Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Начальник відділу кадрів

Рассматривает должности: Начальник відділу кадрів, Заступник директора, Директор відділення, Керівник відділення банку
Возраст: 39 лет
Город: Днепр
Рассматривает должности:
Начальник відділу кадрів, Заступник директора, Директор відділення, Керівник відділення банку
Возраст:
39 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гончарова Ольга Анатоліївна
Освіта: вища
Дата нарождення: 24.05.1986 р.
Місто проживання: Дніпро, Україна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА
• Спеціальність – Зберігання і переробка зерна, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Технологічний коледж Дніпровського державного аграрного університета, диплом з відзнакою НР №28416780, виданий 2006р.)
• Спеціальність – Бухгалтерський облік, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Державний заклад “Дніпропетровський інститут професфйного розвитку і освіти”, диплом з відзнакою НР №37372471, виданий 2009р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом бакалавра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №37913379, виданий 2010р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом магістра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №41893371, виданий 2011р.)
• Спеціальність – Менеджмент організацій і адміністрування, кваліфікація - Диплом спеціаліста, (Інстітут післядипломної освіти Дніпровського державного аграрно-економічного університету, диплом 12 ДСК №279448, виданий 2014р.)
ДОСВІД РОБОТИ
• Діловод, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ», 2007-2014рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів, ТОВ ІК “БІЗНЕС-ІНВЕСТ”, 2014-2015рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів відділу Торговця цінними паперами, ТОВ "КАПІТАЛ СТАНДАРТ", 2015-2017рр.
• Заступник директора, ТОВ "ІНВЕСТ-ПАРТНЕР КАПІТАЛ", 2017- 2020рр.
• Директор, ТОВ “Сінтек-Х”, 2017р.- по теперишній час;
• Керівник напряму кадрового адміністрування, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ", 2020-2025рр.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ
• Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point);
• Володіння інтернет-ресурсами та пошуковими системами для роботи з інформацією;
• Впевнене користування електронною поштою так орпоративними месенджерами;
• Базові навички роботи з офісною технікою(сканер, прінтер та ін.);
• Досвід роботи на фондовому ринку (торгівля цінними паперами);
• Підготовка та оформлення документів, первинна ідентифікація клієнтів;
• Ведення справ всіх співробітників компанії, записи в трудові книжки;
• Ведення всієї документації компанії, вхідної/вихідної кореспонденції;
• Ведення кадрової документації:підготовка та оформлення наказів(прийом, переведення, звільнення, відпустки тощо);
• Розробка та актуалізація штатного розкладу підприємства;
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу, передання до бухгалтерії для нарахування заробітної праці;
• Взаємодія з банківськими установами:підготовка та подання документів для відкриття/закриття рахунків;
• Організація документообігу та зберігання кадрових і фінансових документів вдповідно до вимог законодавства;
• Досвід роботи з державними органами, аудиторами та внутрішніми перевірками;
• Володіння основами трудового та фінансового законодавства;
• досвід проведеня ділових переговорів із клієнтами та партнерами;
• Навички встановлення та підтримки довгострокових відносин із клієнтами;
• Успішне врегулювання спірних ситуацій та досягнення взаємовигідних домовленостей;
• Розуміння основ психології, що допомагає встановлювати ефективну комунікацію та знаходити підхід до різних людей.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Високий рівень комунекабельності, вміння легко знаходити спільну мову з колегами та клієнтами;
• ВвІчливість та тактовність у діловому спілкуванні;
• Відповідальність та уважність до деталей;
• Вміння працювати як самостійно, так і у команді;
• Орієнтація на результат і здатність ефективно вирішувати конфліктні ситуації;
• Стресостійкість та здатність швидко адаптуватися до змін;
• Швидко навчаюся новим навичкам та технологіям, відкрита до професфйного розвитку;
• Постійно прагну самовдосконалення та розширення компетенцій;
• Легко адаптуюся до нових умов роботи та вимог;
• Розвинені організаційні та керівні здібності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: