Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Керівник відділу

Рассматривает должности: Керівник відділу, Програмний менеджер, Керівник фірми, Територіальний менеджер, Комірник, Ревізор, Регіональний керівник, Керуючий рестораном, Адміністратор, Керівник відділу продажу
Возраст: 48 лет
Город: Харьков
Рассматривает должности:
Керівник відділу, Програмний менеджер, Керівник фірми, Територіальний менеджер, Комірник, Ревізор, Регіональний керівник, Керуючий рестораном, Адміністратор, Керівник відділу продажу
Возраст:
48 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пікінер Марина Олександрівна

Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Вік: 47 років

Місто проживання: Харків

КВАЛІФІКАЦІЯ: 11 років досвіду роботи в юридичній сфері на державній посаді, більш ніж 10 років досвіду фінансовій безпеці

ДОСВІД:
• Комерційний директор ПрАТ «А. К. Слобожанський» з 2020 року по 2022рік
• Спеціаліст з фінансової безпеки ТОВ «Харків палац» з 2018 по 2020 рр.
• Начальник відділу аудиту та аудиту ТОВ «ГРУ» (Караван), з 2014 по 2019 рр.
• Начальник відділу аудиту та аудиту ТОВ «Адвентіс» (Караван), 2009-2014 рр.
• Начальник відділу аудиту та аудиту ТОВ «Караван Харків», 2008-2009 рр.
• Заступник директора з безпеки підприємства ТОВ «Караван Харків», 03.2008-08.2008 рр.
• Заступник директора з безпеки підприємства ТОВ «Компанія «Крона» (ТРК «Караван»), 2007-2008 рр.
• Начальник відділу аудиту та аудиту ТОВ «Караван Харків», 01.2007-11.2007 рр.
• Помічник судді, судовий консультант, 2002-2007 рр.
• Спеціаліст 1кат. ХОУЮ (Управління юстиції) 2001-2002 рр.
• Судовий діловод 1996-2001 рр.
• Секретар-референт ТОВ "Код ЛТД" 1994-1996 рр.

ОСВІТА:
Вища:
- 2019р. ХРІДУ НАДУ при президентові України «Публічне управління та адміністрування», магістр
- 2000р. НЮАУ ім. Ярослава Мудрого, юриспруденція, правознавець.

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ (відповідно посади):
Комерційний директор:
оперативне управління підприємством;
організація виробничо-господарської і соціально-побутової діяльності підприємства;
організація і здійснення роботи з ефективного комерційного використання підрозділів, що знаходяться на підприємстві;
укладання договорів, повне проведення угод від пошуку контрагентів до підписання;
досягнення максимальної комерційної ефективності;
ліквідація та недопущення дебіторської заборгованості;
контроль дотримання договірних умов;
підбір підрядних і сервісних організацій
контроль експлуатаційних служб;
укладання договорів обслуговування і контроль їх виконання сторонами;
претензійна робота;
керівництво штатним персоналом, а також контроль за діяльністю фірм, що працюють за договорами на об'єкті;
визначення кількості та якості необхідних предметів і послуг, що закуповуються для об'єктів по відповідним договорам;
контроль роботи підрядників, які виконують роботу з технічного обслуговування і експлуатації об'єктів;
складання в установленому порядку річного фінансового плану підприємства, затвердження та контроль за його виконанням;
подача щоквартального звіту про оцінку ефективності управління об'єктом державної власності;
забезпечення максимальної комерційної ефективності (відношення витрат до надходжень);
управління грошовими потоками;
рішення організаторських, господарських та адміністративних питань в повному обсязі.

Начальник відділу аудиту та аудиту, спеціаліст з фінансової безпеки:
економічна безпека підприємства, проведення інвентаризацій, списання, контроль товарообігу, аналіз і виявлення причин нестач, надлишків і пересортувань;
контроль приймання товарів і документообігу;
контроль якості товарів, відповідність товарним групам, дотримання цін;
контроль залишків грошових коштів в ЦК підприємства, касова дисципліна.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Користувач ПК : Word; Excel; «Спрут»; 1С: Підприємство (8,3),
Впровадження та контроль системи безпечності харчових продуктів на підприємстві, порядку проведення аудитів систем управління харчовими продуктами (НАССР).

Особисті якості:
системність, професійний підхід до організації бізнес-процесів, високі аналітичні, лідерські та організаторські здібності, вміння вчитися і підвищувати свою кваліфікацію, вміння створювати команду, працювати в команді, сприйняття конструктивної критики, наполегливість у виконанні поставленого завдання, орієнтація на результат, надійність, чесність, відповідальність, акуратність, пунктуальність, висока ефективність, дбайливе ставлення до обладнання та матеріалів, почуття гумору.

- англійська - базова
- українська мова – вільно

• посвідчення водія категорії «В»

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: