Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Лілія

Юрист

Рассматривает должности:
Юрист, Начальник відділу кадрів, HRD, Affiliate manager
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Первомайск (Николаевская обл.)
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Liliia Adamenko
Юрист, HRD

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») @L26V05
(Viber, WhatsApp)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Lilia Adamenko

ДОСВІД РОБОТИ:
ОСВІТА (повна вища):

Кіровоградський інститут регіонального управління та 2000 - 2004 роки - міське управління юстиції: спеціаліст відідлу РАЦС, потім -
економіки (спеціальність «Право», кваліфікація юрист) головний спеціаліст управління.
2004 - 2007 роки - юрист міського управління охорони здоров'я.
2007 - 2014 роки - головний спеціаліст, юрист міської ради (в тому числі
Харківський національний державний педагогічний
адмінкомісія та відкриті торги).
університет ім. Г. С. Сковороди (спеціальність «Право», 2014 - 2020 роки – співвласник та власник ТОВ, директор (сімейний бізнес у сфері
кваліфікація викладач правових дисциплін). будівництва та дизайну, виробництво і продажі, реклама і просування продукції)
2020 – 2025 роки - юрист, начальник відділу кадрів комунального підприємства
З 2024 рік - Affiliate Manager (сумісництво)

ПРО СЕБЕ: ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Відповідальна, комунікабельна та стресостійка, з
глибоким розумінням правових процесів і управління Юридична діяльність:
персоналом. Орієнтована на досягнення результатів,
ефективну взаємодію з партнерами та розвиток  Глибокі знання господарського, адміністративного, цивільного, трудового
командної роботи. Вміння працювати у високому темпі та права.
одночасно вести кілька проектів. Швидко адаптуюсь до
змін, володію аналітичним мисленням і системним  Успішний досвід участі у судових спорах, підготовка процесуальних
підходом до вирішення завдань. Прагну довгострокової документів, представництво інтересів у судах.
співпраці в компанії, яка цінує професіоналізм,  Складання та експертиза договорів, контрактів, тендерної документації.
стабільність і дає можливості для подальшого постійного
 Реєстрація актів цивільного стану, державна реєстрація юридичних осіб,
зростання. Відкрита до нових викликів, ініціативна та партій та громадських організацій.
націлена на створення ефективних робочих процесів.
 Правовий супровід господарської діяльності підприємств та державних
установ.
ДОСЯГНЕННЯ:
 Консультування з питань трудового законодавства, кадрової політики,
1. Розробка та експертиза внутрішніх документів і наказів – взаємодії з контролюючими органами.
удосконалення 150+ внутрішніх документів, що знизило  Участь у створенні та роботі адміністративних комісій, організація роботи з
питань штрафних санкцій.
юридичні ризики компанії на 30%.
2. Представлення інтересів у судах – успішно захищено 95%
 Досвід роботи в тендерних комітетах, підготовка тендерних пропозицій і
супровід закупівельних процедур.
клієнтів у справах цивільного, господарського та трудового
права.
3. Управління корпоративною юридичною документацією – HR-менеджмент (HRD):
оптимізація понад 1000 юридичних контрактів та договорів
у рік, що знизило кількість юридичних помилок на 70%.
 Розробка та впровадження HR-стратегій згідно зі стратегією розвитку
компанії.
4. Антикорупційні програми – впровадження антикорупційних
ініціатив, що виключило випадки порушень.  Створення кодексів етики, корпоративних правил і політик поведінки.
5. Юридичні консультації по трудовому, господарському,  Впровадження систем матеріального та нематеріального стимулювання
цивільному та адміністративному праву. персоналу.
6. Підготовка та погодження договорів – підготовлено  Управління повним циклом кадрового документообігу відповідно до чинного
понад 5000 договорів та контрактів,в т.ч. для міжнародних трудового законодавства.
партнерів, забезпечивши їхню юридичну відповідність на  Підбір, адаптація, розвиток та атестація працівників.
90%.  Організація навчання і підвищення кваліфікації співробітників.
7. Проведення юридичних перевірок – аналіз понад 500  Формування сильної корпоративної культури та розвиток бренду
корпоративних документів, що дозволило знизити роботодавця.
юридичні витрати.  Вирішення трудових конфліктів, зниження рівня плинності кадрів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: