Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Андрій

Керівник відділу, 20 000 грн

Рассматривает должности: Керівник відділу, Спеціаліст з документообігу, Адміністратор, Координатор, Заступник директора, Заступник начальника відділення, Комерційний директор, Керівник з розвитку, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 45 лет
Город проживания: Одесса
Готов работать: Одесса, Удаленно
Рассматривает должности:
Керівник відділу, Спеціаліст з документообігу, Адміністратор, Координатор, Заступник директора, Заступник начальника відділення, Комерційний директор, Керівник з розвитку, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу

с 11.2025 по 12.2025 (2 месяца)
Інтернет магазин, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Додаткові продажі товарів.

Заступник директора

с 01.2020 по 11.2025 (5 лет 11 месяцев)
Вітол, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Реалізував (придумав, підготовив ідею, реалізував план, керував командою, контролював введення, тестував, виправляв при необхідності) 3 (три) проекта, котрі загально приносять компанії понад 100 тис. умов.одиниць продажу при мінімальних витратах та відсутності інвестицій.



Основні обов*язки:

Комунікація між відділами

Проектна робота

Операційний контроль за посадами програміст сайту, адміністратор сайту, програміст 1с, адміністратор 1с, юрисконсульт.

Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами по усім перевіркам компанії, по перевіркам клієнтів.

Контроль за обліком номенклатури в 1с, нові форми та об*єкти в 1с.

Постановка та контроль виконання ТЗ програмістам штатним, та зовнішнім.

Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Адаптація до нових умов роботи
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Планування та організація своєї роботи
Покинув компанію через низкій рівень оплати.

Вітол.
Автоматизував весь процес дропшипінгу. Результат з 3000 у.о. до 50 000 у.о. обороту на місяць.
-Виявлення потреби, закупка обладнання, постановка ТЗ (в 1с розробникам, SaleDrive – розробникам) та тестування на зв*язок 1с, нової пошти, ПРРО, сайту, ЦРМ-SaleDrive, додатку НП. Зв*язка в єдину інформаційну систему замовлень дропшиперів. Оптимізація (пошук помилок на сайті, таймінг по коду сайта)
-Розробка порядку підготовки контенту (відбір товару, фото, відео, опис, характеристики), контроль виконання.
-Розробка механіки роботи працівників складу (куди йде, хто йде, що бере до рук, що сканує і т.і) Результат: скорочення часу обробки замовлення у 3 рази.
-Оптимізація податкових відрахувань. Перехід від роботи з 40 ФОП на 1 ТОВ, 1 ФОП та 2 фіз.особи. Доробка усієї інформаційної системи до обробки та контролю платежів.

Запуск з 0 до 11-ти магазинів на маркетплейсі Пром та Розетка. Оборот за місяц 50 000 у.е.
-Автоматизація вивантаження асортименту на кожний магазин з фіксованими індивідуальними цінами.
-Навчання співробітників.
-Автоматизація звітності (ТЗ на нові об*єкти і категорії в 1с, ТЗ на нові звіти)
Розробка автоматизації близько 10 бізнес-процесів, в тому числі
-Процес замовлення товару в Китаю, інформування по оплаті, інформування по номерам інвойсоів, контейнерів, розносу товару по контейнерам, переклад собівартості доставки на товар. Усі дані внсені до єдиної системі, с алгоритмом інформування потрібної особи. Реалізовано в 1с по моєму ТЗ силами 1с-програмиста. Результат: скорочення інформування про зміни до 0 сек.
-Процес підготовки контента для нового товару від нового пакування до картки товару на сайті (замовлення, фіксація даних для виробника, фіксація даних на пакуванні (юрист, дозвільна документація, відповідний код уктзед), сигналізація надходження нового товару на склад для фотографа та контент менеджера

Операційний директор

с 01.2015 по 01.2020 (5 лет)
Чудо Острiв, мережа дитячих супермаркетiв, Одеса (Роздрібна торгівля)

Керівник Одеської філії. Операційне керівництво існуючими магазинами. підбір персоналу, розробка мотивації. Відкриття нових магазинів, договори оренди, пошук місць, планування, бюджети, підбір команди.
Досягнення - кращій магазин в мережі за строком окупності. Кращій магазин в показнику площа/дохід.

Операційний керівник мережі. Розробка стратегій та тактик розвитку, позиціювання бренду, розробка власних марок, узгодження нових магазинів. Досягнення - по площі магазинів мережа увійшла в трійку лідерів по країні.

Управління операційною діяльністю компанії
Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів
Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
Організація та координація роботи відділів компанії
Планування та управління бюджетом операційної діяльності
Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
Аналіз ефективності процесів та проектів
Вирішення технічних та організаційних питань
Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії

Чудо Острів.
Посада керівник Одеській філії.
Організував філію з «0».
-На початку роботи 0 магазинів. На прикінці роботи – 5 магазинів. Загальна площа 3500 кв.м. Пошук локацій, узгода договору, смета на ремонт, розробка заходів по відкриттю та реклама, підбір 5 команд, навчання. Загальний оборот 300 тис.у.о. в місяць.
-Найдорожчий по аренді магазин в мережі, він же найшвидший по окупованності в мережі за всю історію мережі. (ТЦ Фаьріка, Херсон).

Посада операційний керівник мережі.
Досягнення. Мережу Чудо Острів не знав ніхто. На момент уходу з посади мережа входила в трійку лідерів галузі (підтвердження – профільні інформаційні канали, не афільвані).
-Регулювання імпортної діяльності. З відділом ВЄД розлоблена система відбору контейнерів на митне оформлення, котрі повинні йти на офіційне оформлення. Збільшення продажу товару через ТОВ на 50%.
-Перемовини с перевізником (Raben). Результат: доставка від центрального складу до кожного магазину мережі, знижка 15% по тарифам.
-Відкриття нового складу. Збільшення площі складування та асортименту товару у 2 рази.
-Розробка автоматизованої системи збору замовлень на складі (відхід від паперових документів, використання wifi/bt мобільних порталів, сканерів, оцифрован х місц зберігання). Підвищення швидкості на 20%, зниження пересортів на 50%.
-Розробка нової категорійної стратегії викладки товару в магазині. Підвищення продажів на 10% без жодних вкладень.
-Зміна кадрових канонів. Найм літніх працівників на відповідні посади в магазині (сборка крупногабаритного овару, ремонт товару). Результат: зменшення негативних відгуків від покупців на 30% (за підсумками «Тайного покупця»).
-Розробка плану власного імпорту дитячого одягу. Результат: додатковий чистий прибуток 100 т.у.о. за перші 3 місяця роботи. Інвестиції 300 т.у.о.
-Розробка системи навчання, тестування, адаптації. Перевід усіх матеріалів на онлайн доступи. Організація навчання по кожному магазину виїздним тренером. Результат зниження навантаження на рекрутер

Керівник відділу

с 01.2012 по 01.2014 (2 года)
Група Компаній, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Керівництво відділом моніторингу ефективності системі керування керуючої компанії

Контроль за виконанням умов та правил керування в компаніях, моніторинг надпроцесних комітетів, участь в стратсессіях.

Аналітик

с 01.2011 по 01.2012 (1 год)
Консалтинг, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Аналітика та діагностика компаній, проектна робота, підготовка звітів, тестування, розробка плану реструктуризацій компаній. Ведення тренінгів.

Керівник відділу

с 01.2009 по 01.2011 (2 года)
Артекс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення надпроцесних комітетів, повна документація компанії, постановка системи планування, бюджетування, розвитку. Вивід власників з оперативного керування.
Вивів компанію із збіткової в прибутковою за 2 роки без додаткових інвестицій.

Оцінювач

с 01.2006 по 01.2009 (3 года)
Артекс, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Спеціаліст з оцінки майна та майнових прав
Оцінка майна та майнових прав, сертифікат державного зразка, регулярні екзамени та підвищення кваліфікації. Віведення філій з нуля до прибуткових

Заступник директора

с 01.2004 по 01.2006 (2 года)
УНСК, ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)

Підготовка статутів нових підприємств, розробка бізнеспланів, ТЄО, оцінка існуючих проектів, участь в штабі партії на регіональних виборах.

Диспетчер

с 01.2002 по 01.2004 (2 года)
Укрелеваторпром, зерновий термінал в ОМТП, Одеса (Транспорт, логістика)

Організація технологічних процесів комплексу, керування бригадами докерів та машиністів.

Образование

Одеський національний технологічний університет

Технологія елеваторної промисловості/інженер-технолог зі зберігання та переробки зерна, Одеса
Высшее, с 1998 по 2002 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Безпека проведення вантажних робіт на висоті

2004

Отримання розряду для контрою за обладнанням. КІПіА.

2003

Фотошоп. ВЕБ дизайн. Конструювання сайтів. Академія ШАГ.

2003

Оцінка майна та майнових прав. Отримання держ.сертифікату.

2007

Валюта перемовин

2007

Дистрибуція в сучасності. FMCG та нерухомість. Особиста ефективність.

2016, 2019, 2020

Керування. Триденний курс.

2022, 2023, 2024

Знания и навыки

  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Самостійне прийняття рішень
  • Користувач 1С
  • Розвиток продажу
  • Водійські права кат. B
  • Впровадження системи KPI
  • Планування бюджету

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Водійське посвідчення
Маю авто, права кат. В

Досвід роботи
З 2000 по 2004 рік працював

дитячим тренером з баскетболу в ДЮСШ №10

реставратором в одеському археологічному музеї

промоутером в рекламній агенції Фоззі

різноробочим на будівництві

Маю досвід ведення власного інтернет магазину, та власного оф-лайн магазину.
Розробляв власний продукт в сегменті кормів для домашніх тварин.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: