Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віталій

Керівник (ІТ)

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Милорадович Віталій
Дата народження: 24 листопада 1985 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
2009 р.
Національний університет біоресурсів та природокористування
Спеціальність: Якість та безпека АПК
2015 р.
Національний університет біоресурсів та природокористування
Спеціальність: Фінанси та кредит
2020 р.
Change Management School
Курс: ACMP Course Q000236 «Project & Change management in organization»
Управління бізнес-процесами (LABRO Transformation Hub.)
2025 р.
Курс: BAS: КУП. (управління фінансовим обліком)

Мотивований професіонал із досвідом роботи 10+ років у сфері ІТ.
Орієнтований на результат, вимірний ефект та масштабовані рішення.
Прихильник прозорості, структурності та постійного підвищення ефективності.

Досвід роботи
__________
Керівник ІТ Центра (департамент)
2023 р. – 06.2025 р.
Здраво, ТОВ (Фармацевтична компанія)

ІТ Директор
Листопад 2017 – 2023 р. (6 років)
04.2014 р. – 11.2017 р. Інженер комп'ютерних систем (3 роки)
ТАС АГРО, ТОВ (Агрохолдинг 85 тис. га)

05.2012 р. – 03.2014 р. Інженер комп'ютерних систем
ТАГРОН, ТОВ (Агрохолдинг 30 тис. га) (2 роки)

03.2011 р. – 05.2012 р. Системний адміністратор
«Сильна Україна», ПП (Національний секретаріат політичної партії) (1 рік)

Проектна робота:
11.2015 р. – 03.2018 р. Інженер комп'ютерних систем
TA Ventures (Інвестиційна компанія) (3 роки)

Ключові компетенції
__________

 ІТ-стратегія та цифрова трансформація
 Розробка та реалізація стратегії цифрової трансформації;
 Виявлення потреб бізнесу, підбір та впровадження ІТ-рішень;
 Складання та захист стратегічних планів ІТ-розвитку.
 Управління ІТ-бюджетом
 Формування, захист та контроль бюджету (CAPEX/OPEX);
 Контроль виконання та аналіз витрат з метою оптимізації;
 Підвищення ефективності інвестицій у ІТ (ROI).

 Організація та розвиток ІТ-функції
 Керівництво командою із 32 фахівців (ІТ, розробка, диспетчерський центр);
 Формування структури департаменту під мету бізнесу;
 Розробка KPI, мотиваційних схем та внутрішньої документації (регламенти, SOP, ІТ-
політики).

 ІТ-інфраструктура та безпека
 Побудова відмово стійкої інфраструктури на власних та хмарних потужностях (AWS,
Hetzner, SIM-Networks);
 Використання Active Directory, VPN, WSUS, шифрування, політика безпеки;
 Забезпечення доступу до систем у режимі 24/7, включаючи перехід на віддалену роботу.

 ІТ- операції та сервіс
 Впровадження підтримки (ITIL) з використанням ServiceDesk;
 Автоматизація обробки запитів та SLA-контроль;
 Підвищення задоволеності внутрішніх клієнтів.

 Автоматизація та інтеграція бізнес-процес
 Впровадження ERP (1С, BAS) та систем документообігу (Документообіг: КОРП.);
 Інтеграції через API із зовнішніми сервісами;
 Роботизація процесів за допомогою програмних роботів (RPA);
 Впровадження контролю руху грошових коштів у розрізі статей РГК, контроль
кредиторської та дебіторської заборгованості при розрахунку з контрагентами в CRM
системі.

Проектна робота
__________

 Створення та керування диспетчерським центром
 Економічний ефект: зниження витрат на паливо (-17%), контроль оплати (-10%);
 Повне супроводження проекту: техніка, ІТ, документація, аналітика, звітність.

 ERP-трансформація (перехід з 1С УТП на BAS: КУП + BPMS)
 Аналіз та опис бізнес-процесів, перенесення даних;
 Налаштування підсистем та інтеграцій, доопрацювання під SAF-T звітність;
 Впровадження стандарту ведення НДІ.

 Централізація обліку та звітності
 Створення єдиного ІТ-ландшафту для бюджетування та управлінського обліку;
 Використання інструментів для аналізу план-факту та аналітичної звітності.

 Організація Call-центру
 Впровадження CRM-системи Delta-M Collection;
 Захист інтелектуальної власності та побудова ІТ інфраструктури.
 Розвиток документообігу
 Автоматизація заявок на оплату, контроль бюджету, узгодження у месенджері (Telegram);
 Електронний регістр договорів, інтеграція з обліковою системою.

Особисті якості
__________

 Комунікабельність
 Відповідальність
 Стресостійкість
 Цілеспрямованість
 Самостійність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: