Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марія

Менеджер проєкту

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Нечаєва Марія
Дата народження: 29 вересня 1986 р.
м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Посада: менеджер проекту, менеджер розвитку, помічник менеджера, менеджер мережі кав’ярень,

ЦІЛІ
Максимально використовувати та вдосконалювати організаторські навички у роботі. Робота у цікавих проектах.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Компанія «Багато Лосося»
Менеджер з розвитку
Лютий 2024- Лютий 2025

• Пошук нових локацій;
• Формування планів на відкриття нових кухонь;
• Безпосереднє відкриття нових локацій з моменту укладання договорів до моменту запуску нової локації з координацією всіх етапів робіт;
• Генерування нових проектів з розвитку ;
• Запуск та координація проектів;
• Контроль своєчасного оновлення меню;
• Організація переїзду на нову локацію за такої необхідності;
• Ведення проекту Стандартизації процесів;
• Участь в розвитку нових направлень.

Проект «Багато Сиру»
Менеджер проекту
Вересень 2024 – Лютий 2025

• Запуск проекту;
• Формування команди;
• Контроль роботи кухні;
• Ведення проекту Стандартизації процесів;
• Робота з маркетингом щодо розвитку проекту.

Мережа кав’ярень «Coffee Drop»
Власник
Січень 2020 – теперішній час

• Запуск проектів з нуля
• Підбір та навчання персоналу
• Впровадження та контроль дотримання стандартів з обслуговування гостей
• Впровадження та контроль дотримання стандартів щодо санітарних норм
• Впровадження та організація доставки їжі та кавових напоїв за допомогою сервісів Glovo, Roket, Bolt, Uber, стали першою кав’ярнею яка почала доставляти людям кавові напої серед усіх кав’ярень партнерів агрегаторів доставки.
• Розробка та інтеграція маркетингових стратегій для збільшення продажів.
• Масштабування бізнесу та відкриття нових закладів, розвитку мережі закладів, за три роки вдалося відкрити 7 кав’ярень
• Контроль закупок та наявності асортименту
• Розробка системи мотивації для персоналу, половина персоналу працює вже 3й рік
• Робота з базою гостей та її розширення
• Управління економічною діяльністю (планування доходів/ розходів, складання управління бюджетом)
• Організація і автоматизація процесів та роботи команди
• Взаємодії з контролюючими органами, були єдиною кав’ярнею на лівому березі яка працювала в перший локдаун маючи на це всі підстави та дозвільні документи.

Dark kitchen «Mass Kitchen»
Менеджер проекту
Березень 2021 – грудень 2021

• Створення професійної кухні згідно стандартів ХААСП
• Підбір команди
• Розробка меню, створення технологічних та калькуляційних карт.
• Організація доставки за допомогою сервісів Glovo, Roket, Bolt
• Формування вартості та прорахунок для online продажу
• Оформлення меню для додатку партнерів (опис, фото, модифікація, тощо)
• Розробка та впровадження акційних та спеціальних пропозицій.
• Створення клауд брендів, а саме 9ти з різними кухнями (суші, пан-азіатська, українська, грузинська кухні, піцерія, бургерна, пекарня та кав’ярня)
• Аналіз та збільшення продажів
• Масштабування бізнесу та відкриття нових закладів, другий заклад був відкритий при партнерстві з компанією Glovo
• Контроль закупок та наявності асортименту
• Розробка системи мотивації для персоналу
• Робота з базою гостей та її розширення
• Управління економічною діяльністю (планування доходів/затрат, складання управління)

BIG DIG | Digital Development Agency
Project manager
Листопад 2017- Лютий 2020

• Планування роботи відділів проекту.
• Контроль виконання задач команди.
• Контроль за дотриманням термінів виконання задач.
• Підбір співробітників.
• Аналіз документації на продукт.
• Розрахунок часу та вартості проекту.
• Комунікація з замовником продукту та командою.
• Підготовка продукту до релізу.
• Загрузка на платформи Play Market/App Store

BIG DIG | Digital Development Agency
TeamLead QA Engineer
Червень 2017 - Листопад 2017

• Планування роботи відділу.
• Контроль виконання задач команди.
• Контроль за дотриманням термінів виконання задач.
• Підбір співробітників.
• Аналіз документації на продукт, призначений для тестування.
• Розрахунок часу та вартості на поставлені задачі.
• Комунікація з замовником продукту.

BIG DIG | Digital Development Agency
QA Engineer
Січень 2017 - Червень 2017

• Тестування web/mobile.
• Написання тест кейсів.
• Написання баг репортів.
• Написання чек-листів.
• Комунікація з командою розробників.

Компанія "IntroPro"
Junior Manual Tester
Червень 2016 – Вересень 2016

• Вбудоване тестування телевізійних приставок супутникового телебачення.
• Регресійне тестування.
• Робота з мережами.

ITP Lab FP
Junior Manual Tester
Проект: Симулятор рыбалки для PC (Steam) http://www.fishingplanet.com/
Жовтень 2015 – Березень 2016

• Тестування ігор та веб-сайту.
• Написання тест кейсів, матриця покриття та чек листів та їх реалізації.
• Проведення димового тестування, регресивного тестування та локалізації.
• Координація з розробниками програмного забезпечення для відстеження та усунення помилок у грі.
• Написання баг репортів.
• Творчий підхід до відеоігрового середовища тестування для пошуку помилок.
Телеканал «НDFASHION» ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «СВІТ»
Лінійний продюсер
Вересень 2013 – Жовтень 2014

• Організація подій та знімального процесу.
• Робота з кабельними операторами.
• Збір первинної бухгалтерської документації та обробка її в 1С.
• Укладання договорів.
• Відповідальність за вирішення всіх організаційних питань.
• Забезпечення життєдіяльності офісу.

Група компаній Аладдін
Асистент керівника компанії
Вересень 2010 – Серпень 2012

• Забезпечення життєдіяльності офісу.
• Укладання договорів.
• Діловодство.
• Збір первинної бухгалтерської документації та обробка її в 1С.
• Комунікація із клієнтами.
• Відповідальність за вирішення всіх організаційних питань.
• Організація корпоративного життя компанії.

Група компаній Аладдін
Менеджер з питань оренди нежитлових приміщень
Березень 2009 - Вересень 2010

• Укладання договорів оренди приміщень.
• Виставлення рахунків.
• Контроль фінансових потоків.
• Складання фінансових звітів для акціонерів компанії.
• Збір первинної бухгалтерської документації та обробка її в 1С.
• Комунікація із клієнтами.
• Відповідальність за вирішення всіх організаційних питань.
• Діловодство.

Група компаній Аладдін
Мережа магазинів побутової техніки «Техно-маркет Аладдін»
Сервіс менеджер
Липень 2008 - Березень 2009

• Контроль роботи складу.
• Оформлення транспортних накладних.
• Ведення інвентаризації складу.
• Робота із сервісними центрами.
• Робота з представництвами торгових брендів з питань сервісу та компенсацій.
• Проведення сертифікації побутової техніки.
• Комунікація із клієнтами.

ОСВІТА

• 2015 – 2016 – Національний авіаційний університет, післядипломне навчання “Тестування програмного забезпечення”
• 2003-2008 – Інститут Туризму ФПУ, спеціальність Менеджер організації, магістр
• 1993-2003 – Спеціалізована школа №49, м. Київ.

МОВИ

• Українська вільно
• Російська вільно
• Англійська базова

СПЕЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ

• Керування автомобілем
• Досвідчений користувач ПК.
• Впевнене користування пакетом MS Office
• Впевнене користування системою Poster, володіння системою Syrve
• Легко навчаюсь новим програмам та технологіям

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Комунікабельна, легко знайду мову з клієнтом\гостем\колегою
• Гарно справляюся зі стресовими ситуаціями
• На перше місце ставлю інтереси клієнтів\гостей
• У своїй роботі завжди думаю про кінцевий результат команди
• Відповідальна

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: