Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/14406472/
Секретар
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ЛОЗИЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дата народження: 25.12.1984 р. т. [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська
Сімейний стан: розлучена, маю доньку
2000-2003 рр. -
2004-2009 рр. -
Бажана заробітна плата – 12000 – 15000 тис. грн.
Професійний Ліцей НАУ, спеціальність: оператор ПК, обліковець.
Інститут державного управління і права при Університеті культури і
Мистецтв
а, спеціальність: діловодство (спеціаліст).
Досвід роботи:
01.03.2005-
31.03.2007 рр.
Офіс-менеджер, мережі ресторанів «РОТАТО HOUSE» перереєстрація підприємств; отримання нової статистики; подача документів в податкову інспекцію; здача звітів в пенсійний фонд, податкову інспекцію, соцстрах; отримання виписок із ЄДРПОУ; продовження старої і отримання нової ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями; підготовка документів до нотаріального завірення;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення, бронювання білетів та номерів в готелях;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• відправка кореспонденції, набір текстів документів.
05.06.2007-
19.10.2007 рр.
Секретар, ЗАО «Компанія Літер аудіо - візуальні системи» - вирішення всіх питань життєдіяльності офісу;
• керівництво кур’єрською службою;
• бронювання білетів та готелів;
• підготовка документів перед відрядженням;
• організація та проведення корпоративних заходів;
• робота с офісною технікою (сканер, факс, мини-АТС).
25.10.2007-
06.06.2008 рр.
Офіс-менеджер, ТОВ «РОРСА» дорожньо-будівельна компанія
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення будтехніки. будматеріалів і супровід до об'єкта будівництва в телефонному режимі;
• контроль виходу реклами в друкованих виданнях.
25.06.2008-
18.06.2009 рр.
Секретар, ПП «Артель-Кедр» виробництво меблів
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• консультація покупців та продаж фурнітури;
• закупівля продуктів харчування.
10.01.2011 -
20.07.2022 рр.
Провідний спеціаліст, Центральний державний архів громадських об’єднань України, державний службовець
• проведення експертизи цінності документів юридичних осіб, які перебувають у зоні комплектування архіву:
• описування документів: формування справ хронологічно, тематично, ПД, (нацменшин, профспілок, громадських організацій);
• виконання функцій секретаря ЕПК архіву: підготовка засідань, реєстрація документів, що надійшли на розгляд комісії, оформлення протоколів засідань, ведення облікових документів комісії.
• організація та проведення семінарів;
• проведення перевірок діловодства та надання методичної допомоги нацменшинам, профспілкам, громадським організаціям;
• зберігач фондів (видача, підкладка, звірка справ, які зберігаються в сховищі).
02.06.2023 -
29.02.2024 рр.Архіваріус, Провідний інженер, Державна Служба України з Надзвичайних ситуацій, Національна Академія Наук України, Український гідрометеорологічний Інститут УкрГМІ.
-проведення експертизи цінності документів;
- описування документів: формування справ хронологічно, тематично;
- приймання на зберігання документів з різних відділів інституту;
- формування аспірантських справ та підготовка аспірантських справ до зберігання
в архіві Інституту;
-ведення журналів на прийом та видачу документів з архіву.
Знання мови: російська, українська вільно, англійська базовий рівень.
Навички роботи з ПК: впевнений користувач (Word, Excel, Internet, Outlook Express).
Обов’язки виконую сумлінно, творчо відношусь до вирішення практичних завдань, в складних ситуаціях веду себе зважено. Здатна приймати відповідальні рішення, забезпечую їх виконання. Цілеспрямована, неконфліктна, комунікабельна, швидко навчаюсь.
Дата народження: 25.12.1984 р. т. [
Місце проживання: м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська
Сімейний стан: розлучена, маю доньку
2000-2003 рр. -
2004-2009 рр. -
Бажана заробітна плата – 12000 – 15000 тис. грн.
Професійний Ліцей НАУ, спеціальність: оператор ПК, обліковець.
Інститут державного управління і права при Університеті культури і
Мистецтв
а, спеціальність: діловодство (спеціаліст).
Досвід роботи:
01.03.2005-
31.03.2007 рр.
Офіс-менеджер, мережі ресторанів «РОТАТО HOUSE» перереєстрація підприємств; отримання нової статистики; подача документів в податкову інспекцію; здача звітів в пенсійний фонд, податкову інспекцію, соцстрах; отримання виписок із ЄДРПОУ; продовження старої і отримання нової ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями; підготовка документів до нотаріального завірення;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення, бронювання білетів та номерів в готелях;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• відправка кореспонденції, набір текстів документів.
05.06.2007-
19.10.2007 рр.
Секретар, ЗАО «Компанія Літер аудіо - візуальні системи» - вирішення всіх питань життєдіяльності офісу;
• керівництво кур’єрською службою;
• бронювання білетів та готелів;
• підготовка документів перед відрядженням;
• організація та проведення корпоративних заходів;
• робота с офісною технікою (сканер, факс, мини-АТС).
25.10.2007-
06.06.2008 рр.
Офіс-менеджер, ТОВ «РОРСА» дорожньо-будівельна компанія
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення будтехніки. будматеріалів і супровід до об'єкта будівництва в телефонному режимі;
• контроль виходу реклами в друкованих виданнях.
25.06.2008-
18.06.2009 рр.
Секретар, ПП «Артель-Кедр» виробництво меблів
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• консультація покупців та продаж фурнітури;
• закупівля продуктів харчування.
10.01.2011 -
20.07.2022 рр.
Провідний спеціаліст, Центральний державний архів громадських об’єднань України, державний службовець
• проведення експертизи цінності документів юридичних осіб, які перебувають у зоні комплектування архіву:
• описування документів: формування справ хронологічно, тематично, ПД, (нацменшин, профспілок, громадських організацій);
• виконання функцій секретаря ЕПК архіву: підготовка засідань, реєстрація документів, що надійшли на розгляд комісії, оформлення протоколів засідань, ведення облікових документів комісії.
• організація та проведення семінарів;
• проведення перевірок діловодства та надання методичної допомоги нацменшинам, профспілкам, громадським організаціям;
• зберігач фондів (видача, підкладка, звірка справ, які зберігаються в сховищі).
02.06.2023 -
29.02.2024 рр.Архіваріус, Провідний інженер, Державна Служба України з Надзвичайних ситуацій, Національна Академія Наук України, Український гідрометеорологічний Інститут УкрГМІ.
-проведення експертизи цінності документів;
- описування документів: формування справ хронологічно, тематично;
- приймання на зберігання документів з різних відділів інституту;
- формування аспірантських справ та підготовка аспірантських справ до зберігання
в архіві Інституту;
-ведення журналів на прийом та видачу документів з архіву.
Знання мови: російська, українська вільно, англійська базовий рівень.
Навички роботи з ПК: впевнений користувач (Word, Excel, Internet, Outlook Express).
Обов’язки виконую сумлінно, творчо відношусь до вирішення практичних завдань, в складних ситуаціях веду себе зважено. Здатна приймати відповідальні рішення, забезпечую їх виконання. Цілеспрямована, неконфліктна, комунікабельна, швидко навчаюсь.
Похожие кандидаты
-
Помічник інспектора з кадрів, офіс-адміністратор
Киев, Бровары -
Хостес
35000 грн, Киев -
Діловод, помічник, офіс-менеджер, керівник
Киев -
Секретар-референт, офіс-менеджер
Киев -
Офіс-менеджер
Киев, Удаленно -
Офіс-менеджер
Киев