Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Директор з розвитку

Рассматривает должности:
Директор з розвитку, Комерційний директор, Операційний директор, Супервайзер, Керівник відділу продажу
Возраст:
39 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Юлія Палагусинець
● м. Львів ● 21 травня 1986 р. ● тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Резюме
Професіонал з досвідом 10+ років в області управління процесами B2C та B2B продаж на ринку
надання послуг дошкільної освіти, харчової та б’юті індустрії, легковій промисловості. Станом на
сьогодні основний фокус у роботі — грамотна координація організаційних процесів в команді та
налагодження продуктивної співпраці з партнерами в динамічних умовах ринку, пошук і якісна
комунікація з керівниками організацій, спільна співпраця бізнесів яких дасть збільшення доходів у
майбутньому.
Ключові навики: вміння брати відповідальність, досвід в організації малих і великих колективів
від 60 людей і більше, стратегічне мислення, дотримання заданих стандартів компанії, проактивність,
гнучкість мислення та його креативність, презентаційні навики, самодисципліна, увага до деталей,
володіння програмами Microsoft Excel, Word, PowerPoint, 1-С Бухгалтерія (7 та 8 версії).
Бажана посада: керівник відділу продажу.
__________
Досвід роботи

Вер. 2019р. – травень 2025р. (5р. 8 міс.)
Компанія: ПП "Садок "Здорової Родини"
Переведена з липня 2021р на посаду: комерційний директор
Попередня посада: директор з розвитку
Функціональні обов’язки: -- ведення контролю за реалізацією послуг, пошук нових клієнтів та
підняття рівня проінформованості щодо діяльності підприємства;
-- відкриття другої філії з «нуля», організація її роботи (від замовлення
матеріально- технічної бази до наповненості клієнтами і налагодження роботи між працівниками);
-- пошук нових працівників, проведення співбесід, стажування тощо
(зростання щтату працівників від 6 до 60 осіб);
-- організація робочих корпоративів ( тричі на рік), розробка систем
мотивації та навчання персоналу;
-- організація і прийняття участі в ярмарках і виставках;
-- координація та контроль роботи маркетингової служби;
-- ведення SMM- комунікації та наповнення сайту;
-- ведення аналітичних звітів, бюджету та подача їх керівництву;
-- контроль документообігу та розрахунків з постачальниками;
-- контроль документообігу та розрахунків з клієнтами;
-- презентація садка, проведення екскурсій;
-- комунікація з батьками (клієнтами), вирішення конфліктних ситуацій,
організаційних питань тощо.
__________
Трав.2018 – квітень 2019 (1 рік)
Компанія: ТзОВ «Веста Котон Стиль»
Посада: начальник відділу продажу
Функціональні обов’язки: — організація участі компанії у всеукраїнських виставках-ярмарках;
— пошук маркетингової компанії та координація її роботи;
— пошук нових клієнтів (B2B продаж), проведення переговорів з ними;
— контроль за веденням SMM- комунікації;
— організація професійних фотосесій для ведення маркетингу компанії;
— робота з постачальниками щодо створення та дизайну атрибутів
для розвитку бренду.
__________
2017р.— 2019р. (2 р.)
Проект: «Життя в стилі Еко»
Посада: координатор проекту, івент менеджер
Функціональні обов’язки: — ведення та організація майстер-класів, святкових подій;
— залучення та робота зі спонсорами та партнерами (юр. особами);
— ведуча, організатор та маркетолог заходу «Краса в деталях»
(адміністрування події в соцмережах);
— написання сценарію подій, організація репетиції, подарунків,
тощо;
— розвиток партнерських відносин з постійними клієнтами та
залучення нових;
— проведення навчальних заходів для партнерів у сфері вигідних
покупок, бухгалтерії, тощо.

Бер. 2017 — Лип. 2017 ( 5 міс.)
Компанія: ФОП «ЗРМ»
Посада: менеджер з продажу
Функціональні обов’язки: — створення та ведення клієнтської бази у місті Львові;
— укладання договорів поставки продукції;
— збір замовлень та контроль надходження продукції.

2010 — Лип. 2016 ( 6 р.)
Компанія: ПрАТ «Галичина»
Посада: менеджер з логістики
Переведена з травня 2012р. на посаду: економіст з договірних та претензійних робіт
Функціональні обов’язки: — організація централізованого аналізу та контролю дебіторської
заборгованості філій і партнерів компанії;
— організація звітності та ведення щотижневої аналітики.
— групування та передача на виробництво замовлень філій;
— організація перевезення по філіях, партнерах в Україні;
— ведення пілотного проекту згідно рекомендаційних вимог
поставок продукції по програмі Symphony на мережу
супермаркетів «Вопак».

2008 — 2009 ( 1 р.)
Компанія: ТД «Західна молочна група»
Посада: менеджер з логістики
Функціональні обов’язки: — ведення документообігу по перевізниках;
— щоденна подача замовлення на виробництво молочної
продукції, виходячи з даних попереднього періоду;
— організація логістики перевезень по філіях підприємства в межах
західної України.
2007 — 2008 ( 1 р.)
Компанія: ЗАТ «Український мобільний зв’язок»
Посада: представник інформаційного центру
Функціональні обов’язки: — обслуговування інформаційної лінії мобільного оператора;
— надання технічної підтримки абонентам мобільного оператора;

2004 — 2005 ( 1 р.)
Компанія: ПП «Фенікс- Д»
Посада: мерчендайзер, торговий агент.
Функціональні обов’язки: —наповнення існуючої клієнтської бази;
— укладання договорів;
— робота з протермінованою дебіторською заборгованістю.

Сертифікати, тренінги, навчальні програми

1. Проектна робота в напрямку інноваційної системи поставки продукції, аналізу її реалізації з
використанням графіків і показників економічної діяльності за допомогою програми
Symphony.
2. Тренінги: «Техніка продажу», «Ділова комунікація з клієнтами», «Боротьба із
запереченнями», «Стратегічний маркетинг: розробка конкурентної стратегії».
3. Навчання в школі бізнесу Network 21 .
4. Навчання у сфері зовнішньої реклами.
5. Навчання у сфері краси та косметології, два місяці роботи директором елітної студії краси
«DIAS» у м.Львів.

Володіння мовами: російська – вільно, англійська – Intermediate, польська - Podstawowy (А1)

Освіта
2003 — 2008 (5р.)
Львівський Інститут економіки і туризму. Облік і аудит. Спеціаліст (червоний диплом).

Додаткова інформація: — закордонний паспорт (біометричний);
— володіння програмами Microsoft Excel, Word, PowerPoint, 1-С;
Бухгалтерія (7 та 8 версії).
— права категорії «В», власний автомобіль.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: