Наталья
Бізнес-тренер, HR-директор, 9 500 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город проживания:
- Ивано-Франковск
- Готов работать:
- Ивано-Франковск, Львов, Тернополь, Черновцы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1520682
Дополнительная информация
вул..Веселкова 6, с. Крихівці
м. Івано-Франківськ
тел. [
Воробйова Наталія Василівна
Дата народження: 29 травня 1972р.
Місце народження: м.Івано-Франківськ
Сімейний стан: заміжня, син 15років, дочка 13років, син 3роки
Бажана робота: НR-менеджер, бізнес тренер, директор по персоналу
Досвід роботи:
2008-2012р. перебувала в декретній відпустці
2007-2008р. заступник директора по управлінню персоналом ДП ТВФ «Стиль»
ТОВ «Гоба»:
Створення департаменту персоналу:
формування кадрової політики, визначенню її основних напрямків;
участь в розробці бізнес-планів підприємства щодо забезпечення її трудовими ресурсами, проведення досліджень, розробка і реалізацію комплексу планів і програм по роботі з персоналом з ціллю залучення і закріплення на підприємстві працівників необхідних спеціальностей і кваліфікації;
формування і підготовка резерву кадрів для просування на керівні посади на основі політики планування кар’єри, створення системи безперервної підготовки персоналу, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі, створення соціальних гарантій; контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.
консультування вищого керівництва, а також керівників підрозділів по всіх питаннях, пов'язаних з персоналом.
2007 р. бізнес-тренер ДП ТВФ «Стиль» ТОВ «Гоба»
Створення Школи продавця
Розробка і проведення тренінгів, атестації для продавців-консультантів і менеджерів
Розробка і впровадження програми «Таємний покупець»
2003-2007 р. тренінг-менеджер ПП «СтанПлюс» - менеджер з розвитку та навчання персоналу
Визначення потреби в навчанні, проведення тренінгів
визначення типу і форми тренінгів, складання програм тренінгів,розробка планів, графіків проведення тренінгів; розрахунок бюджету на проведення тренінгів, комплектування груп для проведення тренінгів;
Організація та проведення ознайомчих тренінгів для нових працівників
курсів перепідготовки, тренінгів по збереженню та покращенню навиків працівників, інформативних тренінгів по ситуації на підприємстві;підготовка спеціалістів, менеджерів нижчої та середньої ланки на більш високі посади, які потребують більш високого рівня знань, навиків та ін.особистісних якостей;
Коучинг
консультування менеджерів середньої і нижчої ланки з питань організації праці і управління персоналу для більш ефективного управління працівниками; індивідуальне консультування, навчання спеціалістів і менеджерів різного рівня;
2002-2003 р. менеджер по персоналу ПП «СтанПлюс»
Кадрове діловодство
документальне оформлення і облік призначень, звільнень, переміщень, відпусток;
облік і ведення особистих справ, оформлення трудових книжок працівників;
формування зведеного табеля обліку робочого часу, ведення кадрової бази даних;
складання звітів по зарплатах, преміюванню працівників, по структурі та плинності кадрів;здійснення контролю за правильним застосуванням трудового законодавства.
Підбір персоналу
визначення потреби в персоналі,
розробка системи заміщення робочих місць,організація та пошук кандидатів з використанням різних джерел (ЗМІ, Інтернет, кадрові агенції і центри по працевлаштуванню);
Розробка системи оплати праці і компенсаційних схем
аналіз причини плинності працівників, стан трудової і проф. дисципліни,
розробка та впровадження системи мотивації працівників (розробка систем матеріального і морального стимулювання працівників)
Організація навчання і перепідготовки кадрів
визначення потреби в перепідготовці і підвищенні кваліфікації персоналу;
організація та проведення атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад; здійснення прийому працівників з особистих питань і розробка індивідуальних програм кар’єрного росту;
Трудова діяльність розпочата в 1991році (відображено у трудовій книжці)
Освіта:
- Львівський державний університет ім.Івана Франка, факультет романо-германської філології,спеціальність:німецька мова та література
- Прикарпатський університет ім.Стефаника, спеціальність:психологія,присвоєно кваліфікацію практичний психолог
- Московський гештальт інститут, спеціалізація: організаційне консультування, психотерапевт, бізнес-тренер
Додаткова інформація:
•користувач ПК та оргтехніки
•водійські права, власне авто
Похожие кандидаты
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Киев, Львов
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Днепр, Киев
,
еще 8 городов
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Ивано-Франковск, Днепр
,
еще 5 городов
Управляющий сетью ресторанов, бизнес-тренер, операционный директор
Винница, Днепр
,
еще 6 городов
HR business partner, HR manager, HRD
Львов
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Ивано-Франковск, Винница
,
еще 8 городов