Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тетяна

Спеціаліст з документообігу, адміністратор, офіс-менеджер, діловод

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Санжарівська Тетяна

Дата народження: 25.07.1990
Місто проживання: Київ (протягом війни
проживаю в м. Прага (Чехія)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Військові дії на території України перевернули мій світ з ніг на голову, відкрили нові цінності та
надали нових сил. Що нас не ламає робить нас сильнішими - це те, що Вам, як моєму потенційному
роботодавцю, важливо знати про мене.
І, так, мені потрібен час на адаптацію, це дуже важливо. Після двох тижнів роботи впевнена, що Ви не
пожалкуєте про свій вибір.
В пошуках віддаленої роботи з гнучким графіком. Періодично не на зв'язку, при першій можливості
відповідаю у будь-якому месенджері.

Факультативні активності в період військового стану:
●​ 03.2023 - 05.2023 - координатор проекту “Світло та тепло для України” (за результатами проекту
виготовлено та передано на окуповані території більше чотирнадцяти тисяч окопних свічок).
●​ 10.2022 - 03.2023 - Team Leader Housekeeping в 4* готелі міста Праги (в підпорядкуванні від двох до
чотирьох працівників).
●​ Надання правової допомоги вимушеним переселенцям та біженцям.
●​ Вдосконалення англійської мови та опанування чеської, словацької та польської мов.

ДОСВІД РОБОТИ

Бортпровідник
Smartwings s.r.o. (12.2023 - по теперішній час)
​- перевірка дотримання та виконання правил техніки безпеки, організація безпечного польоту;
​- надання першої медичної допомоги;
​- ведення робочої документації;
​- комунікація та інструктаж пасажирів, забезпечення комфортного польоту;
​- надання сервісу на борту.

Спеціаліст з безпеки польотів (DELTA airlines)
ICTS s.r.o. (05.2023 - 10.2023, проектна робота)
-​ вжиття комплексу безпекових заходів щодо організації та забезпечення безпечних польотів;
-​ моніторинг безпекових зон під час організації польоту та перевірка фізичних осіб;
-​ проведення безпекового передпольотного інтерв'ю та класифікація пасажирів;
-​ контроль цивільних повітряних суден та об'єктів цивільної авіації, недопущення потрапляння
сторонніх осіб, участь у проведенні оглядів повітряних суден.

Спеціаліст з договірної роботи
ТОВ "ЮНІБІЛД" (ПБГ "КОВАЛЬСЬКА" будівельна галузь, з 02.2022 по 05.2023)
-​ підготовка та внесення в базу господарських договорів, укладення додаткових угод, підготовка
протоколів розбіжностей;
-​ супровід договорів, контроль за дотриманням та виконанням сторонами істотних умов договору;
-​ надання правової допомоги структурним підрозділам компанії та працівникам щодо робочих питань,
надання юридичних висновків.

Керуючий
ТОВ "УТКГ" (сфера обслуговування, з 03.2019 по 12.2021)
Повний контроль діяльності та поточний супровід закладу харчування, в тому числі:
-​ кадрова робота (пошук та підбір персоналу, підготовка кадрової документації, управління
персоналом);
-​ юридичний супровід діяльності (договірна робота, робота з первинними бухгалтерськими
документами, підготовка документів для отримання ліцензії, реєстраційні дії, супровід перевірок,
перевірка контрагентів);
-​ просування компанії в соціальних мережах (facebook, instagram), розміщення та просування на
Гугл-картах;
-​ ведення касової звітності, робота з РРО, інвентаризація;
-​ робота з постачальниками (пошук постачальників, перевірка відповідності поставок, вирішення
поточних питань та розбіжностей, контроль залишків та замовлення продукції).

Юрисконсульт
АФ "СТАТУС" (02.2018 - 03.2019)
-​ договірний супровід діяльності компанії та клієнтів компанії (підготовка додатків та додаткових угод,
протоколів розбіжностей, типових договорів, перевірка договорів на відповідність вимог чинного
законодавства та погодження договорів);
-​ перевірка контрагентів;
-​ претензійно-позовна робота та участь у виконанні судових рішень;
-​ взаємодія з державними органами (ДФС, державні реєстратори, тощо);
-​ документальне оформлення та проведення реєстраційних дій;
-​ розробка нормативно-розпорядчих документів, підготовка юридичних висновків, надання юридичних
консультації, розробка типових документів;
-​ підготовка документів для участі у тендерних закупівлях, участь у тендерних закупівлях, оскарження
закупівель, перевірка тендерної документації на предмет дискримінаційних вимог, підготовка
обґрунтування наявних порушень зі сторони замовника/учасника та або вимог до документів (зі
сторони замовника), підготовка скарги щодо скасування тендера, перегляду умов або рішення
замовника.
-​ підготовка та подання документів для реєстрації торгових марок, інших об'єктів права
інтелектуальної власності;
-​ підготовка інформаційно-аналітичних документів з питань, що виникають у процесі господарської
діяльності, підготовка корпоративних документів, протоколів, реєстрація змін;
-​ оформлення запитів на отримання документів, підготовка запитів на ІПК;
-​ підготовка та надання правової оцінки внутрішнім документам товариства, щодо забезпечення
діяльності товариства (накази, інструкції, положення, тощо);
-​ моніторинг та аналіз чинного законодавства.

ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРАНД АФІШ»
Юрисконсульт (08.2014 – 01.2018)
Обов'язки на займаній посаді:
Повний юридичний та документальний супровід господарської діяльності товариства, в т.ч.:
договірна робота; робота з контрагентами (погодження умов співпраці, перевірка контрагентів);
претензійно-позовна робота та участь у виконанні судових рішень; взаємодія з державними органами в т.ч.
реєстраційні дії; розробка нормативно-розпорядчих та інших документів, підготовка юридичних висновків,
надання консультації з поточних питань; робота з комерційними та державними тендерами (від
моніторингу до моменту укладення договору); підготовка та надання правової оцінки внутрішнім
документам товариства, щодо забезпечення діяльності товариства (накази, інструкції, положення, тощо);
супровід маркетингових акцій та рекламних кампаній; надання консультацій іншим підрозділам товариства
стосовно правомірності дії та запитів третіх осіб, з питань господарської діяльності товариства; взаємодія з
банками; моніторинг та аналіз чинного законодавства; приведення діяльності компанії у відповідності до
чинного законодавства; постійне вдосконалення юридичної служби компанії.

ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»
Юрисконсульт (10.2013 - 07.2014)
Обов'язки на займаній посаді:
Правовий супровід діяльності підприємства; перевірка на відповідність вимогам законодавства
документів що надходять до відділу; розробка, актуалізація, аналіз типових документів необхідних для
договірної роботи компанії; підготовка юридичних висновків, листів, звернень, заяв, роз'яснень щодо
застосування чинного законодавства; оформлення офіційних листів, відповідей, запитів; отримання
довідок, виписок та інших документів; надання консультацій з правових питань; участь у державних
закупівлях моніторинг закупівель, підготовка звітів, отримання/оформлення/забезпечення наявності
повного пакету документів, підготовка та оформлення пропозицій конкурсних торгів, представлення
компанії при розкритті пропозицій конкурсних торгів; претензійно-позовна робота.

ТОВ «Торговий дім «УКРАВІАСНАБ» Юрист (єдиний) (11.2012 - 09.2013)
Обов'язки на займаній посаді:
Правовий супровід діяльності підприємства; підготовка типових форм договорів та супутніх
документів; робота з міжнародними договорами; підготовка юридичних висновків, листів, звернень, заяв,
роз'яснень щодо застосування чинного законодавства; підготовка внутрішніх документів у сфері
корпоративного управління; ділове листування; офіційні відповіді; запити; представництво в державних
органах; отримання довідок, виписок та інших документів; реєстраційні дії; надання консультацій з
правових питань; робота з тендерами; розробка кадрової документації та локальних нормативно-правових
актів; виконання функції інженера з охорони праці.

До 11.2012 працювала секретарем у ТОВ “АГЕНТСТВО “ЕЛЕГАНТ ТРЕВЕЛ”, у приймальній комісії
університету (КНУКіМ), Міністерстві культури і туризму України (секретар заступника Міністра).
Трудовий стаж розпочала у 2008 році, навчання в університеті поєднувала з роботою.

ОСВІТА
АКАДЕМІЯ МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ (09.2007 - 06.2012)
Юридичний факультет, спеціальність "Правознавство". Диплом спеціаліста.
КНУКіМ (09.2007 - 06.2012)
Факультет: "Документознавство та інформаційна діяльність", спеціальність: "Менеджер органів
державної влади та управління, документознавець". Диплом магістра.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання мов:
●​ Українська – вільне володіння.
●​ Англійська – середній рівень.
●​ Чеська – середній рівень.
●​ Словацька – пасивне володіння.
●​ Польська – пасивне володіння.
●​ Російська – вільне володіння.

Особисті та професій якості:
●​ вмію працювати з будь-якими документами;
●​ вмію аналізувати правову інформацію, розробляти та надавати висновки стосовно юридичних
документів;
●​ маю досвід організації роботи “з нуля”;
●​ володію практичними навичками роботи в CRM системах (amoSRM, Бітрікс24, Creatio);
●​ володію пакетом MS Office: Outlook, Word, Excel, Liga, працюю з Google-документами;
●​ маю практичний досвід юридичного супроводу виборчого процесу;
●​ самоорганізована та уважна до деталей;
●​ володію практичним досвідом роботи віддалено, можу самостійно організувати робочий процес та
відпрацювати всі поставлені задачі, за пріоритетністю.

Цілеспрямована, активна, порядна, чесна, відповідальна, легка в навчанні, пунктуальна,
комунікабельна, наполеглива та стресостійка. Зможу досягти будь якої поставленої цілі.

Хобі: захоплююся велоспортом, люблю подорожувати, обожнюю швидку їзду під хорошу музику,
колекціоную монети. Люблю читати та захоплююсь йогою.

Без шкідливих звичок.
Маю права категорії В, автомат. Водійський стаж більше двох років.
Одружена, маю сина (дев'ять років).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: