Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Андрій

Технічний директор, головний інженер

Рассматривает должности: Технічний директор, головний інженер, Генеральний директор, Начальник виробництва, Механік, Комерційний директор, Начальник автоколони, Керівник відділу, Директор з розвитку, Директор агропідприємства, Керівник відділу технічного контролю
Возраст: 47 лет
Город: Киев
Рассматривает должности:
Технічний директор, головний інженер, Генеральний директор, Начальник виробництва, Механік, Комерційний директор, Начальник автоколони, Керівник відділу, Директор з розвитку, Директор агропідприємства, Керівник відділу технічного контролю
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Андрій Фадєєв

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мотивований використати перевірений досвід у нових галузях, зокрема у виробництві харчової продукції та промисловості.
Професійний профіль: Керівник у сфері інженерії та операційної діяльності з понад 25-річним міжнародним досвідом у технічному менеджменті, масштабному виробництві. Досвід керівництва багатопрофільними командами з понад 150+ співробітників і підрядників, ключовими державними структурами, навички оптимізації процесів, впровадження ERP-системи IT-Enterprise ERP, та забезпечення відповідності стандартам безпеки та якості. Досвідчений у керуванні транскордонними проєктами в Україні, Австрії, Чехії, Польщі, Фінляндії, Німеччині та Великій Британії. Навички побудови ефективних операційних систем з «0», оптимізації витрат і забезпечення своєчасного та якісного виконання проєктів у межах бюджету.
ДН
1978/09/02
Місто
Kyiv
Сімейний статус
Одружений
Освіта
1994 – 1999: НАУ Університет – Київ, Україна
Спеціальність: Спеціаліст з Інженерії
1990 – 1994: Техніко-економічно-юридичний професійний колледж - Київ, Україна
Спеціальність: Технічний інженер
Тренінги/
Професійне навчання
2008 р. – Курси підвищення кваліфікації з питань безпеки - Київ, Україна.
Сертифікат: Інспектор з охорони праці – Законодавство України з охорони праці, пожежна та вибухова безпека, комплекс газопостачання, водопостачання, теплопостачання в Україні, радіоекологія.
2012р. – Course Filch 5 – installation of the machine- Німеччина, Мерклінген
Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з установки машин.
2013р. – трейнінг Double Security Safety Practices - Фінляндія, Еспоо.
Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з практик безпеки.
2014 – Course Advanced Manufacturing Techniques – Фінляндія, Еспоо.
Сертифікат: Промислова сертифікація з передових виробничих технологій.
2018 - Professional Development: Advanced Training in Installation Department Kone Польща – Польща, Варшава.
Сертифікат: Промислова сертифікація з управління монтажем.
2020 - Тренінг з управління бізнесом - Київ, Україна.
Сертифікат: Навички ведення бізнесу та управління
Військовий
статус
Офіцер запасу
Профіль: Інженерний
Професійний досвід:
12. 2022 – 08.2025
ТОВ “Sportlife – International Sports Sector”, Україна, Київ
LTD Speed Fit, Австрія, Чехія, Польща.
Посада: Заступник генерального директора / Головний інженер

Обов’язки:
Управління всіма підрозділами виробництва; ведення переговорів та укладання контрактів з клієнтами, підрядниками, дизайнерами та менеджерами 50 спортивних клубів в Україні та філій в Австрії, Чехії та Польщі.
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керівництво понад 200+ працівниками виробництва, включно з інженерами, технічним персоналом і дизайнерами, а також 30 підрядниками.
• Створення та контроль роботи відділу виробничого обліку та технічної підтримки.
• Підготування комерційних пропозицій та продаж продукції (спортивні тренажери та елементи декору) відповідно запланованих завдань на рік.
• Координування Sales and Operations Planning (S&OP), спрямовуючи виробничі плани відповідно до прогнозів продажів, що дозволило своєчасно виконувати клієнтські замовлення та зменшити товарні запаси.
• Впровадження та контроль якості відповідно норм ISO по реновації тренажерів, меблів та елементів дизайну.
• Пряма участь у складанні бюджету виробництва фабрики у співпраці з економістами, встановлення лімітів та контроль за їх дотриманням.
• Контроль та управління роботою цехів фабрики відповідно до технологій: цех розбирання обладнання, цех обпалювання металевих виробів, піскоструменевий цех, зварювальний, токарний, швейний, столярний, цех підготовки та фарбування металу (полімерна піч), цех підготовки та фарбування пластика, монтажний цех, електронний цех.
• Контроль дотримання термінів виконання замовлень повиготовленню металоконструкцій: перевірка креслень, розрахунок вартості ремонту, виробництва, планування.
• Контроль виробництва металевих конструкцій (TRX стійки, подіуми, огорожі, бочкові столи, стелажі для спортивного обладнання, кросфіт станції, роздягальні, металеві елементи дизайну).
• Підготовка технічних специфікацій на відновлення або виготовлення спортивних тренажерів, розподіл завдань по цехах та контроль виконання робіт.
• Контроль закупівлі матеріалів і запасних частин для виробництва.
• Контроль виробництва та відновлення: шкірозамінних виробів, пластикових виробів, меблів, спортивного інвентаря.
• Безпосередня участь у дизайнерських рішеннях щодо кольорової гами спортивного обладнання та тестування фарб нових продуктів відповідно до специфікацій проекту.
• Контроль відділом кадрів на виробничому підприємстві: пошук, відбір персоналу, облік робочого часу, оформлення звільнень.
• Організація та контроль роботи відділу обліку та технічної підтримки виробництва, створення системи обліку виробничих витрат з «0».
• Активна участь у розробці та впровадженні міжнародної IT-системи IT-Enterprise ERP для автоматизації бізнес-обліку на підприємстві.
• Створення та керування робочою групою, ефективний розподіл функцій, що дозволило скоротити час підготовки даних для автоматизації операційних процесів фабрики.
Виробництво та облік: Ініціація та розробка ключових положень технічних специфікацій, які лягли в основу автоматизації процесів ремонту та виробництва.
◦ Систематизація та структурування основних процесів та визначення пріоритетних напрямків автоматизації, що оптимізувало витрати на розвиток.
◦ Розробка уніфікованих форм первинних документів та звітів для оперативного управління, інтегрованих у систему, що зменшило кількість помилок при обліку та аналізі виробничих процесів.
◦ Організація роботи та участь у формуванні та заповненні «Технологічних карт» для ремонту та виробництва обладнання.
◦ Організація роботи та участь у формуванні «Специфікацій спортивних тренажерів».
Склад: Впровадження складської системи коміркового зберігання
◦ Розробка стандартів ведення «Номенклатурних» довідників, що значно прискорило пошук і облік запасів.
◦ Організація та проведення інвентаризації понад 10 000 позицій запасних частин та матеріалів, забезпечення повної відповідності обліку фактичним даним.
• Розробка нормативних документів виробництва: методик та інструкцій з управління якістю продукції.
• Здійснення контролю виконання виробничого плану.
• Організація модернізації та реконструкції існуючих виробничих потужностей.
• Забезпечення ефективної внутрішньої та зовнішньої комунікації фабрики, ведення листування за контрактами та врегулювання спірних питань..
• Забезпечував дотримання норм охорони праці та техніки безпеки.
• Виконнання особистих доручень акціонерів по виготовленні елементів дизайну для кабінетів та домашнього побуту. (виготовлення металоконструкцій, тренажерів, реставрація м`якої мебелі та елементів дизайну річкових катерів).
• Надання щотижневого звіту акціонерам. (планування виробництва, фінансова звітність, дотримання сроків виконання робіт відповідно до запланованої програми виробництва, виконання бюджетного плану виробництва, підтримка техної життєздатності виробництва).
Професійний досвід:
08. 2020 – 11.2022
ТОВ "Ліфт –сервіс " – державний / публічний сектор – Київ, Україна
Посада : Технічний директор

Обовязки:
Організація та контроль обслуговування ліфтів для державних установ, включаючи Верховну Раду, Кабінет Міністрів, Міністерства, стратегічні об’єкти вт.ч. Центральний залізничний вокзал, ключові лікарні міста та центральні магазини ЦУМ і «Україна».
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60+ працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10+ підрядниками.
• Розробка та впровадження комплексну системи обслуговування ліфтів по філіалам в Україні.
• Керівництво всіма процесами підрозділу для забезпечення високих стандартів обслуговування.Організація, розподіл та контроль роботи працівників.
• Збір, опрацьовування та обмін технічної документації для забезпечення якості ремонтних робі. Підтримка сервісних організацій - партнерів.
• Опрацювання запитів клієнтів та вирішення ескаловані питань.
• Забезпечення високого технічного рівня команди та проведення навчання технічного персоналу компанії.Розробляв, впроваджував та підтримував високі стандарти якості обслуговування.
• Планування та контроль бюджетів підрозділів по проектам.
• Контроль управління запасами, закупівлею необхідними матеріалами
• Взаємодія та звітування державним контролюючим органам .
• Забезпечення дотримання правил охорони праці та пожежної безпеки.
• Ведення обліку заявок та проектів на обслуговування та контроль своєчасного виконання завдань технічним персоналом.
• Забезпечення належного технічного стану інструментів, обладнання та приладів.
• Надавав інженерну та технічну підтримку керівництву компанії та відділу продажів у технічних переговорах.

Професійний досвід:
11. 2018 – 06.2020
ТОВ Schindler – швейцарська міжнародна компанія, Україна, Київ
Посада: Технічний та інсталяційний менеджер проектів

Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками.
• Керівництво інсталяційним підрозділом: інженерний та технічний персонал.
• Контроль встановлення понад 600 компонентів ліфтів.
• Координація введення в експлуатацію з державними органами та складання відповідних звітів.
• Здійснення контролю технічного обслуговування під час експлуатації.
• Керівництво процесом монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах, у відповідгості з технічними специфікаціями.
• Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка та контроль комплектацій та відповідності стандартам виробника.
• Ведення технічої документації та звітності по проектах.
• Проведення переговорів, складання договорів з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
• Забезпечення дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
• Підготовка претензії та замовлення запчастин для ліфтового обладнання.
• Організація та контроль логістики: доставки обладнання на будівельні об’єкти.
• Звітування про хід проектів та результати швейцарській штаб-квартирі.
Професійний досвід:
04.2013 – 11.2018

ТОВ «KONE Lifts» – міжнародна фінська компанія, Україна, Київ
Посада: Технічний та інсталяційний менеджер проектів
Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував понад 100+ працівниками та 15 підрядниками. Одночасне ведення 50+ проектів монтажу.
• Контроль процесу проектів монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах.
• Забезпечення перевірки розмірів шахт ліфтів та відповідність технічним специфікаціям.
• Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка комплектації та відповідності стандартам виробника.
• Керування складанням понад 800+ компонентів ліфтів одночасно.
• Координування введення в експлуатацію з регуляторними державними органами та здійснення контролю технічного обслуговування протягом всього терміну експлуатації.
• Ведення технічної документації та Звітування по проектах.
• Проведення переговорів щодо повного виконання договору з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
• Керівництво інсталяційним підрозділом: контроль інженерного та технічного персоналу.
• Забезпечення та дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
• Підговка претензії та замовлення запчастини для ліфтового обладнання.
• Організація та контроль, логістика доставки та розвантаження обладнання на будівельні об’єкти.
• Звітування про хід проектів та результати фінській штаб-квартирі.
Професійний досвід:
08.2008– 02.2013
ТОВ «Svit Budivelnoi Tekhniky», Україна, Київ
Посада: Технічний директор
Обов’язки:
Управління командою та регіональними підрозділами: безпосередньо керував інженерами та технічним персоналом, 20 осіб та контроль технічних підрозділів 27 регіональних філій.
• Керування інженерними та технічними службами, ремонтними бригадами.
• Контроль технічних операцій, вирішення спірних питань та переговори з замовниками.
• Ведення технічного обліку в 1С та планування бюджету підрозділу.
• Координування складних технічних проектів, перетворюючи задачі на відповідні плани роботи.
• Відбір, навчання та контролю робочих процесів технічного персоналу.
• Організація надання ремонтних послуг у регіональних філіях ТОВ.
Професійний досвід:
05.2005 –07.2008
ТОВ «Zhytlobud» (ООО "Компания Житлобуд”), Україна, Київ
Посада: Головний механік компанії з нерухомості

Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 10 інженерами та технічним персоналом, а також 5 підрядниками.
• Підготовка всіх документів для ліцензійних заявок та ведення технічної документації.
• Контроль перевірки та ремонту будівельної техніки та механізованого обладнання.
• Забезпечення та контроль закупівлі запасних частин, палива та мастил.
• Контроль дотримання заходів безпеки в компанії.
• Управління логістичними процесами в компанії.
Професійний досвід:
06.1998- 02.2005
ТОВ «Brenan Building Ltd», Лондон, Велика Британія
Посада: Менеджер проектів (інтер’єр та реновація)
Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 25 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками. Виконано більше 100+ замовлень.
• Котроль за виконанням робіт підрядниками для VIP-проектів (Офіси, ТРЦ, резеденції, тощо) з ремонту відповідно до наданих дизайн-специфікацій.
• Координування роботи підрядників для забезпечення безперебійного виконання та дотримання термінів проектів.
• Розробка концепції інтер’єрів та рішеннь, адаптація до вимог клієнтів.
• Керування робочими бригадами та забезпечення своєчасного та якісогое виконання проектів.
Знання мов
Українська
Англійська
Навички роботи з комп’ютером
MS Office.
Программи: 1С, CRM, Enterprise
Водійські права
Категорії А, В, С
Особисті якості
Відповідальний, працелюбний, енергійний, активний, командний гравець, здатен ефективно керувати у стресових ситуаціях, швидко навчаюсь.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: