Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Старший маркетолог

Рассматривает должности:
Старший маркетолог, Трейд-маркетолог, Маркетолог, Заст. керівника відділу маркетингу
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛЮДМИЛА ЧЕРЕПАХА
12.09.1981
Керівник відділу маркетингу, трейд-маркетингу,
бренд-менеджер, старший маркетолог

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета
Працювати в компанії, що динамічно розвивається, де можу реалізувати
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») свій досвід у запуску національних кампаній, бренд-менеджменті,
приймати участь в розробці маркетингових стратегій
@cherepakhaliudmila

Освіта Досвід роботи
НТУУ «КПІ», факультет «Менеджменту
2021 ТОВ «ІНТЕРОКО» - Мережа магазинів «Люксоптика»
та маркетингу» - старший маркетолог, функціонал - керівник відділу бренду та маркетингових
дотепер комунікацій
Ступінь – магістр: спеціалізація «Економічна
кібернетика» • Планування, запуск та координація національних та локальних
Ступінь – спеціаліст, спеціалізація «Економіка рекламних кампаній
підприємництва» • Участь у впровадженні нових продуктів— від ідеї до виходу на ринок,
2000–2006 побудова знання
• Супровід відкриття нових торгових точок/локальна підтримка: повний
Додаткові дипломи
цикл — від аналізу локації, організації BTL-заходів в день відкриття до
Комп’ютерна школа Hillel:
- Internet Marketing (2021) побудови знання бренду в певному регіоні, залучення трафіку та
- Front End Basic (2020) підвищення ефективності роботи магазину, підбір релевантних
інструментів підтримки після відкриття
• Організація та супровід івентів, презентацій, інтеграція в тематичні
заходи, крос-промо
Ключові навички
• Взаємодія з вендорами: планування, погодження та супровід трейд-
• Запуск національних промо кампаній маркетингових активностей в роздрібній мережі по брендам (Gucci,
• Управління брендами та командами Cartier, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga та ін), оновлення та
• Планування бюджету, аналітика замовлення іміджів, погодження візуалів, щомісячні та щоквартальні
• Співпраця з агентствами та вендорами звіти
• Робота з національними рітейл-мережами • Формування промо-календаря
• Креативне мислення, стратегічне бачення • Управління бюджетами (PL/CF), оптимізація витрат
• Взаємодія з агентствами – Media, BTL, PR, Event, Production, Creative
• Постановка задач, брифи для дизайнерів, копірайтерів, координація
задач по напрямках
Мови
• Розробка медіапланів, аналіз та оцінка ефективності РК

• Українська — вільно Мережа магазинів «Непоседа» - ортопедичні товари та послуги
2008-
• Англійська — Intermediate (B1), продовжую старший спеціаліст відділу розвитку, куратор напрямку
2020
вивчати
• Розвиток бренду, супровід запуску нових магазинів
• BTL-активності, планування маркетингових активностей, підбір та навчання
персоналу

Особисте
Комунікабельна, стресостійка, емпатична, командний
2003- ЗАО «Українські радіосистеми», мобільний оператор,
гравець, люблю зануритися в роботу та працювати на
результат 2006 ТМWELLCOM/Мобі
маркетолог, провідний спеціаліст
Одружена, маю двох чарівних доньок • Запуск національних рекламних кампаній – повний цикл (ООН, digital, PR)
• Формування медіапланів та аналітика ефективності
• Участь в розробці та впровадженні нової ТМ МОБІ (послуги prepaid)
• Формування, контроль та оптимізація бюджетів
• Участь у розробці та підтримці вебсайтів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: