Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

HR-менеджер, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, обліковець, адміністратор

Рассматривает должности: HR-менеджер, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, обліковець, адміністратор, Лідогенератор, Оператор контакт-центру, Диспетчер, Менеджер з продажу, Логіст, Ревізор, Оператор 1C, Мерчендайзер, Оператор складського обліку
Возраст: 33 года
Город проживания: Черноморск
Готов работать: Одесса, Черноморск
Рассматривает должности:
HR-менеджер, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, обліковець, адміністратор, Лідогенератор, Оператор контакт-центру, Диспетчер, Менеджер з продажу, Логіст, Ревізор, Оператор 1C, Мерчендайзер, Оператор складського обліку
Возраст:
33 года
Город проживания:
Черноморск
Готов работать:
Одесса, Черноморск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чайка Оксана Миколаївна

📍 Чорноморськ / Одеса 📞 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») 📧 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

🎓 Освіта

Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.
Ушинського
Психологія (2023 – 2027, триває навчання)

Міжрегіональна Академія управління персоналом
Управління персоналом та економіка праці (2014 – 2018)

Одеський педагогічний коледж
Педагог початкових класів, педагог-організатор (2007 – 2011)

💼 Досвід роботи

Касир – ТОВ "Odrex", Чорноморськ (11.2018 – нині)

 Робота з готівкою та безготівковими платежами
 Консультація клієнтів, контроль касової дисципліни

Оператор – ТОВ "ПОСТ ФІНАНС", Чорноморськ (06.2016 – 08.2016)

 Робота з клієнтами, обробка фінансових документів

Мерчендайзер – ТОВ "ОРІМІ ТРЕЙД ЛТД", Одеса (10.2013 – 04.2016)

 Викладка товару, моніторинг продажів, робота з постачальниками

Вихователь – Відділ освіти Приморської РА м. Одеса (03.2012 – 05.2013)

 Організація навчального процесу та виховної роботи з дітьми
🛠 Професійні навички

 Управління персоналом, кадровий облік
 Бухгалтерський облік (1С, первинна документація)
 MS Excel, MS Word, офісні програми
 Ділове спілкування, організація документообігу

🌟 Особисті якості

 Відповідальність
 Уважність до деталей
 Комунікабельність
 Вміння працювати з людьми
 Організаторські здібності

🎯 Бажана посада

HR-менеджер, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера,
обліковець, адміністратор.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: