Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Василь

Керівник відділу продажу

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Операційний директор, Керівник проєкту, Менеджер зі сталого розвитку, SEO-керівник, Регіональний директор, Виконавчий директор, Заступник комерційного директора
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шоха Василь Дмитрович
Операційний директор
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 10.09.1984
Україна, Київ

.
Ключові компетенції
• Операційне управління торговими мережами
• Відкриття та оптимізація ТТ з нуля, виведення збиткових точок у прибуток
• Закупівлі, робота з постачальниками, оптимізація асортименту
• Управління персоналом: підбір, навчання, мотивація
• Бюджетування, аналітика продажів, контроль KPI
• Досвід у власному виробництві та реалізації продукції
• Впевнений користувач 1С, Інталев, MS Office

01.02.2025 по теперішній час
CEO (Генеральний директор) ТОВ Лево Плюс
Основні обов’язки:
• Запуск ритейл-бізнесу з нуля: розробка стратегії розвитку, формування бізнес-моделі, бюджетування, пошук локацій, укладання договорів, організація ремонтів і відкриття ТТ. Формування команди, побудова операційних процесів, запуск маркетингу та бренду.
• Повний контроль за юридичним оформленням, закупівлями, логістикою, IT-інфраструктурою та підготовкою до масштабування.
01.09.2024-01.02.2025
Начальник відділу закупівель
ТОВ «ТЕН ТОРГ» мережа (Все від 10)

Ключові досягнення:
• Відкрито 3 нові торгові точки.
• Закрито 2 збиткову точку з метою оптимізації витрат.
• Виведено 6 збиткових магазинів у прибуткову діяльність завдяки ефективній закупівельній стратегії та операційній роботі.
• Оптимізовано асортимент, зменшено складські залишки та укладено вигідні контракти з постачальниками.

• Функціональні обов’язки:
• Планування та організація закупівель:
• Розробка та впровадження стратегії закупівель відповідно до цілей компанії.
• Формування планів закупівель на основі прогнозів продажів та реальних потреб магазинів.
• Координація роботи відділу закупівель, постановка завдань та контроль за їх виконанням.
• Управління асортиментом товарів та бюджетом закупівель.
• Оптимізація бізнес-процесів відділу закупівель. Аналіз ринку та робота з постачальниками: Пошук і відбір надійних постачальників, проведення тендерів та переговорів.
• Укладання контрактів на вигідних умовах щодо ціни, строків та обсягів постачань.
• Постійний моніторинг ринку постачальників для виявлення нових можливостей.

• Управління запасами:
• Контроль виконання умов договорів та якості поставок.
• Оптимізація товарних залишків, зменшення складських витрат.
• Робота з претензіями до постачальників, вирішення спірних ситуацій.
• Аналіз ефективності закупівель та зниження витрат.
• Між відділова взаємодія:
• Співпраця з фінансовим, логістичним, маркетинговим та торговельним відділами.
• Забезпечення інших підрозділів актуальною інформацією про закупівлі.
• Участь у створенні нових продуктів і торгових пропозицій.
• Управління персоналом: Постановка цілей, мотивація та оцінка результатів роботи співробітників відділу.
• Навчання, менторинг та професійний розвиток персоналу.
• Формування продуктивного та злагодженого колективу.

08.08.2022 по 31.08.2024
Директор з операційної роботи
ТОВ «Економ Плюс»
Мережа магазинів «Економ», «Грошик», «Дрінк Хата», «Бруклін» - 127 ТТ
Основні функції:

• Стратегічне та оперативне управління роздрібними магазинами
Фінансовий менеджмент:
• Бюджет річний, квартальний та коригувальний з урахуванням розвитку ТТ
• Аналіз та контроль ключових показників роздрібу
• Проведення заходів для досягнення планових показників
• Організація ефективної та безперебійної роботи магазинів:
• Участь у прийнятті рішення щодо нових ТТ
Організація ефективної та безперебійної роботи магазинів:
• Оптимізація асортиментних матриць існуючих точок
• Розробка та впровадження стандартів для ТТ
• Комплектація штату, розвиток персоналу, контроль роботи персоналу
• Створення та впровадження інструментів для оперативного управління проблемами ТТ
• Управління фондом оплати праці
• Оптимізація бізнес-процесів.
• Відстеження конкурентного середовища, формування пропозицій щодо підвищення рівня обсягів продажу;
• Інтеграція внутрішніх проектів компанії до роботи ТТ.
Управління змінами:
• Відкриття нових ТТ,
• Участь у відкритті нових ТТ
• -ухвалення рішення у виборі локації (оцінка купівельної спроможності, прохідність, потенціал ТО)
• - вибір формату магазину
• - класифікації ТТ згідно з форматами та асортиментною матрицею
• - розробка плану, розміщення обладнання з урахуванням усіх операційних потреб та стандартів ХАСП
• - повний супровід при відкритті та запуску магазину - операційним відділом
• (Замовлення, викладення товару, налагодження обладнання, )
• Виведення збиткових точок на прибуток, участь у рішенні щодо ліквідації ТТ.
Контроль власного виробництва
• Звітність перед генеральним директором про фінансову та операційну діяльність магазинів
• Участь у стратегічних питаннях розвитку мережі.
Результати діяльності за період роботи на посаді
• Організація роботи магазинів в умовах війни
• Виконання фінансових KPI: товарообіг мережі
• фонд оплати праці ( до 12,5 % від ТО став 7,5 % від ТО)
• Розвиток частки продажу власного виробництва на 120%
• Формування команди

01.11.2021 рр. Керівник структурного регіонального підрозділу «Економ плюс»

06.09.2021 рр. Керівник групи магазинів (Куратор) «Економ плюс»

03.2018–09.2021 рр. - Керівник групи магазинів (Куратор) ТОВ ЛК ТРАНС «ЛотОК» мережа продуктових магазинів біля дому

01.2017–03.2018
ТОВ «ЛК ТРАНС» Магазин біля дому «ЛотОК»Керуючий магазином

05.06.2015 – 19.08.2015
ТОВ «Істерн Беверідж Трейдінг»
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

• Виконання плану продажів
• Проведення переговорів
• Укладання маркетингових договорів
• Реалізація промо-активностей
• Аналіз ринку та аналітична звітність
• Контроль наявності повного асортименту товарів
• Забезпечення своєчасного та достатнього товарного наповнення

19.01.2013 – 08.05.2015 ТОВ «Край»
Менеджер зі збуту алкогольні та безалкогольні напої, тютюнові вироби

05.01.2015 – 08.05.2015 В.о. начальника відділу продажу ТОВ «Край»
• Формування та управління асортиментом
• Планування розміщення категорій товарів у торговому залі, складання планограм
• Контроль викладки товарів у місцях продажу
• Визначення мінімальних і максимальних залишків товарів за категоріями
• Контроль наявності товарів у торгових залах
• Ціноутворення
• Досягнення планових показників (оборот, прибуток, кількість чеків, проникнення товару у чек) Планування акцій, узгодження з постачальниками
• Підготовка звітності в установлені терміни
• Супровід та підписання договорів із постачальниками, контроль виконання умов

01.03.2007 – 19.07.2013
ТОВ «Край-2» Головний пивовар
• Управління процесом виробництва пива та реалізації готової продукції
• Розробка і коригування технологічних процесів

Освіта:
Вища 2001 –2005 р Національний університет харчових технологій. Продуктова технологія та інженерія.

Тренінги та семінари
• 01.2019 "Вироблення управлінських рішень"
• 06.2019 "Ефективне управління персоналом у змінному середовищі" "Лідерство"
• 07.2019 "Управління конфліктами та побудова команди"

Додаткова інформація:
• ПК: MS Office, Інталев, 1C, Cash-flow.
• Водійські права (кат В)
• Особисте авто

Рекомендації:
ТОВ «DRC» Опрераційний директор Сорока Віта Анатоліївна [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

СЕО «Економ плюс» Матяш Володимир Олексійович [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

• Начало формы

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: