Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Андрій

Фахівець з ведення військового обліку

Рассматривает должности: Фахівець з ведення військового обліку, Інспектор з військового обліку, Спеціаліст з обліку, Спеціаліст служби безпеки, Офіс-менеджер, Адміністратор, Адміністратор стоматологічної клініки, Діловод, Медичний реєстратор, Оператор ПК
Возраст: 61 год
Город: Киев
Рассматривает должности:
Фахівець з ведення військового обліку, Інспектор з військового обліку, Спеціаліст з обліку, Спеціаліст служби безпеки, Офіс-менеджер, Адміністратор, Адміністратор стоматологічної клініки, Діловод, Медичний реєстратор, Оператор ПК
Возраст:
61 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

Ольшанецький Андрій Маркович
Дата і місце народження: 1964, м. Київ
Місце проживання: м. Київ
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта вища юридична: Українська академія внутрішніх справ.
Трудова діяльність:
02.2023 – 09.2025 – інспектор з військового обліку ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» (Retail-компанія) - ведення військового обліку згідно КМУ №1487-2022 (понад 1 тис. військовозобов'язаних та призовників) та бронювання (КМУ №76-2023).
Звільнений за власним бажанням.
Сертифікат до 2030 року про підвищення кваліфікації з військового обліку.
Організація і ведення військового обліку з ”нуля”:
- підготовка пакету нормативно-розпорядчих документів з військового обліку;
- розробка автоматизованого виводу інформації у списки персонального військового та оперативну відомість;
- перевірка військово-облікових документів під час прийняття на роботу та доведення правил військового обліку під підпис;
- ведення та коригування списків персонального військового обліку та відомості оперативного обліку;
- бронювання та контроль по заброньованих/розброньованих;
- контроль по прийнятих/звільнених, по призовниках, які досягли 25-річного віку, тощо;
- формування номенклатурної справи із копіями військово-облікових документів;
- листування з ТЦК та СП (прийняття/звільнення, зміна персональних даних, запити ТЦК та СП, оповіщення по розпорядженнях ТЦК та СП);
- «внутрішнє» звіряння списків персонального військового обліку;
- моніторинг змін в законодавстві в сфері військового обліку;
- підготовка звітності керівництву з питань військового обліку;
- інше, передбачене нормативно-правовими актами з військового обліку.

08.2012 – 09.2021 – ТОВ «Міжбанківська служба безпеки «СКІФ» (м.Київ, інформаційно-аналітична діяльність) – заступник директора (звільнення із припиненням діяльності Товариства).
Ведення обліку первинної документації (накладні, акти виконаних робіт, рахунки-фактури тощо).
Складання та узгодження різних видів договорів, додаткових угод, актів і супровідних документів.
Перевірка контрагентів на виявлення STOP-факторів (аналіз фінансово-господарської діяльності, фінансової спроможності, ділової репутації).
Робота із базами даних мережі Інтернет, YouControl, Оpendatabot, Сlarity-project. Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів.

08.2012 – 08.2013 – АТ «Банк «Кредит Дніпро» (м.Київ) - спеціаліст відділу інформаційно-аналітичної підтримки Управління служби безпеки банку (звільнення за власним бажанням).
Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів по запитах правоохоронних і контролюючих органів.

05.2011 – 08.2012 – ТОВ «Генотест» (м.Київ, діяльність - виявлення ГМО) – фахівець із захисту інформації (звільнення із припиненням діяльності Товариства).
Забезпечення інформаційної безпеки та організація фізичної охорони підприємства.

03.1985 – 03.2008 – служба в ОВС на офіцерських посадах.
Інформаційно-аналітична діяльність, діловодство, забезпечення режиму секретності.

Працюю із великим обсягом інформації. Відповідальний із системністю в роботі. Уважний до деталей, контролюю терміни виконання, високий рівень самоорганізації.
Працюю із базами даних. Досвід роботи із документами, в т.ч. обмеженого доступу, із документообігом, діловодством. Готую нормативно-правові акти по підприємству, звіти за напрямком роботи.
Вільне володіння українською.
Упевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook, Internet (MS Explorer), E-mail (Outlook Express), інших програм.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: