- Файл
Олена
Адміністратор рецепції
- Рассматривает должности:
- Адміністратор рецепції, Адміністратор магазину, Адміністратор салону краси, Адміністратор стоматологічної клініки, Дерматолог
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14638042/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 02 грудня 1982
Домашня адреса: м.Київ, вул. Карпатська43
Контактнi номери: [
E-mail: [
ȉ
Вакансії:
Освіта:
2000 р.-2005
Кваліфікація:
Навички роботи:
Професійний досвід:
Квітень 2019-Липень 2025
Червень 2007-Січень 2019
Березень 2007 - травень 2007
Січень 2006-січень 2007
Жовтень - листопад 2004
Квітень 2003
Особисті якості:
Інтереси та захоплення:
Помічник керівника, адміністратор, організатор
Київський Державний Лінгвістичний Університет. Факультет перекладачів (англійська та німецька мови).
Диплом спеціаліста-перекладач, філолог (англійська та німецька мови).
Диплом секретаря-офіс - менеджера. Навчальний центр «Терра»
Сертифікати про проходження курсів надання домедичної допомоги
та військової справи.
Переклади з / на англійську і німецьку мови;
Володіння ПК: MS Office: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, Adobe Photoshop, Internet;
Володіння мовами:
українська
англійська - Intermediate
Нiмецька - зі словником
діловодство;
робота з оргтехнікою: міні-АТС, факс, принтер, копіювальний апарат;
“Територіальний центр соціального обслуговування населення
Солом'янського району”. Медична сестра.
Інформування та консультування щодо послуг, що надає соціальний центр.
Ведення особових справ, оформлення, зняття та закриття особових справ.
• Організація та проведення дозвілля підопічних відділення.
• Проведення сеансів аромотерації, лікувальної фізкультури та сеансів гідромасажу.
• Моральна та психологічна підтримка, соціальна адаптація.
• Проведення сеансів арттерапії (написання сценаріїв, постановка вистав, художня діяльність).
• Організація та проведення святкових заходів та тематичних бесід.
Спостереження та контроль за самопочуттям підопічних (вимірювання тиску та пульсу).
• Надання першої домедичної допомоги при невідкладних станах.
• Виклик лікаря та надання допомоги при необхідності.
• Участь у проведенні профілактичних заходів.
Контроль за виконанням правил безпеки та охорони праці у відділенні.
◦ Введення журналів обліку та інших необхідних документів.
◦ Контроль за санітарним станом кімнат та інших приміщень відділення.
Ведення поточної та звітної документації
Звітність про роботу відділення.
•
• Участь у проведенні профілактичних заходів.
• Дотримання правил санітарії та гігієни.
• Створення безпечного та комфортного середовища.
• Організація харчування та годування.
• Забезпечення чистоти та порядку.
• Розрахунок витратних матеріалів і засобів.
• Виконання окремих розпоряджень керівництва.
• Підтримка позитивної моральної атмосфери у відділенні.
Взаємоповага,командна робота, відповідальність та оптимізм та служіння людям, це - основні принципи соціальної роботи.
ТОВ «ФІНЛІФТ-К» Помічник Директора.
Обробка вхідної та вихідної документації.
Ухвалення і розподіл вхідних дзвінків.
Планування робочого дня керівника.
Збір обробка та надання необхідної інформації, підготовка документів і матеріалів.
Проведення переговорів з діловими партнерами, введення ділової переписки. Організація і підготовка зустрічей, переговорів, нарад.
Організація корпоративних свят в компанії.
Здійснення контролю за виконанням виданих наказів та розпоряджень.
Пошук нових клієнтів, просування сайту, написання текстів.
Організація ділових поїздок керівництва (оформлення віз, замовлення квитків, готелів, транспорту).
Оптимізація витрат компанії.
Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього начальника.
Здійснення перекладiв технічної документації.
Забезпечення безпеки і високої продуктивності роботи офісу.
Підтримка позитивного морального клімату в компанії.
ЗАТ «Фоззі». Помічник Віце-президента департаменту маркетингу.
Ведення і реєстрація вхідної та вихідної документації, виконання адміністративних функцій (організація зустрічей гостей, бронювання кімнат для переговорів, формування заявок в МТО і Департамент IT для співробітників, супровід договорів і супровідних документів), здійснення перекладів, планування робочого дня, організація ділових поїздок керівництва і співробітників (бронювання квитків, готелів, оформлення віз), оформлення на роботу нових співробітників, забезпечення департаменту витратними матеріалами, технікою і пiдтримка комунікаційних ліній.
ТОВ «Бетта-Сек'юріті» Офіс-менеджер, перекладач.
Прийом телефонних дзвінків. Ведення вхідної вихідної документації. Здійснення ділової переписки з партнерами,також з іноземними. Планування робочого дня керівника, ведення кадрової документації. Робота з перекладом документів з / на англійську мову (технічні переклади, ділові листи, презентації продукту, що просувається). Організація зустрічей, переговорів з іноземними партнерами. Організація та участь у виставці, підготовка рекламних матеріалів.
Організація семінарів та конференцій. Створення електронних презентацій. Робота з митним брокером.
Повне забезпечення офісу витратними матеріалами.
Перекладацька практика в Управлінні з розслідування особливо важливих справ Генеральної прокуратури України.
Переклад з англійської мови економічних і правових текстів, ділових листів.
Перекладацька практика в Управлінні з розслідування особливо важливих справ Генеральної прокуратури України.
Переклад юридичних і офіційних текстів (англійська та німецька);
Організованість, відповідальність, старанність, комунікабельність, відкритість, доброзичливість, вміння працювати в команді на результат.
Заміжня, мати двох дітей, хлопчик-9 років та дівчинка 5 років.
Музика, акторство, тварини, природа, спорт, військова справа.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер
Киев
Мiлещенко Олена Дата народження: 02 грудня 1982 Домашня адреса: м.Київ, вул. Карпатська43 Контактнi номери: , E-mail: ȉ Вакансії: Освіта: 2000 р.-2005 Кваліфікація: Навички роботи: Професійний...
Киев
Мiлещенко Олена Домашня адреса: м.Київ, Солом’янський район Контактнi номери: , E-mail: ȉ Вакансії: Освіта: 2000 р.-2005 Кваліфікація: Навички роботи: Професійний досвід: Квітень 2019-Липень 2025...
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Киев -
Помічник керівника
Киев -
Офіс-менеджер
Киев -
Няня в сім’ю, вчитель, вихователь, доглядальниця, офісний працівник
Киев, Днепр , еще 3 города -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Киев -
Помічник керівника
35000 грн, Киев