Тетяна
Інспектор відділу кадрів, касир, офіс-адміністратор
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Богуслав
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9688353
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 08.12.1986р.
e-mail: [
Тел: [
Досвід роботи:
2008 – 2018 - Богуславська центральна районна лікарня - Бухгалтер з обліку основних засобів та матеріалів, касир.
Обов`язки:
• облік, введення в експлуатацію, переміщення, списання основних засобів (ОЗ);
• облік нематеріальних активів, малоцінні необоротні матеріальні активи (МНМА), запасів і матеріалів;
• відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій по ОЗ, нематеріальних активів, МНМА, запасів і матеріалів;
• проведення інвентаризації, складання документації по інвентаризації, аналіз за підсумками інвентаризації;
• складання звітності;
• ведення каси, здача готівки в банк.
2018 - 2019 - Аптека при Богуславській Центральній районній лікарні - Бухгалтер
Обов`язки:
- робота з первинними документами, націнка медикаментів, облік ОЗ, ведення кадрової справи, ведення каси, здача готівки в банк.
2021 - 2022 - Логістичний відділ СТОВ РОСЬ – Бухгалтер.
Обов`язки:
- робота з первинними документами, ведення звітності в 1С 8.3., ведення реєстру товаро-транспортних накладних, ведення актів-звірок з контрагентами, списання паливно-мастильних матеріалів, ведення шляхових листів.
2022 - 2023 - Богуславська районна філія Київського обласного центру зайнятості - Провідний фахівець з питань зайнятості сектору взаємодії з роботодавцями.
Обов`язки:
- прийом документів (у тому числі засобами електронної ідентифікації) та організації роботи щодо:
• взяття на облік осіб, які шукають роботу, шляхом внесення даних до ЄІАС;
• оформлення довідок про перебування на обліку в центрі зайнятості, про проведені виплати та про суми нарахованого доходу тощо;
• Інформування відвідувачів про їх права та обов`язки у процесі надання послуг, актуальні на дату звернення вакансії, перелік документів, необхідних для взяття на облік у центрі зайнятості, реєстрації як безробітного та /або призначення допомоги по безробіттю;
• надання допомоги у написанні резюме;
• надання консультацій про послуги та заходи центру зайнятості;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• вирішення інших питань;
Освіта:
2004 - 2008 - Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Спеціальність: «Економіка підприємства», бакалавр.
2008 – 2010 - Міжрегіональна Академія управління персоналом,
Спеціальність: «Облік і аудит», спеціаліст.
Спеціальні знання та навики:
• володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Internet та інше);
• українська мова (рідна), російська мова (вільно), англійська – базова (розмовна, письмова).
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, порядність, вміння працювати у команді.
Додаткова інформація:
Водійські права категорії «В».
Похожие кандидаты
Інспектор відділу кадрів, кадровик, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
Бровары
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
Інспектор відділу кадрів, фахівець кадрового адміністрування, менеджер з персоналу
Киев, Бровары
Адміністратор офісу, інспектор відділу кадрів
Киев
Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
Киев