Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ганна

Керівник підрозділу

Рассматривает должности:
Керівник підрозділу, Керівник проєкту, Операційний директор, Директор представництва, SEO-аналітик, Фахівець з закупівель, Директор із закупівель, Керівник відділу ЗЕД, Регіональний керівник
Вид занятости:
полная
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директорка підприємства

с 09.2022 по 06.2025 (2 года 9 месяцев)
Global LPG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Професійні навички:
- розвиток бізнесу: стратегічне управління підприємством у енергетичній галузі;
- операційне управління: організація процесів, поточне керівництво та контроль за ефективністю;
- зовнішньоекономічна діяльність: досвід співпраці з закордонними партнерами, укладання валютних контрактів;
- постачальники та клієнти: розширення клієнтської бази, пошук нових партнерів, побудова довготривалих відносин;
- документообіг та контракти: ведення комерційної документації (CMR, ТТН, SWIFT, INVOICE, сертифікатів, контрактів);
- логістика та транспортування: планування строків на відвантаження товару, укладання договорів з перевізниками, створення транспортної документації, координація логістичних процесів з урахуванням термінів поставок.

Основні робочі задачі:

- формування бази постачальників та клієнтів, оптимізація бізнес-процесів;
- укладання валютних контрактів, погодження проплат у банківських установах, робота з документами для купівлі валюти;
- планування закупівель, розрахунок тижневих потреб, бюджетування кожної партії, домовленості щодо цін;
- планування строків відвантаження, контракти з перевізниками, оформлення транспортних заявок;
- митне оформлення, підготовка повного пакету документів на розмитнення, супровід партій до завершення процедури;
- організація логістики всередині країни, зберігання товарів, документація;
- ведення обліку з ПДВ, виставлення рахунків, перевірка CMR та ТТН;
- підготовка документів для реєстрації ТОВ, ліцензій, відповіді на запити контролюючих органів.

Фахівець з реклами

с 01.2020 по 02.2022 (2 года 1 месяц)
ПАТ "НСТУ", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Професійні навички:
-впевнений користувач MS Office 365;
-відповідальність, уважність та скрупульозність в роботі;
-швидке опанування нового матеріалу;
-володіння англійською мовою на рівні письмового листування;

Основні робочі задачі:

- рекламна сітка регіональних каналів в місячній та тижневій перспективі;
- розміщення комерційної та політичної реклами згідно з медіапланами на регіонах;
- формування, вивантаження та розсилка монтажних листів по кожному з регіонів;
- внесення оперативних змін;
- погодження та перенесення виходів у випадку неможливості виходу в запланований час;
- контроль наповнення у відповідності та в межах рекламних квот та вимог законодавства;
- комунікація та координація з регіональними менеджерами;
- контроль факту виходів згідно з планом.

Начальник управління

с 01.2005 по наст. время (20 лет 7 месяцев)
ПАТ НСТУ, Київ (ЗМІ, медіа)

Професійні навички:

- Управління персоналом: ефективна організація роботи команди, навчання, розвиток та мотивація співробітників
- Контроль завдань: постановка щоденних цілей, моніторинг виконання та зворотний зв'язок
- Операційна діяльність: управління процесами, документацією та внутрішнім обліком
- Аналітика: ведення звітності, аналіз результатів роботи з метою покращення продуктивності
- KPI та планування: досягнення бізнес-цілей через контроль ключових показників
- Мультизадачність: вміння організувати роботу за умов великої кількості завдань та обмеженого часу, робота з великими обсягами інформації.

Основні робочі задачі:

- управління відділом програмування каналу;
- формування проєкту структурно-функціональної стіки мовлення каналу;
- формування довгострокової сітки з дотриманням вимог ліцензії;
- аналіз бібліотеки продуктів та наповнення слотів з урахуванням жанрового розподілу;
- складання та ведення сітки в тижневій перспективі з урахуванням рекламної сітки;
- робота в "Ін-Медії" з формування тижневого розкладу;
- планування використання ліцензійних прав;
- контроль наявності прав на продукт та наявності продукту;
- розрахунок потреби в закупівлі;
- комунікація з виробниками;
- постановка задач працівникам управління на щоденній основі та контроль їх виконання;
- пропозиції по категоризації анонсів та промо;
- контроль відповідності факту до запланованого графіку промо та анонсів;
- формування медіапланів на соціальну рекламу та звітування по виходам у відповідності до плану;
- контроль відповідності журналу обліку програм у межах вимог регулятора;
- контроль видачі в ефір у відповідності до плейлиста;
- внесення оперативних змін на тиждень та поточний день;
- забезпечення резервами ефірну апаратну;
- формування довідок щодо факту виходу програм, промо, соціальної реклами;
- підготовка внутрішньої звітності;
- звітування по зовнішнім запитам.
Робота в програмах Ін-Медії, Телепорт, ТВ-МАРКЕТ, Microsoft 365.

Образование

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Менеджмент організації, Київ
Высшее, с 2006 по 2007 (1 год)

здобула кваліфікацію магістра з менеджменту

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Менеджмент, Київ
Неоконченное высшее, с 2002 по 2006 (4 года)

здобула кваліфікацію бакалавра з менеджменту

Київський технікум радіоелектроніки

Комерційна діяльність, Київ
Среднее специальное, с 1999 по 2002 (3 года)

здобула кваліфікацію комерсант.

Дополнительное образование и сертификаты

Microsoft 365, Англійська (А1-А2)

2024, 10 годин, 2022, 3 місяці
Сертификат

Знания и навыки

  • Здатність до навчання
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів
  • Планування бюджету
  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Розвиток продажу
  • MS Excel
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Зосередженість

Знание языков

Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: