Руслан
Менеджер відділу постачання і логістики
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1610558
Опыт работы
Менеджер відділу постачання
с 07.2019 по 03.2020
(8 месяцев)
ТОВ "Лайф Хауз", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Організація процесу логістики і закупівель.Планування, організація і безпосередня участь на всіх етапах закупівель.
- моніторінг ринку цін,якості,строків постачання а також іноваціі на даному сегменті ринку
- прийняття заявок від складу і відділу виробництва
- попередній (оперативний при необхідності)пошук оптимальних постачальників в розрізі оптимальної вартості, якості та строків постачання
- отримання ,перевірка на відповідність вимогам заявок, що надійшли, узгодження ціни та передача рахунків на оплату з подальшим контролем своечасносіт їх оплати
- контроль за своєчасним надходженням товару,перевірка його якості
- ведення переговорів з постачальниками
- робота з перевізниками
- проведення інвентаризацій
-участь у тендерних закупках
Менеджер відділу логістики і закупівель
с 11.2016 по 09.2018
(1 год 10 месяцев)
ТОВ"УМС", Киев (Виробництво катерів та лодок)
Організація процесу логістики і закупівель, з виконанням функцій начальника відділу.
Робота в програмі Dilla та наявність бази контактів з компаніями-перевізниками.
Оформлення супровідних документів, митних документів, контроль за відправкою продукції та відправка продукції через Укрзалізницю.
Координування роботи водіїв.
Робота зі складом (контроль і відслідковування залишків)
Проведення переговорів та участь у тендерних закупках.
Менеджер відділу закупівель
с 05.2014 по 08.2016
(2 года 3 месяца)
ТОВ "Генрих Шульц", Киев (Виробництво міні пивоварень)
Планування, організація і безпосередня участь на всіх етапах закупівель.
- моніторінг ринку цін,якості,строків постачання а також іноваціі на даному сегменті ринку
- прийняття заявок від складу і відділу виробництва
- попередній (оперативний при необхідності)пошук оптимальних постачальників в розрізі оптимальної вартості, якості та строків постачання
- отримання ,перевірка на відповідність вимогам заявок, що надійшли, узгодження ціни та передача рахунків на оплату з подальшим контролем своечасносіт їх оплати
- контроль за своєчасним надходженням товару,перевірка його якості
- ведення переговорів з постачальниками
- робота з перевізниками
- проведення інвентаризацій
- постійне відвідування виставок
Менеджер з постачання і закупівель
с 08.2011 по 09.2012
(1 год 1 месяц)
ТОВ "Стіл Арм", Киев (Виробництво та продаж вознезахисних дверей, турнікетів та матеріалів)
1. Участь в формуванні ціноутворення на підприємстві
- контроль витрат пов”язаних з виробництвом товара,згідно затвердженного прейскуранту
- розрахунок вартості послуг з доставки товару
- утворення та супроводження прайса для відділу продаж
- розрахунок комерційних пропозіцій згідно замовлень менеджерів
2. Планування та аналіз закупівель.
- формування,затвердження та підтримання мінімального товарного запасу на складі
- планування бюджету витрат по забезпеченю безперебійної роботи на затверджений період
- аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості в розрізі контрагентів
- ведення управлінського обліку, план-фактний аналіз закупівель, виявлення причин виникнення відхилень.
- діфференціація товарів з допомогою АВС аналізу
- моніторінг ринку цін,якості,строків постачання а також іноваціі на даному сегменті ринку
- проведення інвентаризацій
- постійне відвідування виставок
4. Безпосередня участь на всіх етапах закупівель.
- прийняття заявок (перевірка,уточнення,коригування, а також розробка вимог до заповнення заявок) від відділу продаж
- попередній (оперативний прі необхідності)пошук оптимальних постачальників в розрізі оптимальної вартості, якості та строків постачання
- отримання ,перевірка на відповідність вимогам заявок, що надійшли, узгодження ціни та передача рахунків на оплату з подальшим контролем своечасносіт їх оплати
- контроль за своєчасним надходженням товару,перевірка його якості
- оформлення претензій , створення офіційних листів на повернення грошових коштів на розрахунковий рахунок підприємства (повернення,взаемозалік)
- формування авансових звітів
- робота з перевізниками
5.Облік закупівель в УТП 1С 8.2.
- створення товарної номенклатури
- введення вхідних рахунків
- проведення прибуткових накладних
- ведення товарів на складах
- оформлення актів звірок з постачальниками
- оформленн видатково-касових документів
- виписка доручень
- створення структури підпорядкованості документів
Приватний підприємець
с 12.2010 по 07.2011
(7 месяцев)
Приватний підприємець (Торгівля)
Торгівля та встановлення дерев'яних дверей
Старший державний податковий ревізор-інспектор
с 10.2008 по 11.2010
(2 года 1 месяц)
Податкова інспекція в Києво-Святошинському р-ні Київської обл. (Державний службовець)
- документальні перевірки юридичних та фізичних осіб, приймання звітів
- проведення оперативно-розшукової роботи по виявленню боржників податкової заборгованості
- документальне оформлення запитів на виявлення боржників
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
Економіст відділу постачання та збуту
с 01.2002 по 08.2008
(6 лет 7 месяцев)
ВАТ Гірничо-переробне підприємство кварцитів Товкачивський, Житомирська обл. (Металургія - добування, переробка та продаж кварциту)
- забезпечення підприємства товарно-матеріальними цінностями
- участь у тендерах для забезпечення підприємства ТМЦ
- складання звітів для статистичного управління
- ведення складської документації
Державний податковий інспектор відділу аудиту юридичних осіб
с 01.1996 по 12.2001
(5 лет 11 месяцев)
Податкова інспекція Овруцького та Народницького р-ну Житомирської обл. (Державний службовець)
- повна документальна перевірка юридичних осіб
- робота з боржниками
- робота з банківськими, касовими, податковими та іншими документами
- робота із звітами
Начальник продовольчої служби полку
с 07.1990 по 01.1996
(5 лет 6 месяцев)
Служба у лавах Збройних сил Російської Федерації в Забайкальському військовому окрузі (Охорона, безпека, оборона)
- забезпечення та контроль продовольчого постачання військової частини (3 тис.осіб)
- ведення звітності для керівництва
- контроль за веденням складського обліку
Образование
Вольське Вище Військове Училище тилу
Інженер-економіст, м. Вольск, обл. Саратовська, Росія
Высшее, с 1990 по 1994 (3 года 10 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Професійне технічне училище за спеціальністю "Електрик"
1988-1990
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Вміння працювати як у команді, так і самостійно приймати рішення. Пунктуальність, зосередженість,відповідальність, комунікабельність, охайність, прагнення до самовдосконалення та професійного росту, емоційна стабільність.
Наявність водійського посвідчення категорій „B”,”C”,”D”.
Похожие кандидаты
Директор департаменту закупівель, логістики
Житомир, Винница
,
еще 8 городов
Менеджер по закупкам
Житомир
Менеджер з продажу, логістики
15500 грн, Житомир
Керівник відділу закупівель
Житомир, Ивано-Франковск
,
еще 7 городов
Начальник відділу постачання
52000 грн, Житомир, Винница
,
еще 7 городов
Менеджер з продажу, Lead Generation Manager, CRM-менеджep
Житомир, Винница
,
еще 6 городов