Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Микола

Операційний директор мережі ресторанів, 80 000 грн

Рассматривает должности:
Операційний директор мережі ресторанів, Керуючий рестораном
Вид занятости:
полная
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор форматів БПШ, Dogs&Burgers

с 07.2019 по наст. время (6 лет 1 месяц)
Gastro Family, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Аналіз та вибір локацій для відкриття закладів, супровід усіх епатів будівництва, проведення pre-opening ресторану.

- Розробка фінансової моделі для мастштабування бренду в рісних форматах ( Instore, instore+delivery, МАФ.)

- Операційний супровід 20+ закладів (робота з партнерами франчайзі, постачальниками, підрядниками, ведення трьох брендів одночасно.)

- Навчання управлінського складу ресторанів і партнерів франчайзі стандартам та бізнес процесам компанії.

- Проведення аудитів в закладах мережі.

- Формування та оптимізація бюджету та P&L (планування, постановка цілей, аналіз витрат, впровадження заходів для підвищення прибутковості.)

- Участь у розробці маркетингових кампаній, аналіз трендів та пошук ідей для розвитку брендів.

- Розширення меню, тестування нових категорій (власна ініціатива для зростання продажів.)

- Створення системи контролю якості та стандартів сервісу.

- Реагування на проблеми і скарги клієнтів у роботі закладів, складання плану дій, щодо усунення скарг у майбутньому.

- Керування процесами онлайн продажів (робота з агрегаторами доставки та власною доставкою компанії.)

Другий помічник директора ресторану

с 05.2018 по 06.2019 (1 год 1 месяц)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Управління персоналом ресторану. Виконання цілей з продажу та управління витратами. Забезпечення якості обслуговування і безпеки продуктів. Виконання стандартів сервісу. Збільшення середнього чека і наповнюваності замовлення.
- Оволодів знаннями по роботі з інструментом P & L для планування доходу та витрат з деталізацією за напрямами (контроль витрат на обладнання, продукти, хімію в рамках бюджету) а також пошук можливостей для збільшення прибутку.
- Формування замовлень на продукцію з урахуванням плану продажів, списання і т.д. - проведення інвентаризації
- Розробка методів збільшення продажів, шляхом зростання кількості чеків та збільшення середнього чека.
- Здобув навички прийняття рішень в нестандартних ситуаціях (скарга, стоп-продукт, відключення електроенергії, травма на виробництві і т.д.).
- Здобув знання принципів роботи відповідно до санітарних норм міжнародної компанії, робота з системою НАССР.
- Складання розкладу персоналу ресторану (70 чол.).
- Розробка планів дій по SMART для поліпшення результатів та досягнення поставлених цілей компанії.
- Підтримка високого рівня якості обслуговування гостей.
- Участь в розробці локальних мотиваційних програм для персоналу
- Відбір та проведення співбесід персоналу, проведення оцінювання працівників, оглядів випробувального терміну.
- Робота над поліпшенням сервісу, пошуку методів для створення атмосфери прихильності гостей шляхом індивідуального підходу.

Начальник дільниці

с 01.2017 по 05.2018 (1 год 4 месяца)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Інструктор з навчання

с 10.2014 по 04.2017 (2 года 6 месяцев)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Київський національний університет будівництва і архітектури

Автоматизації і інформаційних технологій, Київ
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Basic Shift Management Course

2014 рік

Advanced Shift Management Course

2017рік

Applied Equipment Course

2017

Знания и навыки

  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Стратегічне планування
  • Уміння аналізувати
  • Систематизація бізнесу
  • Ведення переговорів
  • Фінансове планування
  • Запуск нових закладів з нуля
  • Корегування фінансової моделі формату
  • Розробка та впровадження системи КРІ
  • Користувач 1С
  • Управління персоналом
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Word

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: