Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 сентября 2014

Наталья

Бізнес-тренер, HR-директор, 9 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
52 года
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Ивано-Франковск, Львов, Тернополь, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

вул..Веселкова 6, с. Крихівці
м. Івано-Франківськ
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Воробйова Наталія Василівна

Дата народження: 29 травня 1972р.
Місце народження: м.Івано-Франківськ
Сімейний стан: заміжня, син 15років, дочка 13років, син 3роки

Бажана робота: НR-менеджер, бізнес тренер, директор по персоналу

Досвід роботи:
2008-2012р. перебувала в декретній відпустці
2007-2008р. заступник директора по управлінню персоналом ДП ТВФ «Стиль»
ТОВ «Гоба»:
Створення департаменту персоналу:
формування кадрової політики, визначенню її основних напрямків;
участь в розробці бізнес-планів підприємства щодо забезпечення її трудовими ресурсами, проведення досліджень, розробка і реалізацію комплексу планів і програм по роботі з персоналом з ціллю залучення і закріплення на підприємстві працівників необхідних спеціальностей і кваліфікації;
формування і підготовка резерву кадрів для просування на керівні посади на основі політики планування кар’єри, створення системи безперервної підготовки персоналу, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі, створення соціальних гарантій; контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.
консультування вищого керівництва, а також керівників підрозділів по всіх питаннях, пов'язаних з персоналом.

2007 р. бізнес-тренер ДП ТВФ «Стиль» ТОВ «Гоба»
Створення Школи продавця
Розробка і проведення тренінгів, атестації для продавців-консультантів і менеджерів
Розробка і впровадження програми «Таємний покупець»

2003-2007 р. тренінг-менеджер ПП «СтанПлюс» - менеджер з розвитку та навчання персоналу
Визначення потреби в навчанні, проведення тренінгів
визначення типу і форми тренінгів, складання програм тренінгів,розробка планів, графіків проведення тренінгів; розрахунок бюджету на проведення тренінгів, комплектування груп для проведення тренінгів;
Організація та проведення ознайомчих тренінгів для нових працівників
курсів перепідготовки, тренінгів по збереженню та покращенню навиків працівників, інформативних тренінгів по ситуації на підприємстві;підготовка спеціалістів, менеджерів нижчої та середньої ланки на більш високі посади, які потребують більш високого рівня знань, навиків та ін.особистісних якостей;
Коучинг
консультування менеджерів середньої і нижчої ланки з питань організації праці і управління персоналу для більш ефективного управління працівниками; індивідуальне консультування, навчання спеціалістів і менеджерів різного рівня;

2002-2003 р. менеджер по персоналу ПП «СтанПлюс»
Кадрове діловодство
документальне оформлення і облік призначень, звільнень, переміщень, відпусток;
облік і ведення особистих справ, оформлення трудових книжок працівників;
формування зведеного табеля обліку робочого часу, ведення кадрової бази даних;
складання звітів по зарплатах, преміюванню працівників, по структурі та плинності кадрів;здійснення контролю за правильним застосуванням трудового законодавства.
 Підбір персоналу
визначення потреби в персоналі,
розробка системи заміщення робочих місць,організація та пошук кандидатів з використанням різних джерел (ЗМІ, Інтернет, кадрові агенції і центри по працевлаштуванню);
Розробка системи оплати праці і компенсаційних схем
аналіз причини плинності працівників, стан трудової і проф. дисципліни,
розробка та впровадження системи мотивації працівників (розробка систем матеріального і морального стимулювання працівників)
Організація навчання і перепідготовки кадрів
визначення потреби в перепідготовці і підвищенні кваліфікації персоналу;
організація та проведення атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад; здійснення прийому працівників з особистих питань і розробка індивідуальних програм кар’єрного росту;

Трудова діяльність розпочата в 1991році (відображено у трудовій книжці)

Освіта:
- Львівський державний університет ім.Івана Франка, факультет романо-германської філології,спеціальність:німецька мова та література
- Прикарпатський університет ім.Стефаника, спеціальність:психологія,присвоєно кваліфікацію практичний психолог
- Московський гештальт інститут, спеціалізація: організаційне консультування, психотерапевт, бізнес-тренер

Додаткова інформація:
•користувач ПК та оргтехніки
•водійські права, власне авто

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: