• PRO

Наталія

Головний бухгалтер, бухгалтер (єдиний, ІТ, ФОП, малі підприємства)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Другие страны, Ивано-Франковск, Киев, Луцк, Львов, Удаленно, Ужгород, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 07.2019 по наст. время (5 лет 4 месяца)
ПФ "СТЦ-Істок", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керуваня бухгалтерським підрозділом. Контроль за веденням первинного документообігу, матеріали, ОЗ, паливо, тощо. Банківські операції, каса, ЗП, звітність в ДФС, фонди, статистику, ПДВ - реєстрація податкових накладних, коригувань, розблокування, листування з податковими органами

Бухгалтер - аутсорсинг

с 11.2015 по 02.2022 (6 лет 3 месяца)
ТОВ "Олексіївський МК", Харків (Харчова промисловість)

Повне ведення бухгалтерського та кадрового обліку

Бухгалтер - аутсорсинг

с 06.2014 по 09.2016 (2 года 3 месяца)
ООО "Сервис Принт", Харьков (Послуги для населення та бізнесу)

комплексне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку

Бухгалтер - аутсорсинг

с 12.2013 по 03.2016 (2 года 3 месяца)
ТОВ "Кайрос-Харків", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль за веденням первинного документообігу. Банківські операції, ЗП, звітність в ДФС, фонди, статистику, податковий та кадровий облік

Бухгалтер - аутсорсинг

с 06.2013 по 03.2017 (3 года 9 месяцев)
ТОВ "ТПГ "Діамант", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комплексний супровід діяльності підприємства, Контроль за веденням первинного документообігу. Звітність в ДФС, фонди, статистику, заробітна плата, кадри

Бухгалтер

с 09.2011 по 05.2012 (8 месяцев)
Юридична фірма "Закон і право", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

бухгалтерське обслуговування юридичних осіб та ФОП

Бухгалтер - аутсорсинг (дистанційне обслуговування)

с 02.2011 по наст. время (13 лет 9 месяцев)
ФОПи спрощена та загальна системи оподаткування, Харків, всі регіони України (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

реєстрація ФОП, внесення змін до реєстраційних даних, ведення книг обліку, банківські операції, заробітна плата, звітність, комплексний супровід господарської діяльності ФОП

Начальник відділу адміністрування ПДВ

с 11.2006 по 01.2011 (4 года 2 месяца)
Лозівська ДПІ Харківської області, Лозова (Державні організації)

управління роботою відділу, аналіз та контроль обробки оперативної інформації, проведення перевірок підприємств щодо правильності нарахування, перерахування та відшкодування ПДВ

Помічник керівника, бухгалтер

с 06.2000 по 02.2004 (3 года 8 месяцев)
ФОП Школа Р.Н., Харків (Видавництво, поліграфія)

ведення обліку матеріалів, закупівель, продажів, подання звітності

Бухгалтер по заробітній платі, касир

с 09.1999 по 06.2000 (9 месяцев)
АТЗТ "СІТ", Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

розрахунок та виплата заробітної плати, ведення обліку виробничих витрат

Державний податковий інспектор відділу адміністрування ПДВ

с 07.1998 по 09.1999 (1 год 2 месяца)
ДПІ Московського району м.Харкова, Харків (Державні організації)

адміністрування ПДВ, проведення камеральних і документальних перевірок підприємств, аналіз та підготовка звітної інформації керівництву

Образование

Харківський державний економічний університет

Облік та аудит, Харків
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Компанія «Інтеллект-центр» курс «Бухгалтерський облік + 1С 8.2»

2011, 4 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП
  • Вчасно
  • Водійські права кат. B
  • АРМ-ЗС
  • Документообіг
  • EDI

Знание языков

  • Английский — средний
  • Чешский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи: більше 20 років

Професійні навички

Обслуговування юридичних осіб:
Бухгалтерський облік (повне ведення бухгалтерського обліку), звітування в ДПІ, фонди, органи статистики, кадровий облік (прийом та звільнення, накази, особові картки співробітників, штатний розклад)

Обслуговування ФОП:
Реєстрація, постановка на облік до державних контролюючих органів, ведення обліку, звітність для ФОП на спрощеній та загальній системі оподаткування, банківські операції, первинна документація. Кадрові документи, заробітна плата.
Робота з контролюючими органами (перевірки, закриття, тощо)

Особисті якості та навички:
Акуратність, ретельність, точність. Високий ступінь відповідальності, старанність, обов'язковість, стресостійкість, висока працездатність, комунікабельність, чесність, енергійність, вимогливість, уміння структурувати свою діяльність, визначати пріоритети та послідовність дій, швидка навчальність та адаптація до нових завдань, уміння працювати в колективі та керувати колективом. Вміння вести переговори на різних рівнях

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: