- Файл
Оксана
Головний бухгалтер, фінансовий директор
- Возраст:
- 55 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Днепр, Полтава, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14133673/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Головний бухгалтер
Розглядає посади:Головний бухгалтер, Бухгалтер
Вид зайнятості:повна, неповна
Зарплата:60 000 грн/міс
Вік:55 років
Місто проживання:Харків
Готовий працювати:Харків , Харківська обл., в офісе
Дніпро, Полтава(Полтавська обл.) - дистанційно
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта:[
Освіта
Харківський інженерно-економічний інститут
інженер-економіст, бухгалтер
повна вища економічна освіта з 1986 по 1991 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
міжнародна академія бізнес освіти АВЕ 2008р.
Знання і навички
M.E.Doc, Користувач ПК, 1С:Підприємство, Бухгалтерський облік, Клієнт-Банк, MS Excel, BAS Бухгалтерія, программа Кропіо, Електронний кабінет платника податків, Податковий облік, Управлінський облік, Управління виробництвом, Статестична звітність, Ведення бухгалтерії ФОП, Облік ПДВ, Ведення ФОП та юридичніх осіб на єдиному податку, ЗЕД, Оптимізація обліку, Постановка бухгалтерського обліку, Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності, Постановка податкового обліку, Ведення бухгалтерського обліку, Ведення фінансового обліку, Ведення податкового обліку, Ведення складського обліку, Оптимізація оподаткування, Контроль документообігу, Інвентаризація, Знання податкового законодавства, Ведення первинної бухгалтерської документації, ЄДР, Державні реєстри, Дія, Подання податкової та статистичний звітності, Подання електронної звітності, Складання фінансової звітності, Розблокування податкових накладних, Реєстрація податкових накладних. Супровід під час податкових перевірок. Здатність до навчання, Впевненість, Комунікабельність, Відповідальність, Самостійність, Уважність.
Додаткова інформація
Урівноважений, стресостійкий, активний, знаючий бухгалтер-практик з великим успішним досвідом у бухгалтерії, у т.ч. кадрах та у роботі з контролюючими органами пропонує свої послуги для вашого бізнесу.
Досвід у бухгалтерії 30+ років, на посаді головного бухгалтера 30+ років.
Багаторічний практичний досвід роботи:
- виробничих підприємствах
- сільськогосподарських підприємствах;
- фінансова сфера (кредити, лізинги, тощо);
- підприємства переробної промисловості;
- будівництво;
- оптова торгівля.
Пропоную: комплексне, професійне супроводження вашого бізнесу у відповідності сучасним податковим та економічним вимогам безпечного та ефективного ведення бізнесу в Україні
Практичний успішний досвід:
1. Ведення ФОП 1-3 групи,
2. Юридичні особи (ТОВ) з ПДВ і без ПДВ, ПП.
3. Забезпечення стабільної позитивної податкової історії підприємства.
4. Знання особливостей у різних галузях господарства: виробництво, торгівля, сфера послуг. 5. Ретельність та уважність на усіх дільницях обліку:
- бухгалтерський, податковий, управлінський облік,
- первинні документи,
- звіти в усі інстанції,
- готівкові і безготівкові розрахунки,
- дебіторська-кредиторська заборгованість,
- виробництво,
- склад,
- заробітна плата і розрахунки з бюджетом,
- основні засоби,
- облік ПДВ (успішний досвід розблокування),
- ЗЕД,
- облік корпоративних відносин,
- нематеріальні активи та інтелектуальна власність,
- інвентаризація,
- облік оплати праці,
- статистичні звіти,
- складання обов'язкових внутрішніх організаційних документів: облікової політики, інструкцій, положень і т.д.,
- закриття періодів, складання і подання квартальної/річної фінансової звітності та декларацій з податку на прибуток, декларацій з єдиного податку ФОП/юр.осіб.
6. Досвід з ефективної організації та ведення бухгалтерського відділу дистанційно (з перодичним відвідуванням).
7. Взаємодія з контролюючими органами з досягненням позитивного рішення для підприємства: розблокування податкових накладних, оскарження повідомлень-рішень, перевірок. Прийняття усіх заходів для зменшення ризику притягнення уваги контролюючих органів.
8. Успішний досвід ефективної автоматизації обліку та оперативного обміну інформацією всередині підприємства для вирішення поточних питань.
9. Індивідуальний підхід в оптимізації витрат, організації повноцінної ефективної облікової системи.
+ Програмно-технічне забезпечення бізнесу. Автоматизація бухгалтерського обліку, програмна підтримка в актуальному стані, надійний захист інформаційної бази. Стабільна автономна робота серверів незалежно від наявності/відсутності електроенергії.
Територіально офіс знаходится у Харкові .
Обов'язкове відвідування вашого підприємства щотиждня та підтримка постійного тісного зв'язку з підприємством, співробітниками для забезпечення повноти обліку та господарського процесу.
Гарантую дійсно якісне бухгалтерське обслуговування від первинки до звітності і високий рівень відповідальності. Пропоную набагато більше, ніж вартісь послуг.
Співпраця здійснюється офіційно. Розмір оплати оговорюється та узгоджується индивидуально залежно від обсягу робіт.
Похожие кандидаты
-
Руководитель отдела ВЭД, директор по экономике и финансам
40000 грн, Днепр -
Директор
50000 грн, Днепр, Запорожье , еще 2 города -
Директор (виконавчий, операційний, фінансовий, комерційний), керівник компанії
25000 грн, Днепр, Киев , еще 6 городов -
Начальник фін. відділу
Киев, Полтава -
Фінансовий, комерційний директор
Днепр -
Фінансовий директор, керівник підприємства, начальник відділу
Днепр