Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/16184134/

Регіональний менеджер

Рассматривает должности: Регіональний менеджер, Менеджер з продажу, Керівник торговельного відділу, Адміністратор сервісного центру
Город: Умань
Рассматривает должности:
Регіональний менеджер, Менеджер з продажу, Керівник торговельного відділу, Адміністратор сервісного центру
Город:
Умань

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Антон Черній

📍 Умань, Україна
📞 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)​ ​ ​ ​ ​
✉️ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
💼 Бажана посада: Менеджер з продажу / Адміністратор магазину / Керівник
торгової точки

Коротко про себе

Мотивований, комунікабельний і відповідальний фахівець із досвідом понад 4 років у
сфері продажу, викупу та ремонту техніки (Apple, Dyson, JBL, Sony PlayStation,
ноутбуки, планшети, смартфони).

Працюю в компанії з червня 2021 року, яка поєднує магазин техніки та сервісний
центр.

Маю глибоке розуміння внутрішніх бізнес-процесів — від первинного контакту з
клієнтом і оцінки техніки до організації ремонту, контролю товарних залишків, оптових
продажів і аналітики результатів.

Володію базовим рівнем англійської мови, що дозволяє ефективно спілкуватися з
іноземними клієнтами.

Відзначаюсь системністю, відповідальністю, аналітичним мисленням і орієнтацією на
результат.

Досвід роботи

Менеджер / Адміністратор магазину техніки та сервісного
центру(Тension/RepairHouse) м.Київ

Магазин із продажу, викупу та ремонту техніки Apple, Dyson, JBL, Sony PlayStation,
ноутбуків, планшетів і мобільних телефонів

📆 червень 2021 — дотепер (2025)


Основні обов’язки:

1. Робота з клієнтами

●​ Зустріч і консультування клієнтів у магазині та онлайн.
●​ Професійне пояснення характеристик і переваг моделей, підбір оптимального
рішення під потреби клієнта.
●​ Оцінка стану техніки під час викупу, аргументоване формування вартості.
●​ Консультації щодо ремонту: первинна діагностика, розрахунок вартості та
термінів, супровід клієнта до завершення ремонту.
●​ Забезпечення високого рівня сервісу та підтримання довготривалих відносин із
постійними клієнтами.

2. Оптові продажі та робота з партнерами

●​ Продаж техніки оптовим клієнтам і компаніям-партнерам.
●​ Формування вигідних комерційних пропозицій, узгодження умов співпраці.
●​ Контроль розрахунків за поставлений товар і ведення дебіторської
заборгованості.
●​ Активний пошук нових партнерів, встановлення контактів, ведення
переговорів і підтримка подальшої співпраці.
●​ Побудова стабільних і взаємовигідних відносин із партнерами.

3. Сервіс і технічна частина

●​ Проведення первинної діагностики несправностей техніки.
●​ Визначення причин поломки за симптомами, рекомендації щодо ремонту.
●​ Контроль виконання ремонтних робіт майстром, замовлення деталей,
формування кінцевої вартості.
●​ Комунікація з клієнтами під час ремонту та після його завершення.

4. Адміністрування та аналітика

●​ Ведення обліку товарів і ремонтів у CRM-системі.
●​ Контроль наявності товарів, актуалізація цін, редагування контенту сайту
спільно з програмістом.
●​ Порівняльна аналітика цін конкурентів, формування релевантної цінової
політики.
●​ Обробка онлайн-замовлень: підтвердження, створення ТТН, пакування,
відправлення, контроль доставки.
●​ Розрахунок собівартості товарів і послуг, ведення фінансових записів по
прибутковості.
5. Організація та управління

●​ Координація роботи сервісного майстра, контроль термінів виконання завдань.
●​ Вирішення операційних питань магазину, організація робочих процесів.
●​ Комунікація з постачальниками, прийом і перевірка техніки з викупу або від
постачальників.
●​ Контроль побутових потреб офісу, закупівля витратних матеріалів, води, кави
тощо.

Досягнення

●​ Підвищив якість сервісу завдяки швидкому реагуванню та комунікації.
●​ Розширив базу постійних оптових клієнтів і партнерів.
●​ Став ключовим співробітником, який забезпечує стабільність внутрішніх
процесів магазину.

Освіта

Національний університет харчових технологій (НУХТ)

Бакалавр за спеціальністю «Економіка та правове забезпечення бізнесу»

📆 2019 — 2023

Навички

●​ Продажі (роздрібні та оптові)
●​ Ведення переговорів, робота з партнерами
●​ Контроль дебіторської заборгованості
●​ Консультації клієнтів і технічна діагностика
●​ Аналітика продажів, CRM-системи, Excel
●​ Організація роботи магазину та сервісного центру
●​ Управління персоналом і комунікація з відділами
●​ Базова англійська (спілкування з клієнтами)
●​ Відповідальність, ініціативність, системне мислення
Мета

Розвиватися у сфері торгівлі, продажів і управління, використовуючи власний досвід
у роботі з клієнтами, аналітиці й побудові ефективних бізнес-процесів.

Прагну працювати в компанії, де цінують професійність, командну роботу та бажання
до розвитку.

У майбутньому — бачу себе на керівній посаді, пов’язаній із розвитком напрямку
продажів або управлінням торговою точкою / відділом.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: