- PRO
Анастасія
Помічник керівника, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Асистент з маркетингу, Project-менеджер, Адміністратор, Офіс-менеджер, Асистент керівника, Координатор, Менеджер з інтернет-маркетингу, Виконавчий директор, Бізнес-аналітик
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14295112/
Опыт работы
Менеджер
с 02.2024 по 05.2025
(1 год 3 месяца)
Черкаси Палац, готель, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
•Залучення нових клієнтів: Активний пошук і залучення корпоративних клієнтів, турагентств, організаторів подій,міжнародних партнерів та спортивних організацій.
•Ведення клієнтської бази: Підтримка довготривалих відносин із клієнтами, супровід угод,робота в готельних системах Servio та EasyMS.
•Комерційні пропозиції: Індивідуальна розробка пакетів , калькуляцій та прорахунків для корпоративних клієнтів, організаторів конференцій, весіль та інших подій.Продажі номерного фонду та конференц-послуг:
•Продаж конференц-залів, кейтерингу, пакетних пропозицій.
•Участь у тендерах: Підготовка документів, розрахунків та презентацій для участі у тендерах на розміщення делегацій, бізнес-груп, тощо.
•Співпраця з відділом бронювання, маркетингу та рецепції: Узгодження умов проживання та організації подій, контроль якості сервісу.
•Підготовка звіності для керівництва та виконання індивідуального плану продажу. Робота в Excel.
•Організація злагодженої роботи персоналу, навчання нових працівників, підтримка робочої атмосфери, вирішення нестандартних ситуацій .
Досягнення:
• • Збільшила щомісячний обсяг продажів на 30% за 2024 рік.
• • Підписано 13 нових довготривалих контрактів з компаніями щодо співпраці з готелем.
• • Реалізовано понад 70 корпоративних заходів та конференцій за рік.
Асистент адміністратора офісу
с 10.2023 по 02.2024
(4 месяца)
Дістен, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Контроль графіка керівника, організація зустрічей
-Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією
-Прийом дзвінків, ведення внутрішніх таблиць та звітів
-Підготовка матеріалів для презентацій
-Співпраця з партнерами, логістика подій
-Контроль дедлайнів, підготовка інформаційних матеріалів
-Комунікація з учасниками та обробка анкет
Продавець –адміністратор
с 10.2020 по 10.2023
(3 года)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)
•Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
•Навчання та адаптація нового персоналу.
•Робота з касою та РОS- терміналом.
•Виконання індивідуального плану продажів
Продавець –адміністратор
с 05.2018 по 06.2020
(2 года 1 месяц)
Еsotiq, Черкаси (Роздрібна торгівля)
•Допомога у відкритті нового магазину, підбір та навчання персоналу.
•Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
•Робота з касою та РОS- терміналом.
•Виконання індивідуального плану продажів
Адміністратор
с 01.2018 по 05.2018
(4 месяца)
Sport Life, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
•Консультування клієнтів
•Забезпечення якісного та ефективного перебування гостей
•Надання інформації і продаж послуг.
•Вирішення індивідуальних запитів гостей.
•Проведення розрахункових операцій.
Образование
Черкаський Національний університет ім. Б. Хмельницього
Початкова освіта, Черкаси
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)
Знания и навыки
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Контроль цінників
- Відповідальність
- Працьовитість
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Організованість
- Ведення документації
- MS Word
- Адаптивність
- Уміння аналізувати
- MS Office
- Управлінські навички
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Знання і навички
-Ділове спілкування (усне та письмове)
-Ведення телефонних переговорів
- Вирішення конфліктних ситуацій
-Планування графіка керівника
-Організація зустрічей, нарад, переговорів
- Ведення ділової документації
-Підготовка презентацій, протоколів, листів
-Старанність,комунікабельність
-Доброзичливість ,уважність ,самостійність
-Здатність швидко освоїти нові інструменти і знання
-Управління процесами та командою
-Високий рівень самоорганізації
-Багатозадачність
-Уміння працювати в команді
-Швидке навчання
- Конфіденційність та лояльність до компанії
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер, керівник, Менеджер готелю, Керівник відділу продажу, еще 7 должностей
30 000 грн
Черкассы, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер готелю, Готель Черкаси Палац, 1 год 1 месяц
- Продавець, Intertop, 3 года
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Удаленно, Киев -
Офіс-менеджер
Удаленно -
Assistant director
Удаленно -
Асистент керівника
12000 грн, Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно -
Помічник керівника
20000 грн, Удаленно