- Файл
Вікторія
Керівник відділу продажу, business development manager
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу продажу, business development manager, Marketing manager, Директор з маркетингу
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14438038/
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
B2C, B2B, B2G
Дата народження:
04 квітня1982 року,
Вік: 43 рік
Сімейний стан: одружена, син
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта:
• З 2001 – медичне училище КМУ Донецька область
• З 2008 – державний медичний університет ГОО ВПО ДОННМУ ім. М. ГОРЬКОГО
• З 2021 – державний Донецький інститут ПрАТ ВНЗ «МАУП», юридичний факультет
Досвід роботи:
• 01 березня 2013 - 12 лютого 2015 фахівець із зв’язків з медичною громадкістью, RX направлення гастро/гіно відділення Схід ТОВ «Organosyn» (м.Донецьк, Слов’янськ, Краматорськ, Костянтинівка, Покровськ, Бахмут)
13 продуктів в портфелі, виконання особистгго плану продажів, більше 100%, систематичне отримання бонусів
- Виконання планових показників роботи;
- Отриманн мотиваційних премій;
- Реалізація стратегії компанії;
- Аналіз конкурентів;
- Таргетинг і категорізація лікарів і аптек;
• 13 лютого 2015 - 28 лютого 2022року, Регіональний менеджер Східного регіону (Харківська, Донецька, Луганська, Полтавська, Сумська області), RX напрямку ТОВ “Organosyn»
Гастро відділення – 10 Медичних представників (13 продуктів в потрфелі, 10 лікарських засобів, 3 БАД)
Луганська- 1МП
Харків – 4 МП
Полтава – 2 МП
Донецька – 1 МП
Сумська – 1 МП
Кременчуг – 1 МП
• 01 березня 2022 року - 25 вересня 2022, Регіональний менеджер Східного регіону, RX напрямку, гастро/гіно відділенню ТОВ «Organosyn»
01 березня 2022 року, Регіональний менеджер Східного регіону, RX напрямку, гастро/гіно відділенню
Гінеколічне направляння – 9 Медичних представників ( 25 продуктів, 18 лікарських засобів, 7 БАД)
Полтавська область – 2 МП
Кременчуг – 1 МП
Сумська область – 2 МП
Харківська – 4 МП
• Управління продажами: контроль, координація реалізації продукції;
• Реалізація стратегії компанії, аналіз конкурентів;
• Розробка і проведення маркетингових компаній для клієнтів;
• Просування брендів на ринку;
• Управління командою медичних представників;
• Регіональне планування;
• Таргетинг і категорізація лікарів і аптек;
• Мотивація і стимулювання співробітників відділу
• 10.10.2022 року по 25.07.2025 року,
Керівник структурнуго підрозділу України RX( BUH) B2C,B2B,B2G
ТОВ «Hetero»
Управління всіма бізнес – операціями в Україні через різні бізнес – канали, такі як роздрібні торговці, дистриб’ютора та аптеки, а саме через 2 гілки юніта
1 гілка – маркетинг ( бренд – менеджер, кам) – 3 співробітника
2 гілка – польова служба (ФФМ, РМ, МП)
ФФМ – 1
РМ – 2
МП - 22
Фармацевтика
Реалізація професійних навичків на національному рівні:
- будова та реалізація комерційної стратегії;
- Визначення потенціалу нових продуктів та запускїх на території Україні (регістрація, ввоз, лабораторна експертиза та відправка з складу на національні дистриб’ютора через відток аптечних мереж);
- Ввеведення та запуск нових відділів (юніт) з продуктів та служби (прорахунок вартості команди(ФФМ,РМ,бренд - менеджер, МП, авто, з/п, ризики, морженальність товару,маркетинг), реєстрація товару, ввоз, набор мотивованої команди, будова та реалізація стратегії компанії);
- Організація та супровід процесу продажів, участь у переговорах з ключивими клієнтами;
-Побудова партнерств із мережами та дистриб’ютора;
-Систематичний аналіз продажів по країні включачи регіони;
- Контроль та заказ своєчасної поставки товару в Україну, враховуючи час на доставку та лабораторію;
- пошук та обробка маркетенгових даних, проведення аналізу товарних ринків в україні;
- комплексний конкурентний аналіз (структура ринку, ключові гравці,ціноутворення, тенденції);
- обробка та аналіз баз даних (робота з великими масивами інформації,впевнене володіння excel);
- введення продуктів до ринку україни та їх промоція через польову службу та інші гілки промоцї;
- підготовка бюджетів, витрат і бізнес планів на новий фінансовий рікта забезпечення економічно ефективної реалізації програм на основіаналізу клієнтів і конкуренції та обміну інформацією з керівництвом;
- моніториннг та аналіз тенденцій ринку і конкурентів;
- генерування нових продуктових ідей, проекти для формування портфоліо;
- робота з зовнішньою службою;
- організація в навчанні польової служби, в техніки візитної активності за системами ефективного продажу (smart та spin) та ринку;
- організація та координація роботи, з метою виконання плану продажів(клієнти, конференції, круглі столи);
- контроль за постановкою задач та їх успішне виконання;
- аналіз роботи команди 2 гілок ( маркетинг, польова служба);
- постановка планів з метою їх виконання на національному ринку;
- аналітика ринку по країні та регіонам (sale out) з продуктів;
Загальний досвід в управлінні B2C,B2B, B2G – 10 років
Навички з програмами:
• Pharmxplorer
• CRM
• MS Office;
• Куби (аналітичні данні з продажу)
• Маю достатній досвід в управлінні всіма бізнес – операціями в Україні через різні бізнес – канали, такі як роздрібні торговці,тендера,дистриб’ютора та національні мережі;
• Позитивний досвід в керуванні 2 гілками направлень маркетинг, польова служба;
• Визначення потенціалу нових (продуктів) для запуску в Україні;
• Уважний аналіз за виходом нових (продуктів) в Україні;
• Введення нових (продуктів) на ринок України та їх промоція через гілки збуту;
• Ввеведення та розробка нових відділів (юніт) з продуктів та служби;
• Лідерські і організаційні якості, вміння будувати, надихати та навчати польову силу, як по продуктам так і по навичкам продажів;
• Є достатній опит введення переговорів, з посадовцями, та уповноваженими особами (тендера);
• Позитивний досвід в побудови та втілення маркетенгових та бренд стратегій, запуску нових продуктів;
• Досвід у сфері маркетенгових досліженнь, конкурентного аналізу, підготовки ринкових звітів;
Метою роботи:
- Реалізація професійних навичків на національному рівні;
- Пошук та обробка маркетенгових даних, проведення аналізу товарних ринків в Україні;
- Комплексний конкурентний аналіз (структура ринку, ключові гравці, ціноутворення, тенденції);
Обробка та аналіз баз даних (робота з великими масивами інформації, впевнене володіння Excel);
- Введення продуктів до ринку України та їх промоція через польову службу та інші гілки промоцї;
- Підготовка бюджетів, витрат і бізнес планів на новий фінансовий рік та забезпечення економічно ефективної реалізації програм на основі аналізу клієнтів і конкуренції та обміну інформацією з керівництвом;
- Моніториннг та аналіз тенденцій ринку і конкурентів;
- Генерування нових продуктових ідей, проекти для формування портфоліо;
- Робота з зовнішньою службою;
- Організація в навчанні польової служби, в техніки візитної активності за системами ефективного продажу (SMART та SPIN) та ринку;
- Організація та координація роботи, з метою виконання плану продажів (клієнти, конференції, круглі столи);
• Контроль за постановкою задач та їх успішне виконання;
• Аналіз роботи команди 2 гілок;
• Постановка планів з метою їх виконання на національному ринку;
• Аналітика ринку по країні та регіонам (Sale out) з продуктів;
Моя концепція роботи з командою:
Ринок має конкуренцію яка завжди під рукою.Успіх проекту залежить не лише від чудової стратегії чи ефективного плану дій, але й, можливо, найговніше, від команди, яка їх реалізує. Лідерські якості керіника, надихаюь команду йти вперед та впевннено реалізовувати поставлені цілі та задачи, свідомо знаючи та впевненим в результаті. Саме команда, їхня відданість, креативність і рішучисть роблять цілі успішними. У цьому контексті вміла мотивація працівників відіграє ключову роль, оскільки вона формує рівень їхньої відданості та ефективності в роботі.
Саме вмотивована команда, працює злагоджено, з ентузіазмом,яка перетворює проекти в реальність. Йдеться не лише про фінансову винагороду чи бонусу, а про створення надихаючого середовища, в якому команда, та кожен член команди, відчувають свою цінність, впевненісь і бачуть сенс у тому що роблять.
Тому для успішних проектів, мотивація команда, стоїть на першому плані з навчанням, для реалізації своїх планів та цілій, як керівник.
Сертифікат:
Класична та апаратана косметологія (2023 рік)
Тренінги з метою підвищення кваліфікаціії
• «Організація роботи працівників»
• «Мотивація працівників в гострих умовах»
• «Особливості в підборі працівників»
• «Ефективний лідер»
Особисті якості:
• Чесність
• Відповідальність;
• Креативність;
• Відданність
• Порядніть
• Комунікабельність;
• Стресостійкість;
• Пунктуальність
• Результативність
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з розвитку
40000 грн, Киев -
Керівник відділу продажу
Киев -
Директор з розвитку
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города -
Менеджер по развитию
Киев, Одесса -
Директор з продажу
70000 грн, Киев