Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Екатерина

Оператор call-центру, 20 000 грн

Рассматривает должности: Оператор call-центру, Продавець-консультант, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з персоналу, Мерчендайзер, Менеджер служби підтримки, Асистент з продажу, Менеджер з продажу, Менеджер кол-центру
Вид занятости: полная
Возраст: 28 лет
Город проживания: Борисполь
Готов работать: Борисполь, Удаленно
Рассматривает должности:
Оператор call-центру, Продавець-консультант, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з персоналу, Мерчендайзер, Менеджер служби підтримки, Асистент з продажу, Менеджер з продажу, Менеджер кол-центру
Вид занятости:
полная
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Борисполь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор call-центру

с 10.2018 по 10.2025 (7 лет)
EDAC, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

На посаді оператору call centre я фіксувала страхові події клієнтів, організовувала технічну дорогу для автомобілів. Робила контроль виконання технічних послуг, організація оглядів авто після ДТП, контроль роботи аварійних комісарів, перевірка документів для врегулювання страхових випадків. Також робота з лізинговими авто ( запис на ТО, врегулювання страхових випадків)
• Прийом та обробка вхідних дзвінків
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
• Ведення бази даних клієнтів
• Запис клієнтів на прийом
• Забезпечення високого рівня обслуговування
• Технічна допомога для автомобілів

Працювала близько 5 років віддалено, тож маю позитивний досвід в організації свого часу та відповідального ставлення до роботи навіть вдома)

Асистент з продажу

с 10.2018 по 12.2018 (3 месяца)
Євросувенір, ТОВ, Київ (Легка промисловість)

Оформлення замовлення для клієнтів, допомога старшому менеджеру з продажів, введення від початку замовлення до отримання клієнтом готової продукції

Оператор call-центру

с 10.2016 по 10.2017 (1 год)
Оранта, НАСК, ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Фіксація страхових випадків, консультація клієнтів, оформлення полісу ОСЦВП
• Прийом та обробка вхідних дзвінків
• Надання інформації за запитами клієнтів
• Реєстрація звернень та скарг
• Консультування клієнтів по продуктах та послугах

Провідний інспектор

с 07.2016 по 04.2017 (10 месяцев)
Пенсійний фонд України, Київ (Державні організації)

Приймання вхідної та вихідної кореспонденції
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Образование

Національна академія керівних кадрів культури та мистецтв України

Менеджмент, Київ
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Київський механіко технологічний коледж

Діловодство, Київ
Среднее специальное, с 2013 по 2016 (3 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість
  • Знання стандартів обслуговування

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

У вільний час я веду тренерську діяльність зі спортивного направлення
На будинку маю аккумулятор , які забезпечуюсь 4-6 годин інтернету при відключенні світла.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: