Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вікторія

Помічник директора

Рассматривает должности: Помічник директора, Адміністратор офісу, Діловод, Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер з первинної документації, Адміністратор стоматології
Возраст: 48 лет
Город: Киев
Рассматривает должности:
Помічник директора, Адміністратор офісу, Діловод, Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер з первинної документації, Адміністратор стоматології
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шептуха Вікторія Дмитрівна

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), ● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета

Стаж роботи

Бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації.
• 09.01.1996р.- оператор Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 27.07.2004р.- оператор другої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 20.01.2010р.- бухгалтер Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 01.08.2013р.- бухгалтер другої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 10.05.2017р.- бухгалтер першої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 24.09.2018р.- помічник керівника підприємства ПрАТ «Внештранс» за суміщенням Інспектор з кадрів
Особисті дані
• Д.н. 28 серпня 1977р.
• Не одружена
• Є двоє дітей
Професійні навички
• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
• Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
• Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
• Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
• Знання основ трудового законодавства.
Досвід роботи

Освіта
Січень 1996 р. – грудень 2009 р.- Центральна База Ресурсного забезпечення МВС України
Спеціальність: Оператор Фінансово-облікового відділу
Функціональні обв’язки:
• Введення інформації про рух товарно-матеріальних цінностей в базу даних
• Формування актів на приймання товарно-матеріальних цінностей
Січень 2010 р. – по 20.09.2018 - Центральна База Ресурсного забезпечення МВС України
Спеціальність: Бухгалтер Фінансово-облікового відділу
Функціональні обв’язки:
• Ведення обліку доходів і видатків установи
• Облік основних засобів, матеріалів, МШП
• Облік розрахунків із підзвітними особами
• Оформлення та перевірка документів на відрядження працівників (накази, розрахункові листи)
• Розрахунок добових, витрат на проїзд, проживання та інші пов’язані витрати
Вересень 2018 р. по теперешній час – ПрАТ «Внештранс»
Спеціальність: помічник керівника підприємства за суміщенням інспектор з кадрів
Функціональні обв’язки:
• Планування та ведення робочого графіка директора
• Організація нарад, зустрічей, переговорів
• Ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів
• Приймання та розподіл кореспонденції й вихідних дзвінків
• Підготовка, підписання, зберігання й відправлення документів
• Підготовка та ведення ділового листування; відповіді на запити, складання службових записок, розпоряджень та звітів
• Підготовка внутрішніх процесів компанії та адміністративний супровід
• Забезпечення офісу канцелярськими та господарськими матеріалами
• Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників
• Підготовка наказів з кадрових питань
• Ведення особових справ працівників
• Заповнення та зберігання трудових книжок/електронних трудових
• Ведення штатного розпису
• Облік відпусток, лікарняних
• Формування та ведення табелів обліку робочого часу
• Організація та оформлення страхування (працівників транспортних засобів)

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (1С, впевнений користувач MS Word, Excel, Internet; навики роботи в програмі Парус-бухгалтерія.).

Особистісні
якості:
Відповідальність, організованість, уважність, оперативність, комунікабельність, здатність до швидкого навчання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: