Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Адміністратор готелю, 22 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор готелю, Менеджер з адміністративної діяльності
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
42 года
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Ивано-Франковск, Каменец-Подольский, Нетешин, Тернополь, Ужгород, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Розшифровщик

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
Videorules (ЗМІ, медіа)

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців

с 03.2016 по 02.2021 (4 года 11 месяцев)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницькой області, Білогір'я (Державні організації)

Провідний спеціаліст служби у справах дітей

с 09.2007 по 02.2016 (8 лет 5 месяцев)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницької області, Білогір'я (Державні організації)

Образование

Національний університет "Острозька академія"

Документознавство та інформаційна діяльність, Острог
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

ВНЗ "МАУП" підвищення кваліфікації за програмою "Кадри та управління персоналом"

2023

Знания и навыки

  • Розробка положень про структурний підрозділ, номенклатури справ
  • Розробка посадових інструкцій працівників
  • Підготовка розпоряджень та наказів
  • Оформлення протоколів, організація нарад, засідань комісій тощо
  • Профілювання посади, підготовка заявок на пошук персоналу
  • Оцінювання результатів службової діяльності працівника
  • Керівництво, розподіл обов’язків та організація роботи відділу
  • Ведення особових справ
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Впевнений користувач ПК
  • Робота з автоматизованими базами даних
  • Систематизація документації
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Уміння аналізувати
  • Ведення архіву документів
  • Організація підписання договорів
  • Підготовка звітності
  • MS Office
  • Знання стандартів уніфікованої системи документації
  • Комунікабельність
  • Відповідальність та уважність до деталей
  • Гостинність
  • Організація та ведення діловодства

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — выше среднего
  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Маю велике бажання розпочати роботу в сфері гостинності.
У мене є понад 12 років досвіду роботи з людьми, вирішення конфліктних ситуацій, в тому числі в соціальній сфері.
Оскільки 5 років працювала на посаді начальника відділу, виконання управлінських обов’язків, діловий етикет та вміння працювати в колективі мені добре знайомі на практиці.
Також додатково пройшла підвищення кваліфікації за програмою "Кадри та управління персоналом".
Готова навчатися всьому новому, в роботі завжди уважна до деталей, неконфліктна, відповідальна та старанна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: