Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Заступник директора

Рассматривает должности:
Заступник директора, Керівник підприємства
Возраст:
49 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище Веряскіна
2. Ім’я Людмила
3. По батькові Василівна
4. Число, місяць, рік народження 17.09.1975
5. Місце проживання с.Трушки, Білоцерківський район, Київська область
6. Контакти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
7. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти
Рік вступу
Рік закінчення
Галузь знань/
спеціальність/
спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Серія та номер диплома
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
1994
1998
Педагогіка і психологія
спеціаліст
ЛГ ВЕ №011800
Національна академія державного управління при Президентові України
2016
2019
Публічне управління та адміністрування
магістр
М 19 № 049756
Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
2024

Психологія

8. Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою
Найменування документа
Установа, що видала документ
Серія та номер документа
Посвідчення
Білоцерківський національний аграрний університет
420/11-10-19
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою
Національна комісія зі стандартів державної мови
УМД N 00002339
9. Відомості про стаж роботи, досвід роботи на керівних посадах
Число, місяць, рік
Найменування підприємства, установи, організації
Найменування посади
Короткий опис основних функцій
Кількість, в місяцях

досвід у сфері
досвід на керівних посадах
призначення
звільнення

03.09. 2012
19.07.2013
Українська страхова компанія "Княжа" Вієна Іншуранс Груп
директор філії Київської обласної дирекції
Керівництво філією в м.Біла Церква; проведення переговорів з юридичними та фізичними особами; розширення клієнтської бази; створення позитивного іміджу компанії; підбір персоналу; фінансове планування діяльності філії; виведення компанії на високий рівень надання страхових послуг в регіоні.

10 місяців
23.01. 2015
29.08.2019
Апарат Верховної Ради України
помічник-консультант народного депутата України
Організація та проведення заходів за участю народного депутата; планування та організація медіа- заходів; виступи на заходах і зустрічах; співпраця з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування; прийом громадян в громадських приймальнях виборчого округу; аналіз рівня соціально-економічного розвитку шести районів Київської області; співпраця з керівниками та працівниками закладів освіти, культури та медицини та інших підприємств і організацій.

4 роки 7 місяців
08.11. 2019
16.082021
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Начальник управління з ретроконверсії
Ефективне керівництво роботою працівників управління.

1 рік 9 місяців
17.08. 2021
16.08. 2023
Білоцерківська районна державна адміністрація
Заступник голови адміністрації
Забезпечення реалізації державної політики в галузях охорони здоров’я, освіти, культури, соціального захисту населення, сім’ї та дітей, архівної справи. Співпраця з підприємствами та організаціями, державними територіальними органами та органами місцевого самоврядування Білоцерківського району

2 роки
11.10. 2023
12.02.2024
ТОВ «Арсенал- Центр»
Директор ВТВ в м.Біла Церква
Ефективне керівництво роботою виробничо-торгового відділу.

4 місяці
14.06. 2024
01.11.2024
Приватний заклад «НЦВТ МІСТ»
Директор
Організація та керівництво різносторонньою підготовкою до відкриття освітнього закладу

4 місяці
10. Навички: Впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Miсrosoft office, OutlookExpress, Документообіг. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
В роботі проявляю: цілеспрямованість, принциповість, організованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, вимогливість до себе та оточуючих.
Вважаю себе експертом в сферах: управління персоналом, ведення ділових переговорів, планування, організація та контроль якості виробничого процесу, організація та здійснення виховної роботи, організація та проведення масових заходів, організація моніторингу економічної та політичної ситуації в регіоні.
Вміння та особисті якості
• Вміння керувати виробничими процесами
• Навички ефективного управління персоналом та вирішення конфліктів
• Аналітичне мислення та вмінням приймати стратегічні рішення
• Лідерські якості та здатність надихати команду
• Відмінні комунікативні навички
• Здатність мотивувати та розвивати персонал
• Вміння працювати в умовах багатозадачності
• Інноваційне мислення та відкритість до нових ідей
• Стресостійкість та вміння працювати в динамічному середовищі

11. Додаткова інформація:
Професійно і з задоволенням керую автомобілем впродовж 15 років.
Займаюсь вивченням англійської мови, вокалом, садівництвом.
Займаю активну громадянську позицію, учасниця програми сталого відновлення громад та регіонів України «OSTRIW (open, sustainable transformation recovery initiative work)».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты