- Файл
Наталія
Адміністратор
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/16649152/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Шкурат Наталія Володимирівна
Вік: 39 років
Місто проживання: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська , буд.366, кв.45
Сімейний стан: незаміжня
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета
Отримання нового досвіду, розвиток та вдосконалення професійних знань та навичок, набутих під час роботи на посадах державної служби, для досягнення особистих цілей і цілей організації
Досвід роботи
• Назва компанії (організації, установи): Комунальна установа «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради
Посада: фахівець І категорії
Період роботи: 05.11.2025 — по теперішній час
Обов’язки:укладання договорів оренди
• Назва компанії (організації, установи): Донецька Спеціалізована прокуратура у сфері оборони
Посада: старший інспектор
Період роботи: 09.03.2023 — 30.06.2025
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції, оформлення рапортів на відрядження, оформлення кошторисів та авансових звітів, ведення кадрової документації.
• Назва компанії (організації, установи): Донецький апеляційний суд
Посада: провідний спеціаліст відділу документообігу та організаційного забезпечення
(канцелярія суду)
Період роботи: 17.10.2018 — 07.03.2023
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.
• Назва компанії (організації, установи): Апеляційний суд Донецької області
Посада: провідний спеціаліст відділу документального забезпечення та контролю
(канцелярія суду)
Період роботи: 24.04.2018 — 16.10.2018
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.
• Назва компанії (організації, установи): Бахмутська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний державний інспектор відділу матеріального забезпечення та розвитку
інфраструктури
Період роботи: 01.04.2016 — 23.04.2018
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції
• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу погашення боргу
Період роботи: 10.02.2016 — 31.03.2016
Обов’язки:
- забезпечення належної організації роботи з питання здійснення заходів щодо погашення податкового боргу з податків і зборів платників податків
• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний спеціаліст відділу інфраструктури
Період роботи: 15.07.2014 — 09.02.2016
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції
• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області
Посада: державний податковий інспектор, старший державний податковий інспектор,
головний державний податковий інспектор відділу супроводження інформаційних систем
та адміністрування баз даних
Період роботи: 13.09.2010 — 14.07.2014
Обов’язки:
- забезпечення впровадження і супровід програмних продуктів, що стосуються Державного реєстру фізичних осіб,
- здійснення ведення діловодства у відділі, ведення обліку документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них; ведення обліку, зберігання та використання документів з грифом „Для службового користування”, зберігання та забезпечення збереження документів на паперових носіях; в тому числі АСЕДОРР.
• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ у Донецькій області
Посада: спеціаліст 1 категорії адміністративно-господарського відділу
Період роботи: 19.07.2006 — 12.09.2010
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.
Освіта
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2006-2010
Вміння та навички
• вільне володіння державною мовою
• вміння працювати з інформацією
• здатність працювати в декількох проектах одночасно
• вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення
Особисті якості
• ініціативна
• комунікабельна
• дисциплінована
• відповідальна
• чесна
• є бажання розвиватись
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, оператор ПК, помічник керівника, діловод, головний спеціаліст
Павлоград, Другие страны -
Адміністратор, діловод, спеціаліст
Павлоград -
Адміністративний асистент
Павлоград, Удаленно -
Адміністратор
Павлоград -
Адміністратор
20000 грн, Павлоград, Удаленно -
Адміністратор сервісного центру
39000 грн, Павлоград