Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Євген

Керівник виробництва

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

про себе
Прагну до постійного навчання та покращення своїх якостей та навичок. До отримання нових знань для покращення своєї роботи та оточуючого мене колективу. Завжди радий поділитися новими знаннями та інформацією з колегами та співробітниками.

Контактні дані
ТЕЛЕФОН:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Хобі
Читання «Бізнес» та «Історій розвитку»
Вивчення навчальної літератури
Вивчення маркетингу

Попов Євген
8.09.1986 р.н.

Бажана посада:
Керівник виробництва

Освіта

Проходження курсів із приготування кондитерських десертів (макарон, тарти)
2022

Проходження курсів школи Lean менеджменту
2020 - 2022

Проходження навчальних програм HACCP
2019 – 2020

Луганський державний університет внутрішніх справ
Юрист-правознавець
2004 – 2008
Допоможу вашій компанії впровадити наступні проєкти
Розробка та впровадження системи HACCP.
Розробка та ведення системи рекламацій.
Розробка та ведення системи управління задачами.
Розробка системи онбордингу.
Розробка та ведення аудитів (санітарний аудит, аудит точок продажу, аудит по техніці безпеки та інше).
Налагодження проведення регулярних інвентаризацій та аналіз.
Впровадження лабораторних досліджень. Контроль якості сировини, готової продукції, води та повітря. Підготовка протоколів лабораторних випробувань відповідно до стандартів України та їх ведення.
Навчання персоналу. Розробка та впровадження інформаційних довідників, підказок, інструкцій.
Розробка контрольних листів спостережень (КЛС) та тестів для співробітників. Впровадження атестаційних листів.
Проведення практичних навчань (техніка безпеки, медицина, санітарія, гігієна). Контроль та коригування роботи працівників.
Впровадження планування фонду оплати труда (ФОТ) згідно з продажами. Та планування штатного розкладу згідно з ФОТ.
Розробка та впровадження інструмента контролю продуктивності.
Досвід роботи
Bakerstreet bakery – керівник виробництва
2023 – 7.2025
• Управління виробництвом (до 45 осіб).
• Бюджетування та планування витрат виробництва.
• Пошук та впровадження нового обладнання для автоматизації виробництва. Робота з постачальниками.
• Закупівля, налаштування та запуск відсаджувальної машини для автоматизованого виробництва макарон, шу та еклерів. Пошуки та впровадження дозуючого обладнання для автоматизації ручної праці.
• Впровадження системи контролю продуктивності та планування фонду оплати труда. Поліпшення продуктивності більш ніж на 18% впродовж кожного року.
• Впровадження системи регулярного контролю якості. Збільшено терміни придатності на торти та іншу продукцію з 3 до 7 днів, що підтверджується лабораторними дослідженнями.
• Участь у стратегічному плануванню роботи виробництва та компанії, участь у плануванні нового продукту.
• Аналіз продажів B2B та B2C сегменту для планування нового продукту та роботи виробництва.
• Реорганізація системи відвантаження ГП, зменшення часу на виробництво та видачу продукції. Зменшено час виїзду кур’єрів з 12:00 до 8:00 годин ранку.
• Налагодження системи інвентаризації та проведення аналізу результатів.
• Робота по зменшенню ФОТ на щомісячній основі при збільшенні продажів. Складання стаффінг плана та його контроль, планування штатного розкладу. Розробка та впровадження системи онбордінгу для нових працівників.
• Розробка та впровадження системи HACCP.
• Фіналізація P&L по виробництву та контролювання показників впродовж місяця. Рекрутинг нових співробітників.
• Розроблення та впровадження атестації для співробітників для підвищення особистих навичок та професійного зростання, результат 80% співробітників опанували суміжні обов’язки та стали універсалами.

Відкриття кондитерського виробництва – ведення проєкту
Вересень 2022 – 2023
Розробка назви та логотипу, створення сторінок у соціальних мережах. Опрацювання лінійки кондитерської продукції, складання ТК, формування цінової політики виходячи з розрахунків собівартості. Організація технологічних процесів. Участь у майстер-класах з макаронів, тартів, тортів.
Складання сировинної матриці. Організація закупівель напівфабрикатів та пакувальних матеріалів, підбір та закупівля необхідного обладнання та інвентарю. Реклама та пошук клієнтської бази.

Тітка Клара – завідувач виробництва
2022 – вересень 2022
Адаптація провадження під роботу у воєнний час. Скорочення видатків до 32 тис. грн на місяць шляхом впровадження нових схем з комплектації та логістики товару. Поліпшення гарячих та холодних процесів, а також кондитерського виробництва. Впровадження та складання стратегічного плану виробництва. Планування виробництва та складання автоматизованого обліку навантаження по цехах. Збільшення продуктивності до 3% щомісяця. Упорядкування технологічних карт, опис технологічних процесів виробництва. Впровадження автоматичного підрахунку сировини необхідного для приготування кожної страви, внаслідок чого кухарі не витрачають час на ручний підрахунок, а також зменшення залишків напівфабрикатів. Пошук та закупівля обладнання. Контроль витрат виробництва, облік та аналітика інвентаризації. Робота та пошук підрядних служб. Навчання та підвищення навичок персоналу. Облік робочого дня та трудовитрат на процеси. Робота з Lean менеджменту, використання на робочому місці, проведення навчання топ менеджерів. Складання та проведення внутрішніх аудитів. Використання журналу обліку рекламацій. Розробка та впровадження рангової системи для працівників. Впровадження та проведення атестації з персоналу. Установка професійної хімії ECOLAB.

Yaro Керівник кондитерського виробництва
2018 - 2022 (компанія перестала існувати)
Управління виробництвом (до 45 осіб). Упорядкування стратегічного плану виробництва. Поліпшення матеріально-технічної бази, пошуки та закупівля обладнання. Контроль витрат виробництва, облік та аналітика інвентаризації. Ведення та контроль фінансових обліків. Робота та пошук підрядних служб. Навчання та підвищення навичок персоналу. Зміна виробничих процесів. Як наслідок, приріст продуктивності на 50% щорічно. Складання та проведення атестації для співробітників. Складання та ведення аудитів, КЛС. Складання та впровадження матриці кваліфікацій з відділів та процесів, складання стандартних операційних карток. Контроль та вирівнювання навантаження на працівника та відділи. Облік робочого дня та трудовитрат на процеси. Робота з Lean менеджменту, використання на робочому місці. Робота з постійного покращення виробництва. Участь у підготовці та проведенні аудитів із сертифікації ISO 22000, Gluten free. Участь у впровадженні та роботі за системою HACCP. Планування та розробка виробничих приміщень для розширення та запуску нових цехів. Складання макетів та схем виробництва. Ведення та контроль реконструкції виробництва. Робота з 1С. Ведення комунікації з іншими відділами, підрядними службами та постачальниками. Складання, облік та виконання планів дій на рекламації та інші звернення.

Yaro Су шеф
2017 - 2018
Контроль та облік робочого часу. Складання трудового графіка. Ведення закупівель за сировиною та госпматеріалами. Контроль якості готової продукції. Навчання персоналу. Підготовка зміни до відкриття та якісна передача зміни. Планування обсягу виробництва. Забезпечення працездатності цеху та справності обладнання. Контроль та допуск співробітників на зміну. Проведення щоденного інформування та навчання персоналу про нововведення та зміни на виробництві. Складання та виконання планів дій. Ведення журналів HACCP. Робота у 1С, складання ТК.

Yaro Кондитер
2016 - 2017
Виробництво веганської продукції, цукерки, печиво, торти. Розробка нової продукції, складання ТК. Розробка методик щодо покращення продукції та якості.

Web студія
2012 - 2015
Співзаснування фірми. Пошук та робота з клієнтами. Рекрутинг, стажування та навчання персоналу. Робота з розвитку та розширення фірми.

УкрСиббанк Юрист
2010 - 2011
Юрист банку. Робота із заборгованістю та стягненням боргів. Ведення та супровід виконавчого провадження. Представництво у судах, допомога та співробітництво з виконавчою службою.

Державна виконавча служба Державний виконавець
2008 - 2009
Виконання рішень судів, адміністративних органів та інших служб. Стягнення та передавання заборгованості. Пошук відповідача та робота з ними. Опис майна, підготовка до аукціонів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: