- Файл
Катерина
Бухгалтер (банк, HR), економіст, фінансист, менеджер з компенсацій і пільг
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/16577800/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Демченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 30.06.1989р.
Сімейне положення : неодружена, дітей немає.
Національність: українка
Телефон: [
Ел. пошта: [
Освіта
Вища
НАУ(бухгалтерія)
Магістратура НАУ (бухгалтерський облік і аудит) 2019 рік
Вища
МАУП, Економіка і управління бізнесом, Київ (менеджер)
Магістратура МАУП (менеджмент) 2011
Бакалавр МАУП (менеджмент) 2009 рік
Молодший спеціаліст МАУП (менеджмент) 2007
Курси: Бухгалтер ФОП, HR курси.
Досвід роботи
2025р. Консалтинг ТОВ «БДО»
Бухгалтер-експерт
8 клієнтів, переважно міжнародні компанії з українськими філіалами, серед них резиденти Дія Сіті, виробничі компанії, роздрібна торгівля, консалтинг.
• Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
• Досвід роботи з ЦПХ,резидентами Дія Сіті гіг-контрактерами і трудовими договорами, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами, страхування, доплати в вихідні, за шкідливість на виробництві.
• Розрахунок податків ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
• Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
• Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, Звіт з праці (місячний, квартальний), заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
• Табелі, штатний розпис, накази, внутрішні звіти, довідки про доходи.
• Робота з Клієнт Банком, електронник кабінетом, Пенсійним Фондом, 1С ЗУП, МЕДОК, BAS.
2024 Ведення невеликих ФОПів на 2,3 групі
- Реєстрація;
- Книга доходів та витрат;
- Оплата податків;
- Отримання ключів;
- Здача декларацій;
2023 рік
Мережа фітнес-центрів «Sportlife», фінансовий аналітик департаменту продажів та маркетингу:
• Розрахунок заробітньої плати відділу продажів та маркетингу;
• Розробка систем мотивацій;
• Планування продажів;
• Внесення заявок на оплати відділу продажів та маркетингу в 1С;
• Контроль оплат заявок відділу продажів та маркетингу;
• Аналіз та розрахунки продажів по різним показникам;
• Документообіг;
2020-2022рр ПРАТ «УТСК» (страховий бізнес). Україна, Київ.
Бугалтер з заробітньої плати.
Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
Досвід роботи з ЦПХ, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами.
Розуміння правильності та контроль за нарахуванням ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, ПДФО (досвід роботи з відокремленими підрозділами), Звіт з праці (місячний, квартальний), 3-Борг, повідомлення про прийняття працівника на роботу, заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
Табелі, штатний розпис.
Довідки для працівників.
Внутрішні звіти.
Постійне вивчення змін Законодавства.
Додаткові обов’язки:
Рознесення банківських виписок.
Авансові звіти.
Досвід роботи з 1С ЗУП, 1С 8.2, Медок, Електронний кабінет, Портал пенсіного фонду України, Фредо-Звіт.
2019- 2020 ТОВ «Віп-Кар» Україна, Київ:
Бугалтер, бухгалтер з заробітьої плати, кадровик.
-нарахування заробітної плати та податків і зборів,що стосуються заробітної плати;
-нарахування виплат працівникам,що стосуються заробітної плати;
-кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
- відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
-підготовка довідок для співробітників;
- штатний розклад;
-здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- рознесення банківських виписок;
-взаємодія з ДФС та державною службою статистики.
2017- 2019 в компанії «Сіті Транспорт Групп» Україна, Київ
Посада: бухгалтер з заробітньої плати, кадровик.
- Облік заробітної плати, розрахунок і виплата авансу, зарплати, інших виплат, створення відомостей, проводки в 1С;
- Кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- Розрахунок відрахувань до фондів із зарплати холдингу, контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
- Підготовка довідок для співробітників;
- Штатний розклад;
- Здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- Авансові звіти, розрахунок і оформлення відряджень по Україні та закордоном;
- Виписка рахунків, актів;
- Рознесення банківських виписок;
- Допомога в підготовці до тендерів, взяття довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом;
- Взаємодія з ДФС та державною службою статистики;
- Отримання / продовження електронних ключів в МEDOK;
- Інші завдання керівництва і головного бухгалтера;
-Заповнення трудових книжок.
- Робота в 1С 8.2, МЕDOK.
2016-2017 ФОП Заяць Н.М. Україна, Київ
Посада: касир
Професійні навички:
- розрахунок клієнтів,робота з великим оборотом готівки/ безготівковий розрахунок;
- інкасація коштів;
- консультування клієнта по акціях і знижкам магазину.
- участь в проведенні інвентаризацій.
2013-2015р. ФОП Скобль Ольга Станіславівна Україна, Київ
Посада: продавець, касир, адміністратор
- адміністративні питання стосовно персоналу;
- управління магазином, виконанання планів продажів.
- консультація клієнтів;
- продаж товару, розрахунок покупців;
- робота в 1С 8.2;
- прийом,обробка,збір замовлень;
- переміщення, приймання товару;
- заведення товару в базу в 1С;
- оприбуткування товару,списання товару;
- проведення інвентаризацій.
Володіння мовами
Грамотна російська та українська, англійська B1.
Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач 1С 8.2, ЗУП, BAS, МЕDOK, Adobe Photoshop, Oracal, Power Point, Google Sheets, Word, Excel, Електронний кабінет платника податків, Пенсійний фонд, Клієнт-Банк.
Особисті якості
Емпатичність, вміння знаходити мову з людьми, порядність, цілеспрямованість, старанність, відповідальність, ввічливість, бажання працювати на результат,вмію працювати самостійно та в команді, вирішу нестандартну задачу, розроблю креативний підхід до всього. комунікабельність, легко навчаюся і уживаюся в колективі, маю велике бажання працювати і заробляти, прагнення до нових знань, бажання вчитися і розвиватися, уважність до деталей.
Похожие кандидаты
-
Економіст, Project Manager, бухгалтер, офіс-менеджер
30000 грн, Киев, Удаленно -
Compensation and benefits specialist
Другие страны, Киев, Удаленно -
Фінансовий менеджер
Удаленно -
Бухгалтер, фінансист, економіст
10000 грн, Ивано-Франковск, Удаленно -
HR-менеджер
Удаленно -
Бухгалтер, економіст, фінансист, помічник, асистент (junior)
12000 грн, Одесса, Удаленно