Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віталій

Керівник, менеджер, закупівельник

Рассматривает должности:
Керівник, менеджер, закупівельник, Менеджер з розвитку, Фахівець з впровадження, Охоронець, Менеджер з нерухомості, Інженер з експлуатації
Возраст:
42 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Віталій Фарат
Мета ▪ Розвиток, кар’єрний ріст;
▪ Достойні умови праці.

Досвід роботи 08.2019 – 07.2025 - ІТ-компанія CoreValue, AVENGA
Адміністративний департамент
Керівник департаменту
▪ Управління департаментом (до 50 працівників в 12 офісах)
▪ Щорічне бюджетування витрат департаменту
▪ Контроль постачання робіт, товарів та послуг в офіси по Україні, їх оплата.
▪ Ведення переговорів з постачальниками/орендодавцями
▪ Управління фізичною охороною офісів
▪ Участь в сертифікації офісів за системою ISO 27001:2022

04.2017 – 08.2019 - ІТ-компанія N-iX
Адміністративний департамент
(управління приміщеннями та майном компанії)
Адміністративний менеджер
▪ Ведення переговорів з постачальниками. Контроль та перегляд умов
контрактів;
▪ Закупівля товарів та послуг;
▪ Розробка концепції та управління фізичною охороною;
▪ Управління сервісними та ремонтними процесами і офісі;
▪ Управління клінінгом.

10.2006 – 04.2017 - ПАТ "КРЕДОБАНК" (Головний Банк)
Департамент закупівель
(закупівля товарів, робіт та послуг в ПАТ «КРЕДОБАНК»)
начальник відділу закупівель категорії адміністративних та професійних
послуг
▪ Аналіз заявок на закупівлю, визначення потреб замовника та доцільності
витрат, способу вибору постачальника;
▪ Організація проведення тендерів та аналіз комерційних пропозицій;
▪ Пошук та підбір постачальників на здійснення закупівлі згідно поданого
замовлення від внутрішнього клієнта.
---
Департамент планування і контролінгу
(Фінансове планування та складання бюджету Банку, підготовка та оновлення
прогнозів діяльності)
експерт відділу контролю закупівель.
▪ Організація проведення тендерів/конкурсів на виконання робіт, надання
послуг та придбання матеріальних цінностей для забезпечення діяльності
Банку;
▪ Проведення комплексного аналізу ринку товарів, послу, робіт, що необхідні
Банку;
▪ Ведення переговорів з постачальниками, укладання договорів,
представлення інтересів Банку.
---
Департамент Адміністрації і Інвестицій, департамент Адміністрації
(Оренда, купівля, утримання приміщень, майна та транспорту, матеріальне
забезпечення Банку, в т. ч. філій).
начальник відділу закупівель і платежів
▪ Організація проведення тендерів/конкурсів на виконання робіт, надання
послуг та придбання матеріальних цінностей в межах компетенції
Департаменту (автомобілі, меблі, обладнання, інше майно; обслуговування
приміщень і обладнання);
▪ Контроль за проведенням платежів в межах компетенції департаменту;
▪ Здійснення функціонального внутрішнього контролю в підпорядкованому
підрозділі; реалізація завдань відділу.

спеціаліст, старший спеціаліст, головний спеціаліст (юрист підрозділу),
тимчасово в.о. начальника відділу обліку і адміністрації.
▪ Розробка проектів договорів оренди (суборенди), купівлі-продажу, підряду,
зберігання; складання актів приймання-передачі, додаткових договорів та
інших документів; розробка положення про департамент, посадових
інструкцій, інших внутрішніх документів;
▪ Оформлення окремих дозволів та довіреностей на право укладення
цивільно-правових договорів керівниками філій Банку та іншими
керівниками;
▪ Розгляд та погодження договорів оренди (суборенди) приміщень Банку для
розміщення відділень по всіх філіях на території України;
▪ Розгляд звернень орендодавців про зміни умов договору, ведення
переговорів від імені Банку;
▪ Участь в інвентаризації по Головному Банку, філіях західної України.

---
02.2005 – 03.2006 – Львівське представництво ТзОВ “Ламанш - LTD”
(Дизайн-студія: розробка дизайну інтер’єру, встановлення систем натяжної стелі,
будівництво дерев’яних котеджів ).
Помічник директора, заступник директора, директор
▪ Участь у розробці та впровадження стратегії розвитку регіонального
представництва з урахуванням особливостей місцевого ринку;
▪ Налагодження партнерських відносин, збір інформації та створення бази
даних потенційних партнерів;
▪ Робота з клієнтами, укладення договорів, підготовка інших документів;
▪ Аналіз, планування, організація, координація і контроль робочого процесу
працівників в офісі та на об’єктах.

---
10.2004 - 02.2005 – Мережа агентств нерухомості “Ваш Комфорт”
Менеджер по операціях з нерухомістю
▪ Збір, актуалізація та обробка інформації по об’єктах нерухомості, що
підлягають примусовому відчуженню;
▪ Систематизація бази даних об’єктів нерухомості. Вивчення найкращих
способів та умов продажу (оренди) для кожного об’єкта нерухомості;
▪ Юридичний супровід операцій з нерухомістю;
▪ Робота з клієнтами по оформленню документації та заявок на купівлю-
продаж (оренду) об’єктів нерухомості.

---
1999 - 10.2004 – ТзОВ “Грінфілд та партнери”, ТзОВ “Мізар”
Юрист-консультант
▪ Підготовка цивільно-правових договорів, актів, претензій, листів-вимог тощо;
▪ Робота по досудовому врегулюванню спорів;
▪ Консультація громадян з правових питань;
▪ Вивчення цивільного законодавства та внесення змін до друкованих
нормативно-правових актів, проведення інкорпорації НПА.
---
Освіта 1999 - 2004 Львівський національний університет імені Івана Франка
▪ Факультет: юридичний
▪ Кваліфікація: спеціаліст - юрист

---
Курси та ▪ 2018, тренінг "Формула успішного управління проектами", проведений LvBS при
тренінги УКУ.
▪ 2017, тренінг "Організація закупівель маркетингових послуг", проведений
компанією "Siegel HR ltd"
2
▪ 2016, тренінг "Управління категоріями", проведений компанією "Siegel HR ltd" в
рамках програми Siegel® Academy of Procurement Excellence
▪ 2015, тренінг "Підсилення переговорних навичок", проведений компанією
"Siegel HR ltd" в рамках програми Siegel® Academy of Procurement Excellence
▪ 2014, тренінг "Ефективна комунікація з внутрішнім клієнтом", проведений
компанією "Siegel HR ltd" в рамках програми Siegel® Academy of Procurement
Excellence
▪ 2012-2013, тренінг "Розвиток управлінських компетенцій", проведений
компанією "AB Capital"
---
Додаткова ▪ Закінчив історико-філософський ліцей;
інформація ▪ Володіння ПК – досконало;
▪ Посвідчення водія – категорія “В”, досвід водіння 24 років;
▪ Володіння мовами: українська - рідна, польська – середній рівень; англійська –
середній рівень.

---
Особисті якості ▪ Навички та досвід керівника
▪ Висока працездатність і здібність легко навчатись
▪ Комунікабельність
▪ Оптимізм та енергійність
▪ Виконавчість і відповідальність
▪ Готовність до відряджень
---
Особисті дані ▪ Дата народження: 01.04.1983 року
▪ Місце народження: м. Львів

3

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: