Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Raman

Керівник відділу маркетингу

Возраст:
32 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

RAMAN
BERAST Wroclaw, Poland | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: @Raman_Berast | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
КЕРІВНІК ВІДДІЛУ МАРКЕТІНГУ

Керівник відділу маркетингу з понад 8-річним досвідом побудови та розвитку маркетингових команд. Спеціалізуюсь
на створенні системного маркетингу синхронізованого із продажами, продуктом і стратегічними цілями бізнесу.
Можу організувати роботу відділу: від розробки стратегії, підбору фахівців, координації підрядників — до
постановки процесів, досягнення KPI, автоматизації та масштабування.

Маю експертизу в стратегічному маркетингу, дослідженнях, бренд-менеджменті, запуску digital-кампаній і
впровадженні AI-рішень. У роботі поєдную аналітичне мислення, структурний підхід і креативність — орієнтуюсь на
вимірювані результати та сталість рішень. Ціную командну роботу, відкриту комунікацію, професіоналізм і довіру.
Допомагаю компаніям не лише досягати цілей тут і зараз, а й закладати фундамент для довгострокового розвитку.
Відкритий до нових викликів і взаємного зростання разом із командою.

EXPERIENCE | ДОСВІД РОБОТИ
1/МАРКЕТОЛОГ-СТРАТЕГ (01.2025 – PRESENT)
МАРКЕТИНГОВА АГЕНЦІЯ DEFENSE | UKRAINE

— Проведення стратегічного аудиту бізнесу клієнтів, виявлення ключових бар’єрів росту.
— Планування й організація кількісних та якісних маркетингових досліджень.
— Побудова маркетингових та експортних стратегій «під ключ».
— Розробка бренд-стратегій: формування УТП, позиціонування, формування ціннісних пропозицій
— Підготовка і презентація рішень для клієнтів, участь у зустрічах та захисті комерційних пропозицій
— Впровадження інструментів залучення та утримання клієнтів
— Підтримка та консультаційний супровід клієнта на всіх етапах реалізації стратегії
— Керування маркетинговими проектами та командами фахівців

Досягнення: Розробив власну методику оцінки та порівняння перспективності ринків країн у рамках розробки
експортних стратегій.

2/КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ (12.2022 – 2024)
LASERA PLUS (КОСМЕТОЛОГІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ) | WROCLAW, POLAND

— Створив відділ маркетингу з нуля, керував командою з 5 спеціалістів.
— Розробив і реалізував повну B2B-маркетингову стратегію, що включала глибокий аналіз конкурентів, сегментацію ринку та
чітке позиціонування бренду.
— Створив карту шляху клієнта (CJM) на основі CustDev та глибинних інтерв’ю, що дозволило покращити клієнтський досвід.
— Разом із командою організував запуск digital-стратегії: запуск контент-маркетингу, SEO, таргетованої реклами, контекстних
кампаній та lead generation.
— Керував підготовкою та проведенням офлайн-заходів — бізнес-семінарів, презентацій, демонстрацій обладнання, а також
участю компанії у профільних виставках.
— Ініціював і координував впровадження AI-асистента в Instagram для автоматизації первинної комунікації з клієнтами.
— Забезпечував ефективну взаємодію між відділом маркетингу, підрядниками та партнерами.
— Контролював виконання завдань, KPI, дотримання строків, якості й бюджету відповідно до стратегічних цілей компанії.

Досягнення: Реалізована стратегія забезпечила компанії перемогу в номінації «Кращий бізнес року» за версією асоціації
ABBA.
3/PRODUCT MARKETING MANAGER (03.2024 - 09.2024)
IT-КУРСИ QED | WARSAW, POLAND

— Розробив і реалізував маркетингову стратегію з фокусом на адаптацію онлайн-курсів під нові ринки (ЄС) та локальні
особливості цільової аудиторії.
— Координував процеси запуску: від проєктного планування й формування команд до запуску кампаній та контролю
результатів.
— На основі 5C-аналізу організував дослідження ринку та глибинні інтерв’ю, що дозволило налаштувати позиціонування та
продуктову пропозицію під вимоги локального користувача.
— Впровадив єдину систему управління задачами для команди, підрядників і партнерів. Забезпечив ефективну комунікацію
зі стейкхолдерами та регулярну аналітику ходу реалізації.
— Керував створеннем навчального контенту, запуском рекламних кампаній у соцмережах, месенджерах та медіа, а також e-
mail-маркетингом.
— Провів повний ребрендинг QED School, включаючи нову айдентику, логотип і сайт.

Досягнення: Розробив та реалізував Go to Market стратегію для американського онлайн-курсу тестувальників, запустивши
перший набір у Польщі за 5 місяців з нуля, включаючи створення маркетингового відділу, дослідження, ціноутворення та
просування.

4/КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ (09.2023 — 05.2024)
ПРОФЕСІЙНІ Б'ЮТІ КУРСИ CAREERA | WROCLAW, POLAND

— Керував роботою маркетингової команди та підрядників, забезпечуючи узгодженість дій і якісний результат.
— Організував повний цикл запуску онлайн-курсів на платформі Thinkific: координував створення контенту, формування
цінової політики та маркетингове просування.
— Разом із командою реалізував бренд компанії — від неймінгу та логотипа до UX/UI-дизайну сайту й наповнення
контентом.
— Ініціював та організував маркетингове дослідження і глибинні інтерв’ю, що допомогло покращити позиціонування курсів.
— Побудував партнерства з виробниками обладнання для формування спільних пропозицій.
— Запустив Telegram-бот для автоматизації взаємодії з клієнтами.

Досягнення: Завдяки комплексній роботі команди вдалося підвищити впізнаваність бренду та запустити 3 курси з онлайн та
офлайн складової.

5/КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ/CEO (02.2019 — 08.2021)
МАКЕТИНГОВА АГЕНЦІЯ MARSEL | БРЕСТ, БІЛОРУСЬ

— Розпочав роботу як старший маркетолог (senior), розробляв маркетингові стратегії для клієнтів агентства, вів
багатоканальні рекламні кампанії та координував взаємодію з креативною командою. Завдяки попередньому досвіду та
вагомим результатам був підвищений до керівника з маркетингу (в оргструктурі фірми аналогічно CEO.
— На новій посаді розробив довгострокову стратегію розвитку компанії та контролював її реалізацію.
— Керував операційною діяльністю. Займався рекрутингом і розвитком команди, впровадив систему KPI.
— Налагоджував партнерства з клієнтами та стейкхолдерами.
— Контролював якість послуг і відповідність ринковим стандартам.

Досягнення: Розширив портфель послуг агентства, впровадивши поліграфічне виробництво і дизайн-студію, що дозволило
збільшити середній чек клієнта (ARPU) на 26%.

6/КЕРІВНИК ВІДДІЛУ РЕКЛАМИ (07.2017 — 07.2019)
РЕГІОНАЛЬНИЙ ТЕЛЕКАНАЛ TV CITY | БРЕСТ, БІЛОРУСЬ

— Розробив і впровадив стратегії збільшення продажів рекламних послуг телеканалу, зокрема шляхом запровадження нових
форматів реклами. Координував співпрацю з ключовими клієнтами та партнерами.
— Керував повним циклом виробництва відеоконтенту — від промороликів до корпоративних фільмів.
— Запровадив систему регулярного аналізу та звітності (внутрішньої і для клієнтів) за переглядами всіх телеканалів регіону.

Досягнення: Збільшив удвічі частку довгострокових контрактів у загальному обсязі продажів рекламних послуг телеканалу
7/PRODUCT MARKETING MANAGER (03.2017 — 07.2019)
ОСВІТНЯ ШКОЛА PERSONA | БРЕСТ, БІЛОРУСЬ

— Керував розробкою й просуванням (digital та офлайн) освітніх продуктів.
— Розробив маркетингову стратегію та сегментував ринок, що дозволило точніше адаптувати пропозицію.
— Скоротив час виходу курсів на ринок. Впровадив нові методи аналізу відгуків
— Співпрацював із відділами продажів і навчальним підрозділом для ефективної реалізації проектів.

Досягнення: Успішно запустив 3 нові курси, один із яких "курс карта поляка" став бестселером. зміцнили позиції школи на
ринку.

8/КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ (03.2014 ПО 06.2017)
РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ ATIDA-ART | БРЕСТ, БІЛОРУСЬ

— Розпочав кар’єру на посаді спеціаліста з продажу, займався залученням клієнтів, переговорами та побудовою ділових
відносин. Досягнув найвищих показників продажів у компанії. Завдяки результатам отримав підвищення до керівника
відділу продажів.
— На новій посаді керував командою з 7 осіб, розвивав їхні навички (курси всередині компанії), контролював виконання KPI
та впроваджував стратегії зростання продажів. Вів переговори із ключовими клієнтами. Ініціював впровадження CRM-
системи.

Досягнення: Укладання рекордного для компанії контракту на повний рекламний супровід міжнародного музичного
фестивалю.

EDUCATION | ОСВІТА
UNIVERSITY OF LODZ (2023-2024)
GLOBAL MINI MBA, MANAGEMENT | LODZ, POLAND
 Інтенсивна бізнес-програма охоплювала стратегічне управління, маркетинг, фінансовий аналіз та розробку
інноваційних бізнес-моделей.
 Особливий акцент був зроблений на практичні завдання, аналіз бізнес-кейсів і групові дискусії. Заняття включали
теми, такі як формування команд, ефективна комунікація та управління проєктами

NEXT MBA (2023-2024)
MARKETING DIRECTOR, MARKETING AND DIGITAL STRATEGY | VALENCIA, SPAIN
 Комплексна програма NextMBA «Директор з маркетингу», розроблена для поглиблення експертизи в сучасному
маркетингу та цифрових стратегіях.
 Курс охоплював ключові напрями, такі як стратегічний маркетинг, управління брендом, технології в маркетингу,
маркетинг відносин, креативний маркетинг, PR, маркетинговий аудит і антикризове управління.
 Програму викладали визнані лідери галузі, зокрема Філіп Котлер і Сет Годін.

БРЕСТСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (2010-2014)
ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ | БРЕСТ, БІЛОРУСЬ
 Під час навчання здобув практичний досвід на стажуваннях у банках, активно брав участь у наукових конференціях і
стартап-конкурсах.
CERTIFICATES | СЕРТИФІКАТИ
Adam Mickiewicz University, Poznań — AI and VR in communication (2024)
INSEAD (France) — B2B Marketing Strategy (2024)
Adam Mickiewicz University, Poznań — Business presentations (2024)
Higher School of Management, Konin — Certificate in small business management (2023)
Neurosprint 5: AI automation in marketing and sales 2023
Make (платформа автоматизації) — Foundation (2024)

SKILLS | НАВИЧКИ

 Strategic Marketing  Побудова відділу маркетингу
 Go-to-Market Strategy (GTM)  Крос-функціональна комунікація
 Digital Campaigns  Лідерство та наставництво
 Brand Management  Аналіз ROI
 Маркетингові дослідження  Адаптивність
 AI в маркетингу та автоматизації  Стратегічне бачення
 Планування бюджету & KPI контроль  Структурне та аналітичне мислення
 Project Management  Орієнтація на результат

LANGUAGE SKILLS | ЗНАННЯ МОВ
 Українська ─ просунутий
 Білоруська ─ вільно
 Російська ─ вільно
 Польська ─ вище середнього
 Англійська ─ вище середнього

ADDITIONAL INFORMATION | ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Після виборів 2020 року в Білорусі вимушено виїхав спочатку до України, а згодом — до Польщі. Вже 4 роки проживаю та
працюю у Вроцлаві. Розглядаю пропозиції з можливістю дистанційної роботи або з офісом у Польщі. Вільно володію
українською мовою на рівні ділового листування та підготовки всієї робочої документації. В усному спілкуванні переважно
використовую російську та білоруську.

Ментор і волонтер в ініціативі «Вольныя», яка допомагає колишнім політв'язням з Білорусі адаптуватися до життя після
звільнення та вимушеної еміграції. Цікавлюся застосуванням штучного інтелекту для особистої продуктивності та бізнесу,
маю досвід публічних виступів на профільних заходах.

Готовий до повної або часткової зайнятості; у разі повної — розглядаю вакансії із зарплатою від 60 000 грн нетто. Також
відкритий до короткострокових проєктів або консалтингової співпраці.

Зручний формат зв'язку:
Telegram: @Raman_Berast

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: