Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Діловод

Рассматривает должности:
Діловод, Адміністратор
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гоць Юлія Іванівна

Контактна інформація:
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

02.2021 – 05.2022 ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство», начальник відділу діловодства та контролю:
- керування службою діловодства підприємства;
- розробка положень, інструкцій з організації діловодства на підприємстві;

09.2019 – помічник народного депутата ВРУ на громадських засадах:
- організація і проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами та громадськими організаціями;
- розгляд звернень громадян, підготовка депутатських звернень та депутатських запитів, контроль своєчасного надходження відповідей на них;
- ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України;

12.2018-04.2019, 07.2019 – 08.2019, 07.2020-12.2020 - виборчі штаби
- ведення документообігу, контроль за виконавчою дисципліною;
- підготовка, оформлення виборчих документів для подання до ЦВК, ОВК (подання на спостерігачів, членів ОВК, ДВК);
- ведення діловодства в ОВК.

04.2016 – 11.2018 – Громадська організація «ГІП», координатор соціального проекту:
- планування, організація, координація та контроль діяльності проекту;
- організація роботи фінансово-господарської діяльності проекту;
- організація і проведення заходів, пов’язаних з діяльністю проекту та висвітлення в медіапросторі (ФБ, сайт);
- комунікація з благодійниками і спонсорами, засновниками проекту, координаторами в регіонах та учасниками платформи;
- побудова та забезпечення функціонування системи документообігу і звітності проекту;
- залучення до співпраці потенційних благодійників і партнерів, співпраця з існуючими та співпраця з державними органами влади.

03.2009 – 05.2014 – Політична партія Українська платформа «Собор», начальник організаційного відділу, керівник Секретаріату Партії:
- загальне управлянні та контроль роботи Секретаріату Партії;
- координація та контроль роботи партійних осередків: обласних, міських, районних;
- ведення партійної звітності: облік членів Партії, внутрішня фінансова звітність;
- ведення діловодства: розробка номенклатури справ, оперативне зберігання документів, передача документів до архіву. Оформлення протоколів засідань, ділове листування. Підготовка робочих документів: проекти рішень, положень.
- підготовка з’їздів Партії, засідань Центральної Ради Партії та інших партійних заходів;
- організація, технічне забезпечення проведення: з’їздів, мітингів, акцій, зустрічей з виборцями; підготовка кошторису витрат для проведення заходів;
- забезпечення офісу: організація системи зберігання, обліку і видачі предметів і засобів праці; договори матеріальної відповідальності, поточне забезпечення офісу;
- пошук, прийом на роботу працівників Секретаріату.

09.2011 – 12.2012 – Апарат Верховної Ради України, помічник-консультант народного депутата України:
- організація і проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами та громадськими організаціями;
- розгляд звернень громадян та допомога у вирішенні порушених ними питань: підготовка депутатських звернень та депутатських запитів, контроль своєчасного надходження відповідей на них;
- ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України;
- організація роботи, пов’язаної з вивченням громадської думки, потреб і запитів виборців, створення «Паспорту областей України».

04.2008 - 11.2008 - ТОВ «Делін-Девелопмент», менеджер по персоналу, архіваріус:
- побудова роботи кадрової служби: проведення кадрового аудиту, пошук і підбір персоналу, організація проведення тренінгів для працівників;
- розробка нормативних документів: положення про преміювання, трудових договорів, колективного договору, посадових інструкцій, положення про документообіг та ін.;
- ведення кадрового діловодства: накази з кадрових питань, ведення особових справ, оформлення трудових книжок;
- документообіг підприємства: розробка номенклатури справ, ведення архіву підприємства, оперативне зберігання документів.

01.2008 – 04.2008 – Солом’янська РДА, провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців:
- ведення реєстру виборців.

09.2007 - 11.2007 - консультант, Центральна виборча комісія України:

08.2006 - 05.2007 - начальник ВК та ОП, охоронне підприємство:
- ведення кадрового обліку працівників та кадрового діловодства;

07.2003 - 08.2006 - заступник начальника організаційного відділу Луганського центру перепідготовки та навчання державних службовців:
- ведення кадрового діловодства;
- ведення архіву підприємства;

11.1996 - 06.2003 - секретар Луганський торгово-кулінарний ліцей:
- ведення кадрового діловодства та архіву ліцею;

Додаткова інформація:
Знання ПК:

Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Internet, Excel)
Освіта:
КУТЕП. 2006 р. Спеціальність облік і аудит.
Додаткова інформація:
25.03.1978 р.н. Не заміжня. Дітей немає.
Особисті якості:
Вміння працювати з великими об'ємами інформації, цілеспрямованість, уміння доводити почате до кінця, пунктуальність. Відповідальна, коректна, організована.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: