- Файл
Наталія
Адміністратор
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Сумы
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14556532/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 07.02.1983 р.
Місто: Суми
Моб. телефон: [
Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович
Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н.
Освіта:
Технікум Сумського національного аграрного університету рік закінчення 2003,
спеціальність правознавство, кваліфікація юрист.
Сумський національний аграрний університет рік закінчення 2004, спеціальність
менеджмент організацій, кваліфікація економіст-організатор.
Досвід роботи:
2004-2010рр ТОВ «БВК «Федорченко»
З 2007р по 2007рр – інспектор відділу кадрів
З 2007 по 2010рр – начальник відділу кадрів
2010- 2016 Сумська обласна організаці Українське товариство мисливців та рибалок
З 2010-2016 - інспектор відділу кадрів
2016 р. ТОВ ВКП «НОТЕХС»
по теперішній час Посада : помічник керівника
Функціональні обов’язки:
-оформлювати юридичні документи на нерухомість, такі як договори та договори оренди;
-супроводжувати клієнтів при оренді / продажу нерухомості.
-проводити переговори та угоди з клієнтами;
-консультувати з питань продажу первинної нерухомості;
-підбирати нерухомість за запитом клієнтів;
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання
- підготовка проектів наказів;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами та ін.
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет, );
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід та навички в сфері продажів;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички навчання та розвитку працівників;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
Особисті якості:
Націленість на результат, відповідальна, уважність до деталей, вміння працювати з
великими обсягами інформації, робота в команді, ініціативність, порядність,
комунікабельність, стресостійкість, доброзичлива, прагну вдосконалювати свої знання,
легко навчаюсь.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Офіс-менеджер, Інспектор відділу кадрів, Адміністратор
Сумы
Алєксєєва Наталія Миколаївна Дата народження: 07.02.1983 р. Місто: Суми Моб. телефон: Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н. Освіта...
Рассматривает должности: Інспектор відділу кадрів, Офіс-менеджер
Сумы
Алєксєєва Наталія Миколаївна Дата народження: 07.02.1983 р. Місто: Суми Моб. телефон: Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н. Освіта...
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, вихователь, соціальний працівник
Сумы -
Касир, адміністратор, консультант
17000 грн, Сумы -
Адміністратор ресторану
Сумы -
Продавець-консультант, менеджер, адміністратор, вихователь, логопед
Сумы -
Адміністратор
25000 грн, Сумы -
Офіс-адміністратор
Сумы