Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тетяна

Регіональний менеджер

Рассматривает должности:
Регіональний менеджер, Куратор мережі магазинів, Керівник відділу продажу, Директор АЗС
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Дергачи, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Жерьобкіна-Британ Тетяна Олександрівна
18 січня 1989 року
Конт. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Конт. Телефон / телеграмм / Viber:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Адреса проживання:
Харківська обл. м. Дергачі, вул. Р.Рибальченка, 22

Волонтер, заступник голови:
ВП ГС «Ветеранів війни за Незалежність м.Дергачі»

МЕТА: Шукаю можливість реалізації
своїх лідерських та організаційних здібностей на посаді керівника або менеджера середнього рівня в компанії, яка цінує професіоналізм, ініціативність та командну роботу.

Освіта:
С 1996 – 2004р. – Дергачівська гімназія № 3
С 2004 – 2006р. – Харківський професійний ліцей № 10, за спеціальністю слюсар-складальник радіоелектронного обладнання.
С 2006 – 2011р. – Українська інженерно-педагогічна академія, за спеціальністю — Економіка підприємств, маркетинг та менеджмент. (бакалавр)
С 2011 – 2012р. Українська инженерно-педагогічна академія, за спеціальністю – Спеціаліст в сфері економіки, маркетингу та менеджменту. Викладач практичного навчання в галузі економіки. (магістр)
С 21.12. 2010 – 21.03.2011р. – АТ "Харків Онлайн" - курси бухгалтера.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

З 20.07.2024 – по теперішній час
Менеджер з гуртових продажів
Компанія «Балістика» (виробництво броневиробів та військової амуніції)

Основні обов’язки:
• Побудова та розвиток клієнтської бази B2B (військові частини, волонтерські фонди, роздріб).
• Проведення переговорів, формування комерційних пропозицій, супровід угод.
• Участь у формуванні асортименту з урахуванням потреб ринку.
• Координація логістичних процесів, забезпечення своєчасного постачання продукції.
• Взаємодія з виробничим підрозділом щодо пріоритетності виготовлення замовлень.
• Звітування про динаміку продажів, участь у плануванні обсягів реалізації.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:
• Успішне відкриття нових каналів збуту та залучення ключових клієнтів.
• Збільшення обсягів гуртових продажів на 47% за перші 6 місяців роботи.
• Побудова ефективної комунікації між відділом продажів, виробництвом та логістикою.
• Впровадження системи контролю за виконанням замовлень у військовий час.

С 01.02.2023р. по теперішній час - Директор магазину компанії «Золотий Вік»
Основні обов’язки:
• забезпечення безперебійної роботи магазину, управління персоналом
• приймання товару, облік руху товару
• вирішення кадрових питань, підбір, оцінка та навчання співробітників.
• Аналіз, стратегія продажів та контролю якості обслуговування клієнтів.
• мерчандайзинг
• контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтов
• перевірка касової дисципліни
• проведення інвентаризації, ведення документації, складання і відправлення звітів
• нарахування заробітної плати

Досягнення:
- успішний старт відновлення роботи магазину
- успішне виконання всіх перерахованих вище обов’язків
- перевиконання планових KPI на 108%
- внутрішнє зростання за категоризацією

С 01.09.2021 (фінансовий брокер, зростання в компанії) - по 11.2023 – Регіональний керівник відділу про надання посередницьких послуг в Південно-Східному регіоні.
(Фінансовий брокер - офіційний представник банків, страхових компаній в єдиному вікні в Україні.)
Основні обов’язки:
- Стратегічне та оперативне управління командою
- Побудова эфективної команди з продажу
- Створення эфективних воронок продаж
- Оптимізація процесів документообіга
- Забезпечення збільшення рівня лояльних покупців
- Развиток альтернативних каналів продаж
- Взаємодія з ЛПР на різних рівнях, переговори с першими особами компанії, в форматі win-win
- Бюджетування, планування та використання рекламних бюджетів, контроль витрат
- Участь в розробці нового ряду продуктів і позиціювання його на ринку;
- Підбір керівного персоналу і організація рабочої команди;
- Участь в розробці та впровадження системи KPI;
- Мотивація персоналу. Застосування методів матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників для збільшення результативності та покращення результатів, яких необхідно досягти.

Досягнення:
- Виконання планів з продажу і масштабування результатів
- З першого дня на цій посаді наша команда займає перше місце в рейтингу эфективності (144% у мережі в средньому 109%)
- Эфективний запуск проекта в работі з цифровими документами (додаток ДІЯ)
- Успішна реорганізація структури команди
- Постановка мислення команди на досягнення тільки лідерської позиції.
- Оптимизація процесів навчання – скорочення витрат компанії
- Введення стандартів обслуговування клієнтів
- Зростання обсягу продаж в альтернативних каналах з 10 тис.$ до 300 тис.$ за рахунок збільшення кількості партнерів з прорахунком очікуваного прибутку в системі win-win

С 19.05.2016 – 01.09.2021
« Фінансовий брокер»
(Кредитування, страхування)
Віддалено.
Керівник груп з надання посередницьких послуг в Харківському регіоні.
С 2017 року збільшення території до Південно-Східного регіону.
С 2018 розширення території до 8-ми областей України (Південний-Схід)
Основні обов’язки:
- Управління персоналом (більше 100 чоловік)
Пошук і забезпечення персоналу з 0 до Бізнес тренера і керівника території.
- Налаштування работи з партнерами на їх території.
- Развиток території.
- Развиток нових та існуючих напрямів
1) Развиток КЕШ кредитування
2) Развиток додаткових партнерів з товарного кредитування
3) Развиток партнерів НСТ
4) Продаж пакетів разрахунково-касового обслуговування
- Контроль і виконання (перевиконання) затверджених KPI
- навчання свого персоналу,
- навчання персоналу на боці партнера (НСТ);
- навчання персоналу в боротьбі з шахрайськими діями;
- ведення документації, договорів, звітності;
- супровід клієнтської бази;
- проведення переговорів з партнерами;
- проведення переговорів з регіональними директорами.
Досягнення:
- Виконання/перевиконання планів з продаж – по всім напрямам / мережам.
- З першого дня на вказаній посаді наша команда входить в ТОП три в рейтингу эфективності останні 12 месяців тільки 1е місце в рейтингу серед 12 керівників.
- Эфективний запуск проекту по работі з цифровими документами (додаток ДІЯ)
- Оптимізація процесів навчання
- Зростання обсягів продаж в альтернативних каналах, шляхом збільшення ТО в кредит, а також збільшення колькості партнерів.
- Успішно керую віддалено командою більше 100 осіб.
- Успішно застосовую матеріальну і не матеріальную мотивацію для побудови команди, для досягнення цілей/виконання KPI/

З 08.02.2013 – по 18.05.2016 - АТ «Банк Ренесанс капітал» Керівник проекту «Брокер» в м. Харкові и Харківському регіоні.
Основні обов’язки:
- навчання персоналу новому проекту;
- навчання персоналу в боротьбі з шахрайськими діями;
- ведення документації, договорів, звітності;
- супровід клієнтської бази;
- проведення переговорів з партнерами;
- проведення переговорів з регіональними директорами.

З 20.05.2011 – по 2013 - АТ «Банк Ренесанс капітал»
на посаді – кредитного спеціаліста, старшего кредитного спеціаліста, провідного кредитного спеціаліста, головного кредитного спеціаліста.
• Активне залучення клієнтів;
• Консультування кліентів по банківських продуктах;
• Перевірка комплекту документів, наданого клієнтом для оформлення кредиту;
• Формування повного комплекту документів кредитної справи;
• Супровід клієнта після отримання кредиту.
Переведення на вищевказані посади відбувалось за виконання та перевиконання показників (планів).

С 01.03.2011 – 30.11.2012 – ЧП. Болдирєва З.Б. – помічник бухгалтера.
Основні обов’язки:
• Формvвання та здача звітності,
• Нарахування зарабітної плати,
• Взаємодія з інспекторами в ПФ і ДПІ.
• Отримання різних довідок в державних установах
С 06.06.2010 – 15.12.2010 – ТОО «Еверест» з продажу металопластикових вікон і дверей, на посаді – менеджера з продаж.
Основні обов’язки:
• професійна консультація клієнтів;
• укладення договорів.
• Знання товару (Різноманітні профілі вікон, фурнітур, жалюзів, москітних сіток, и т.п.)

С 05.07.2007 – 16.09.2008 – ТОВ «Комерційний банк «Дельта», на посаді- інспектора кредитного сектору продаж відділу развитку бізнесу Харківського відділення.
Основні обов’язки:
• професійна консультація клієнтів;
• укладення договорів про споживчі кредити, готівковим кредитам, депозитам;
• ідентификація клієнта згідно документів;
• формування повного комплекту документів кредитної справи;
• грамотне заповнення Анкети клієнта;
• складення банківських звітів в кінці робочого дня;
• работа з кліентами на етапі після продажного обслуговування.

Додаткова інформація:
• володіння ПК на рівні професійного користувача.
• Володіння програмою 1С бухгалтерія для України 8.1
• Володіння програмою OPZ (Податкова звітність)
• володіння інтернетом.
• (При необходності самостійно вивчу любу програму).

Пройдені тренінги
• Самомотивація – тренер – Олександр Пронін
• Управління продажами – тренер – Ірина Малаховська
• Персональна эфективність – тренер Ніна Доброгорська
• Інструменти в работі керівника – Ірина Карловська

Сімейний стан:
• одружена.
• 1 дитина 05.10.2014 – повністю самостійна.

Про себе:
Лідер за натурою.
Цілеспрямована, відповідальна, енергійна.
Готова працювати на результат 24/7.
Відкрита до нових викликів.
Немає шкідливих звичок.
Люблю катати – Off-roud
Мобільність (Toyota Camry) з ГБ, готовність до роботи у будь-якому регіоні.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: