталей, вмію працювати у різних форматах.

Додаткова інформація:
• Володіння базовими компʼютерними
програмами.
• Є досвід роботи як в офісі, так і дистанційно.
• Готовність до виїздів та відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: