Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Операційний директор

Рассматривает должности:
Операційний директор, Директор виробництва
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Белгород-Днестровский
Готов работать:
Белгород-Днестровский, Винница, Житомир, Киев, Львов, Одесса, Ужгород, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ірина, 47 років, м Білгород-Дністровський. Розглядаю пропозиції з
інших регіонів.
Досвід роботи:
Операційний директор (директор виробництва), 8 місяців, ТДВ
«СМВ», видобуток та розлив мінеральної води
Перший заступник директора, директор з якості, 6 років 4 місяці,
ТОВ "Гемопласт», виробництво медичних виробів та товарів
народного споживання

Здобутки:
1. Загальне керівництво виробничо-господарською діяльністю
виробництва, щоденне забезпечення злагодженої роботу усіх відділів
виробничого підприємства в умовах постійних змін
2. Розробила нову схему завантаження вагонів з використанням
спеціальних ТЗ що здешевило частку витрат на логістику та кількість
пошкодженої при транспортуванні продукції
3. Ввела форму звітності (електронну) для комунікації під час
виконання нестандартних замовлень що надало 100%
простежуваності процесу та гарантування своєчасного
відвантаження клієнту
4. Запровадила автоматизовану форму реєстрації виконання задач
для оцінки ефективності персоналу що стало основою для розробки
політики преміювання/депреміювання
5. Навчила персонал проводити системні розслідування по факту
виявлення будь-яких невідповідностей в процесах та продукції
6. Контролювала виконання пунктів проекту щодо введення в
експлуатацію об'єкту (виробничий цех)
7. Провела реорганізацію підрозділу з ціллю оптимізації процесів та
скорочення витрат
8. Ввела процедуру реєстрації та аналізу використання
енергоресурсів з подальшою розробкою корегувальник дій для їх
зниження /системи контролінгу для споживання у межах
встановлених лімітів, вивлення коливань і аналізу причин появи
9. Ініціювала перегляд норм обслуговування обладнання
(автоматизовані виробничі лінії) для раціонального використання
людських ресурсів
10. Ввела процедуру збереження даних на єдиному ресурсі з рівнями
доступу для недопущення використання інтелектуальної власності
підприємства та втрати даних в умовах високої плинності персоналу
11. Спільно з керівником служби безпеки провели аудит системи
відеоспостереження з введенням подальшої процедури її
перевіряння та відстежування фактів зовнішнього впливу
12. Розробила ТЗ для розробки, навчила персонал та ввела в дію такі
складові ERP системи підприємства на базі 1С:
- реєстрація даних щодо вхідного контролю матеріалів, сировин та
комплектуючих
- вихідного контролю готової продукції
- процедури проведення розслідувань щодо виявлених
невідповідностей в продукції + розрахунок витрат та корегувальні дії
- реєстрація внутрішніх замовлень (ППР, ремонти, обслуговування,
інвест проекти, будівельні роботи тощо) + фінансова компонента
13. Виконала ряд проектів щодо виробництва на замовлення по ТЗ
замовника
14. Виконала ряд проектів щодо виробництва на замовлення по
власним ТЗ (власні торгівельні марки, контрактне виробництво)
15. Постійно проводила аналіз виконання виробничих програм для
розробки корегувальник дій щодо зниження втрат (простої,
залучення персоналу, норми використання матеріалів, відповідність
вимогам якості)
16. Розробила спільно з фінансовою службою політику щодо
раціонального розподілу грошових потоків робочого капіталу та
подальші корегувальні дії щодо приведення кожної статті у
відповідність
17. Під моїм керівництвом та при безпосередній участі проходили
сертифікаційні та наглядові аудити щодо відповідності систем якості
впроваджених на підприємстві (процеси, продукти, вимірювання,
метрологія)
18. Виконувала загальне керівництво лабораторіями, відділом якості,
відділом технічного контролю, конструкторсько-технологічним
відділом, відділом постачання та зовнішньо-економічної діяльності,
виробничим відділом
19. Виконала ряд проектів з введення нових продуктів та освоєння
нових технологій
20. Пошук та контроль виконання комерційних проектів у межах
існуючих видів господарської діяльності та діючих
ліцензій/сертифікатів/акредитацій/технічних та технологічних
можливостей
Знання і навички:
- Впевнений користувач компьютером: пакет MS Office (Excel, Word,
PowerPoint, Project, Outlook, Visio), 1С:Підприємство, інструменти
google.
-Знання CRM та ERP систем
-Постійний користувач базою документів ЛІГА:ЗАКОН, Rada.gov.ua,
інтернет –сервісом Будстандарт
-Знання стандартів якості та нормативної документації національних
та міжнародних (ГОСТ, ТУ, ДБН, САНПіН, МУ, Дерективи ЄС, ISO,
MedDev, ДСТУ ISO, DIN, GLP, GMP та інші), а також метрології,
стандартизації, сертифікації, управління, підбір, оцінка, атестація
персоналу
-Досвід побудови бізнес-процесів та оцінки ефективності існуючих (в
тому числі з використанням BPMN 2.0 нотацій), автоматизація
процесів, виробництва, систем контролю, документообігу,
діджиталізація даних
- Великий досвід керування та безпосередньої участі у розробці
регламентів, процедур, інструкцій, специфікацій нормуючих та
технологічних, технологічних процесів, технічних умов тощо
-Розуміння концепції "ощадливе виробництво"/Lean, відповідних та
інших інструментів направлених на зменшення втрат (5S, 5Why,
6Sigma, діаграма Ісікави, PDCA, Muda, Kanban, Kaizen, Gemba тощо).
А також методологій ТОС (ефективність), ТQM (якість), TPM/TEM
(обладнання).
-Досвід технологій: переробка пластмас, композитні матеріали, лиття
під тиском, нанесення друку на різні матеріали, екструзія,
виробництво електронагрівачів промислових – «унікальні»
малосерійні вироби/підзамовне виробництво, ТПА, ливарні
форми,стерилізація продукції (газ, пара, опромінення, хімічна),
збирання, пакування, металообробка, харчова промисловість -
видобуток/предпідготовка/розлив мінеральних вод, медичні вироби
(від простих до багатокомпонентних з довгим ланцюгом
виготовлення)
-Досвід роботи з фінансовими інструментами: P&L, Баланс, ТЕО,
формування собівартості, план-фактний аналіз, нормування труда,
кредиторка, робочій капітал
-Керування лабораторіями (хімія, фізико-механіка, мікробіологія,
токсикологія, санітарна гігієна), акредитація ISO 17025 (первинна,
повторні, з змінами в сфері), сертифікації (метрологічна
простежуваність, атестація робочих місць)
-Досвід розробки екологічних проектів (інвентаризація відходів,
викидів, зелених насаджень)
-Досвід керування об’єктами підприємства: відділ якості,
сертифікації, стандартизації, метрології, випробувальний центр, ВТК,
технології та розробки, відділ зовнішньо-економічної діяльності,
постачання, виробничо-деспетчерський відділ, внутрішня логістика,
охорона праці, безпека, охорона, охорона навколишнього
середовища, складські хозяйства, виробничі цехи, будівельний відділ,
служба головного інженера (енергетика, КВПіА, механіка),
транспортний відділ (перевезення пасажирів, продукції (авто,
заліниця, електронавантажувальний транспорт), автоцистерни,
будівельна та прибиральна техніка)
-Сертифікати про навчання: Lean Institute Ukraine, «Lean
Management», «Система управління фінансами для бізнесу",
Побудова бізнес-процесів, Внутрішній аудитор. Уповноважений з
якості для виробників медичних виробів згідно ISO 13485:2016,
Організація роботи виробничої лабораторії, внутрішній аудитор
згідно ДСТУ ISO 19011:2018, Внутрішній аудит та методи
забезпечення якості в лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO
17025:2017.
-Освіта: Одеська державна академія холоду, інститут "теплофізика",
спеціалізація "прикладна екологія", 2004 р

Додаткова інформація:
Загальний досвід складає більше 30 років, працювала до отримання
диплому інженера в різних сферах, після здобуття повної вищої
освіти працювала за фахом більше 10 років і паралельно здобувала
знання в інших напрямках (інженер-хімік, інженер-еколог, фахівець з
якості, керівник випробувального центру, розробник екологічних
проектів, аудит (екологічного стану, якості, бізнес-процесів),
директор з якості, перший заступник директора, операційний
директор). Цілеспрямована, добропорядна, відповідальна,
комунікабельна, легко та швидко засвоюю нову інформацію. Здатна
працювати в режимі багатозадачності та обробляти великі масиви
інформації. Аналітичні здібності, лідерські якості. Віддаю перевагу
системному підходу до керування та створенню сприятливого
навчального середовища. Постійно навчаюсь та розвиваюсь, виявляю
цікавість до нового та прогресивного.
Бажані посади – директор якості з розширеною сферою діяльноісті,
операційний директор, директор/керівник виробництва. На
перспективу – СЕО підприємства. Бажаний рівень оплати праці – від
100 тис грн (достатній для компенсації проживання, покриття
поточних витрат моєї родини і залучення коштів на оплату навчання
з професійного розвитку). Для старту розглядаю нижчу ставку на
випробувальний термін але з компенсацією проживання (від 50 тис
грн + «оренда житла»)
Маю водійське посвідчення, водіння ТЗ категорії В. Транспортного
засобу поки не маю. Мати двох дітей шкільного віку (до 14 років) і
дорослої самостійної доньки.

Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: