Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тетяна

Адміністратор, менеджер

Рассматривает должности: Адміністратор, менеджер, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор офісу, Менеджер з продажу, Менеджер контакт-центру, Адміністратор салону краси, Адміністратор закладу доставки, Продавець-консультант, Менеджер з обліку, Медичний реєстратор
Возраст: 30 лет
Город: Львов
Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор офісу, Менеджер з продажу, Менеджер контакт-центру, Адміністратор салону краси, Адміністратор закладу доставки, Продавець-консультант, Менеджер з обліку, Медичний реєстратор
Возраст:
30 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гаврилюк Тетяна

Адміністратор/менеджер 
 
(оновлено 09 Сер 2025)
    Ключова інформація


Досягнення:
•1 місце на кафедральній конференції    та 3 місце на факультетській конференції
•Проведення екоуроків    (грудень 2019) Мої навички:
            1.    впевнений користувач ПК (MS Office (Excel, Word,    Power Point, інші), інтернет.   
            2. вміння працювати в Facebook, Instagram, Telegram, Ads Manager.
            3. вміння працювати з програмами для створення    контенту та обробітку/створення відео/фото (Canvа, InShot, Story Art)
          4.вміня працювати в програмі YCLIENTS.
          5.ведення та просування сторінки Студії масажу Pazen-massage_lviv_pazen, Студії нігтьового сервісу, Тату акаунти, особистого блогу та сторінки студії "Квест віртуальної реальності"
          6. навики роботи в програмі School today,Doctor Elex

Досвід роботи


Адміністратор
Сер 2023 - по сьогодні (2 роки 1 міс)
МЦ"Ехомед"
Медицина та Охорона здоров'я       
1. Прийом та обслуговування пацієнтів.
•Привітання та реєстрація пацієнтів у базі даних.
•Запис на прийом до лікарів, коригування та підтвердження записів.
•Надання інформації про послуги, ціни, графік роботи, акції.
•Супровід пацієнта від моменту звернення до завершення візиту.2. Робота з документами та даними.
•Оформлення медичних карт, договорів, згод на обробку персональних даних.
•Перевірка правильності заповнення документів.
•Ведення облікових журналів та баз даних пацієнтів.3. Телефонні та онлайн-комунікації
•Прийом вхідних дзвінків, електронних листів та повідомлень у месенджерах.
•Консультація пацієнтів дистанційно.
•Інформування про результати аналізів або зміни у розкладі.4. Фінансові операції.
•Прийом оплати (готівка, картка, онлайн).
•Видача фіскальних чеків і підтверджуючих документів.
•Ведення щоденних фінансових звітів.5. Організаційні та адміністративні завдання.
•Контроль черги та розподіл потоків пацієнтів.
•Забезпечення порядку на рецепції та в залі очікування.6. Дотримання стандартів сервісу/
•Забезпечення ввічливого та професійного обслуговування.
•Дотримання конфіденційності та правил медичної етики.7.Ведення інстаграм акаунти.
•Запис,консультації пацієнтів.
•Опрацювання коментарів та заявок від клієнтів.

Вчитель географії
Кві 2022 - Чер 2022 (3 міс)
Ліцей "Дивосвіт"
Освіта       
1.Проведення навчального процесу.
•Викладання географії згідно з державними стандартами та навчальною програмою.
•Підготовка та проведення уроків, практичних і лабораторних робіт.
•Використання сучасних методів та засобів навчання (карти, мультимедіа, інтерактивні вправи).2.Оцінювання знань учнів.
•Проведення контрольних, тематичних і підсумкових робіт.
•Об’єктивне оцінювання результатів навчання та ведення журналу.
•Надання зворотного зв’язку учням і батькам.3.Розвиток навчальної мотивації.
•Формування в учнів інтересу до географії та дослідницької діяльності.4.Виховна робота.
•Прищеплення екологічної культури та відповідального ставлення до природи.
•Виховання патріотизму та поваги до культурного різноманіття світу.

Адміністратор
Вер 2021 - Гру 2021 (4 міс)
Студія масажу Pazen
Краса / Фітнес / Спорт       
Мої обов'язки:
1) Організація роботи салону.
•Прийом дзвінків та онлайн-заявок, запис клієнтів на послуги.
•Координація графіку роботи майстрів, контроль своєчасності прийому.
•Забезпечення порядку та чистоти у приміщеннях салону.2) Обслуговування клієнтів.
•Консультація щодо послуг, цін, акцій.Привітання клієнтів, створення комфортної атмосфери.Прийом та опрацювання відгуків і побажань клієнтів.3) Документація та розрахунки.
•Ведення журналу записів і клієнтської бази.
•Розрахунок клієнтів (готівка, картка, онлайн-платежі).
•Складання щоденних звітів по касі та обсягах наданих послуг.4) Маркетинг та просування.
•Ведення соцмереж салону, публікація новин і акцій.
•Організація бонусних програм та розсилка пропозицій клієнтам.5)Додаткові завдання.
•Контроль за наявністю та своєчасним поповненням витратних матеріалів.
•Взаємодія з постачальниками і сервісними службами.
•Дотримання санітарних норм та стандартів сервісу.

Продавец-консультант
Вер 2015 - Лис 2015 (3 міс)
Каri Україна
Торгівля роздрібна / Retail       
Мої обов'язки:
1. Обслуговування клієнтів.
•Привітання та консультування покупців щодо асортименту, характеристик і правил догляду за товарами.
•Допомога у виборі розміру та моделі взуття чи аксесуарів.
•Пропонування супутніх товарів та акційних пропозицій.2.Продаж і розрахунки.
•Проведення операцій купівлі-продажу через касовий апарат або POS-термінал.
•Оформлення повернень та обмінів згідно з правилами магазину.
•Контроль правильності розрахунків і видачі чеку.3.Робота з товаром.
•Прийом, розпакування, перевірка якості та маркування товару.
•Викладка продукції у торговому залі відповідно до стандартів мерчандайзингу.
•Контроль наявності товару на вітринах та своєчасне його поповнення.4.Підтримання порядку.
•Забезпечення чистоти та охайності торгового залу й складських приміщень.
•Дотримання правил безпеки та збереження товару.5.Інші обов’язки.
•Участь в інвентаризаціях та підрахунках залишків.
•Виконання планів продажів та дотримання стандартів сервісу.
•Інформування керівництва про попит, брак чи дефекти товару.

Освіта


ЛНУ імені Івана Франка
рік закінчення 2021
Географічний, Середні освіта географія, професія: вчитель географії

Новокаховський Таврійський Державний Агротехнологічний університет
рік закінчення 2015
економічний, " Організатор підприємства"

Володіння мовами


Английский - ниже среднего
Русский - свободно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Украинский - родной
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати


Демокурс "UX/UІ дизайнер"
рік закінчення 2022
1. Розуміння основ UX.
2. Базові навички UI.
•Робота з кольорами, шрифтами, відступами та сітками.
•Знання принципів візуальної ієрархії.
•Створення кнопок, форм, іконок та інших інтерфейсних елементів.3. Інструменти дизайнера Figma.
4.Прототипування та тестування.
•Створення вайрфреймів (wireframes) та інтерактивних прототипів.Отримані навики та базові знання використовувала у власних проєктах (створення додатку для піцерії та зоомагазину).

SMM-спеціаліст. Навчання закріплено на основі      роботи на сторінці Instagram
рік закінчення 2021
    навчання в онлайн університеті    Tommy.    Напрямки роботи: аналіз ЦА та конкурентів,    контент, фотографія, таргетинг, продажі, робота    з блогерами.
Під час навчання отримала :
1.ази з розуміння соцмереж та алгоритмів.
•знання основних платформ: Instagram, Facebook, TikTok.
•розуміння, як працюють алгоритми показу контенту та як впливати на охоплення.
•розібралась з орієнтацією у трендах, хештегах, форматах контенту (Reels, Stories, Shorts).2. Навчилась контент-менеджменту.
•вмінню писати прості та привабливі тексти (копірайтинг).
•робити підбір і створення візуалу (фото, відео, інфографіка).Б
•базовим навичкам роботи у Canva, Figma.

1С Бухгалтерія
рік закінчення 2014
свідоцтво про проходження курсу 1С "Підприємництво" і здобуття професії 4115 " Конторський службовець (бухгалтер)".
Після проходження курсу, отримала такі базові знання та навички:
• Отримала основи роботи з 1С Інтерфейс програми, навігація та налаштування.
•Навчилася створювати та вводити довідники. (контрагенти, товари, послуги, склади тощо).
•Навчилась основам ведення складського обліку (оформлення приходу, списання, переміщення товару, формування цін і знижок, тощо).
•Навчилась створювати документи "Реалізація товарів і послуг", оформлення рахунків, накладних, актів виконаних робіт, облік замовлень постачальникам і клієнтам.
•Навчилась азам робота з касою та банківськими операціями. Проводила облік готівкових і безготівкових платежів.Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Навчилась формування управлінських, фінансових та складських звітів.
•Отримала ази аналізу продажів і прибутковості.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: