Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анна

Офіс-менеджер, секретар, адміністратор, помічник нотаріуса

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СІТКО
Анна Яківна

Дата народження: 21.12.1999 року
Сімейний стан: незаміжня
Зареєстроване місце проживання: вул. Семена Палія,
буд. 83, корп. 1, кв. 77, м. Одеса, 65123
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
1) Державний навчальний заклад
«Одеський центр професійно-технічної освіти»
Спеціальність: діловодство; бухгалтерський облік.
Професія: Офісний службовець (бухгалтерія); Секретар керівника
(організації, підприємства, установи)
Період: з 2016 року – по 2018 рік.
2) Одеський державний університет внутрішніх справ.
Спеціальність: ««081» Право» ступінь вищої освіти – Бакалавр.
Період: з 2022 року – дотепер.

ДОСВІД РОБОТИ:
1) Споживчий центр, ТОВ «СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР»
Посада: спеціаліст з кредитування
Період: з 2021 року – по 2021 рік
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТСЕРВИС»
Посада: Офіс-менеджер
Період: з 2021 року – по 2023 рік
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТСЕРВИС»
Посада: Фахівець по зв’язку з клієнтами
Період: з 2021 року – по 2023 рік
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТСЕРВИС»
Посада: Помічник бухгалтера
Період: з 2021 року – дотепер
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТСЕРВИС»
Посада: Юрист
Період: з 2023 року – дотепер
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
1) Впевнене користування: MS Office, Bitrix24, "ЖКГ-Плюс" 3.008. 340, відкритими
Державними реєстрами: ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців), ДРРПнНМ (Державний реєстр речових прав на нерухоме майно),
Єдиний державний реєстр декларацій, АСВП (автоматизована система виконавчих
проваджень, реєстр виконавчих проваджень), Єдиний державний реєстр судових
рішень, Судова влада, тощо.
2) Складення проєктів документів:
1. Довідково-інформаційні документи (доповідна, роз’яснення, щодо запитів
про тлумачення нормативно-правових аспектів, розробка та ведення внутрішніх
реєстрів, тощо).
2. Господарсько-договірні документи (договори, додаткові угоди, договори
реструктуризації, акти, накладні, тощо)
3. Претензійно-позовні та супутні до них документи.
4. Організаційно-статутні документи.
5. Документи поточної діяльності.
3) Аналіз нормативно-правових актів та законодавчої бази України, з питань, що
стосується діяльності підприємства, установи, організації.
4) Взаємодія з органами публічної адміністрації (обласні, районні державні адміністрації,
органи місцевого самоврядування, інші суб’єкти публічного адміністрування)
4) Ведення діловодства та документообігу.
5) Організація робочого процесу, розпорядку, забезпечення підприємства, установи,
організації, тощо.
6) Організація виконання інших завдань, що стосується діяльності підприємства,
установи, організації, тощо.
__________

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: