Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Кирило

Адміністратор ресторану, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор ресторану, Адміністративний менеджер, Сервіс-менеджер, Касир, Адміністратор магазину
Вид занятости:
полная
Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор ресторану

с 10.2024 по 06.2025 (8 месяцев)
Думки на смак, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота в ресторані преміум сегменту в центрі міста.Контроль за якістю обслуговування гостей, контроль за видачею та якістю страв. Ведення приватних банкетів, івентів, весіль, їх організація, планування, складання індивідуального меню. Робота з касою. Розрахунок гостей, робота з системою «Syrve (iiko)», з касовим обладнанням. Створення дружньої атмосфери та організація роботи персоналу ресторану. Ведення звітності, складання графіків персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій та обробка скарг гостей. Навички роботи в режими багатозадачності.

Адміністратор ресторану

с 07.2024 по 11.2024 (4 месяца)
River Lodge, Rivera Riverside, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота в ресторані преміум сегменту на березі Дніпра. Створення дружньої атмосфери та організація роботи персоналу ресторану. Контроль за якістю обслуговування гостей, контроль за видачею та якістю страв. Ведення приватних банкетів, івентів, весіль, їх організація, планування, складання індивідуального меню. Робота з касою. Розрахунок гостей, робота з системою «RKeeper», з касовим обладнанням. Ведення звітності, складання графіків персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій та обробка скарг гостей.

Адміністратор готелю

с 03.2023 по 08.2024 (1 год 5 месяцев)
Нивки, готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота в бізнес готелі, загальна кількість номерів: 109, та 4 конференц зали. Зустріч, реєстрація, поселення/виселення гостей, презентація конференц-залів, робота з документами та звітністю, вміння працювати з оргтехнікою, розрахунок гостей згідно з правилами обслуговування. Робота з готельною програмою SERVIO. Ведення звітності роботи адміністратора, контроль роботи покоївок. Знання касової дисципліни. Вміння вирішити будь які спірні питання та конфліктні ситуації. Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Привітність, комунікативність, стресостійкість.

Адміністратор медичної клініки

с 12.2022 по 03.2024 (1 год 3 месяца)
Vivere Clinic, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Надання і інформованої консультації щодо послуг клініки (по телефону та при особистому спілкуванні). Запис на консультації, відповіді на запитання з приводу специфіки роботи клініки, телефонний супровід постійних пацієнтів. Турботливе відношення до дітей-пацієнтів та їх батьків, а також до пацієнтів з вадами. Вирішення нагальних питань пацієнтів. Прорахунок і складання планів лікування, обстежень, досліджень. Зустріч пацієнта в клініці, оформлення первинної медичної документації, внесення пацієнта до бази даних. Ведення бази даних в програмі MedExpert. Ведення касової дисципліни(розрахунки за послуги, складання актів та документів про оплату, звітність) Підтримання доброзичливої та позитивної атмосфери в клініці.

Адміністратор готелю

с 06.2021 по 10.2022 (1 год 4 месяца)
Dodo, Hotel&Spa, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч, реєстрація, поселення/виселення гостей, презентація конференц-залу, спа-центру, робота з документами та звітністю, вміння працювати з оргтехнікою, розрахунок гостей згідно з правилами обслуговування. Ведення звітності роботи адміністратора, контроль роботи покоївок та персоналу. Налагодження роботи готельного комплексу (конференц-зал, спа-зона, ресторан) Знання касової дисципліни. Вміння вирішити будь які спірні питання та конфліктні ситуації. Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Привітність, комунікативність, стресостійкість.

Адміністратор кавʼярень

с 09.2019 по 07.2021 (1 год 10 месяцев)
Coffee Nota, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Обслуговування гостей кафе, приготування напоїв, ведення та навчання нових кадрів. Вміння організувати безперебійну роботу усіх точок міста. Ведення звітності, (1C;) складання графіків, підтримання чистоти в залі, комунікація з гостями та вирішення конфліктних ситуацій.

Адміністратор-портьє

с 05.2018 по 01.2019 (8 месяцев)
Готель Україна, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустрічі гостей, презентація послуг і номерного фонду. Проведення кассових розрахунків, робота з документами. Перевірка номерів, ведення звітності.

Образование

Житомирський центр сфери обслуговування

Адміністратор, агент з організації туризму, Житомир
Среднее специальное, с 2016 по 2018 (2 года)

Житомирський торгово-економічний коледж Київського торгово-економічного університету

Правознавство, Житомир
Высшее, с 2015 по 2018 (3 года)

Знания и навыки

  • Організація банкетів
  • Ресторанне обслуговування
  • Гостинність
  • MS Office
  • Знання стандартів обслуговування
  • Проведення касових операцій
  • Сумлінність
  • Організація заходів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Будь ласка, якщо ви пропонуєте вакансію - пишіть на ел. пошту.

ОФІСАМ НЕ ТУРБУВАТИ!

ТІЛЬКИ СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Володію знаннями в програмах: Servio, Syrve(iiko), RKeeper. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Робота з касою, зустріч і супровід гостей. Допомога у вирішенні різного типу питань. Багатозадачність. (не боюся виходити за рамки обов’язків, якщо це необхідно) Високі організаційні навички. Привітність, комунікативність, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: