- Файл
Карина
Адміністратор
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14381416/
Загруженный файл
Файл содержит еще 5 страниц.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 20.05.2000 г. (25 років)
Місто проживання: м.Київ
E-mail: [
Моб.тел.: [
Ключові знання та навички:
• Управління продажами,маркетинг,мерчендайзинг;
• Навички роботи з документами,розробки регламентів,ведення звітності;
• Мотивація та навчання персоналу;
• Користувач: MS Office (Word, Excel,Outlook, Power Point),Retail, ПО Брокер, 1С;
• Грамотна усна та письмова мова;
• Висока коммунікативна навичка;
• Аналітичне мислення;
• Навичка роботи з запереченнями;
• Досвід управління та навчння персоналу;
• Українська та російська мова - вільно (але російською не бажано :) ), англійська мова - рівень (А1);
Про себе:
• Уважність;
• Стресостійкість;
• Відповідальність;
• Уміння працювати в команді;
• Презентабельна зовнішність;
• Почуття гумору;
• Наполегливість;
• Клієнтоорієнтованість.
Освіта:
• 2015 р. - 2019 р. - «Ніжинський медичний коледж Чернігівської обласної ради»
Спеціальність: «Лікувальна справа»
Молодший спеціаліст
• 2019 р. - 2022 р. - «Відкритий міжнародний університет розвитку людини»
Спеціальність: «Фармація, промислова фармація»
Бакалавр
• 2022 р. - 2023 р. - «Відкритий міжнародний університет розвитку людини»
Спеціальність: "Менеджмент"
Магістратура
• 2020 р. - Тренінг "Ефективність продажів"
• 2021 р. - Тренінг "Лідерство"
• 2022 р.- Тренінг "Тайм-менеджмент"
• 2022 р.-Тренінг "Наставництво"
• 2022 р.-Тренінг "Зворотній звязок"
Досвід роботи:
08.2019 — 01.2020 Кредитний спеціаліст
ДП "Сучасні фінансові рішення" (http://financebroker.com.ua), м.Київ
Сфера діяльності компанії: експрес-кредитування;
Робота: офіційна;
Обов'язки:
• Перевірка документації, взаємодія з перевіряючими органами;
• Навчання нових працівників;
• Забезпечення виконання планових показників;
• Пошук нових клієнтів;
• Консультування клієнтів по банківським продуктам,підбір кредитування на вигідких умовах;
• Проведення первинної оцінки платоспроможності клієнта;
• Формування пакету документів;
• Формування звітів по виконаній роботі;
• Виконання планових показників;
• Робота з банками та перевіряючими органами;
• Просування кредитних карт, страхових платежів;
• Робота з заявками на отримання кредитування;
• Пошук клієнтів на споживчі кредити,депозити;
• Знання та використання техніки продажів;
• Оформлення додаткових продуктів (страхові платежі різних категорій);
• Робота з запереченнями;
• Ведення переговорів з партнерами;
• Ділова переписка;
Досягнення:
• Збільшення об'ємів продажів на 20%;
• Стабільне виконання та перевиконання планів;
• Краща торгова точка мережі магазинів "Фоксторт" в м.Киеве по виконанню долі кредитів та топ-20 по Україні;
• Стала кращим кредитним спеціалістом в регіоні по продажам страхових платежів та кредитних карт;
01.2020 — 02.2021 Касир торговельного залу
ТОВ "САВ-ДІСТРІБЬЮШН" , м.Київ
Сфера діяльності компанії: розрібна торгівля;
Робота: офіційна;
Обов'язки:
• Розрахунок клієнтів;
• Формування документації;
• Формування високої лояльності покупці за рахунок якісного облсуговування;
• Касова дисципліна;
• Консультування клієнтів по акційним пропозиціям;
• Проведення інкасації;
• Заміна товарознавця за його відсутності;
• Виконання планових показників по шкидкості закриття чеків та видачі карт лояльності клієнтам;
• Правильне формування документації при видачі споживчого кредиту;
• Ділова переписка;
Досягнення:
• Висока ефективність (к-сть чеків в середньому більша на 20% в порівнянні з іншими касирами);
• Відсутність скарг на роботу з боку клієнтів;
• Найкращі позиції в рейтингу касирів по магазинам "Фокстрот" в Україні;
02.2021 — 03.2022 Спеціаліст з видачі інтернет-замовлень
ТОВ "ФТД-Ритейл" , м.Київ
Сфера діяльності компанії: роздрібна торгівля;
Робота: офіційна;
Обов'язки:
• Формування та розміщення замовлень в зоні видачі;
• Повідомлення клієнтів про дефекти чи стан одиничних позицій;
• Забезпечення виконання планових показників по допродажу в інтернет-замовлення;
• Перевірка товару та формування розрахункової документації;
• Формування звітів по виконаній роботі;
• Виконання планових показників;
• Консультування клієнтів з додаткових полуг та сервісів компанії;
• Знання та використання техніки продажів;
• Робота з запереченнями;
• Ділова переписка;
Досягнення:
• Збільшення об'ємів продажів на 20%;
• Стабільне виконання та перевиконання планів по допродажам. при переході на іншу торгову точку допродажі піднялись с 3% до 16%;
• Краща торгова точка мережі магазинів "Фоксторт" в м.Києві по допродажам в інтернет-замовлення;
• Лідер продажів згідно внутрішнього рейтингу компанії спеціалістів з усіх ТТ України;
• Проходження таємного покупця на 100%;
• Прийом в кадровий резерв на посаду заступника керуючого магазином.
04.2022- 12.2022 Товарознавець
ТОВ "ФТД-Ритейл" м.Київ
Сфера діяльності: роздрібна торгівля
Работа: офіційна;
Обов'язки:
• керування та оптимізація роботи підлеглої частини колективу;
• розставлення пріорітетності виконання задач для підлеглих;
• корегування роботи персоналу;
• логістика;
• контроль робочого графіку співробітників;
• обіг торгово-матеріальних цінностей та формування супроводжуючої документації;
• навчання для співробітників;
• забезпечення комфортного мікроклімату в колективі;
• оцінка якості роботи підлеглих;
• аналіз роботи з клієнтами, розбір конфліктних ситуацій чи скарг з персонал та донесення способів їх уникнення;
• введення системи мотивації для касирів;
• касова дисципліна
• вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами в межах своєї компетенції;
• проведення інвентарізацій, як проміжних так і підсумкових по місяцю, року і тд.
Досягнення:
• Швидке та якісне обслуговування клієнтів;
• Проходження перевірок на вищі бали;
• Оптимізація роботи складу;
• Гарні відгуки про мою роботу не тільки від клієнтів але і від інших співробітників компанії, від керівника групи розрібних продажів до підлеглих касирів чи сервіс-менеджера;
• Оперативне вирішення проблем без участі клієнта.
2023-2024 Асистент фармацевта ТОВ "АНЦ ТМ"
Обов'язки:
-консультування та продаж лікарських та не лікарських засобів;
-проведення інвентарізацій;
-мерчендайзинг;
-робота з касою, ведення касової дисципліни.
Досягнення:
-включення до кадрового резерву на підвищення;
-задовлені клієнти та гарне враження співробітників від роботи в команді зі мною;
2024-2025 ФОП Міщенко Карина Олегівна
Обов'язки:
-консультування клієнтів на торгових точках;
-мерчедайзинг продукції згідно брендбуку торогової точки;
-навчання персоналу торгової точки;
-анонс новинок;
-проведення демонстрацій продукції компанії;
-навчання та ведення як нових співробітників так і тих, хто давно в командію
Досягнення:
-вдячні клієнти, наявність відгуків від них;
-менше ніж за рік роботи стала ментором та почала навчати стажерів;
-підняття товарооберту на торговій точці майже в два рази.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
30000 грн, Киев -
Адміністратор
27000 грн, Киев -
Адміністратор, менеджер
Киев -
Керуючий, адміністратор
40000 грн, Киев -
Адміністратор
25000 грн, Киев -
Администратор, менеджер по работе с клиентами
18000 грн, Киев