Наталія
Адміністратор, діловод, референт, 35 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1732031
Опыт работы
Гловний адміністратор бізнес центру
с 04.2016 по наст. время
(8 лет 2 месяца)
ТОВ "АРДІС ФІНАНС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))
- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень Директора та інших локальних нормативних актів Товариства;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів, що укладаються Товариством.
- контроль за виконанням контрагентами Товариства умов укладених договорів та приймання необхідних заходів по попередженню порушень;
- надання допомоги фізичним та юридичним особам, які уклали з Товариством договори оренди нерухомого майна, у вирішенні поточних питань, пов’язаних з орендними правовідносинами;
- ведення обліку та забезпечення зберігання документів;
- ведення кадрового діловодства;
- проведення інвентаризації майна у Товаристві;
- здійснення архівації документів у Товаристві;
- виконання інших завдань, покладених на головного адміністратора, та доручень Директора.
Адміністратор
с 03.2015 по 03.2016
(1 год)
ТОВ "ПРИВАТСЕРВІС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))
- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів;
- ведення та підготовка наказів з особового складу та основної діяльності товариства;
- діловодство підприємства в цілому, контроль документообігу.
Інтерв'юер
с 09.2012 по 02.2013
(5 месяцев)
Асоціація захисту прав молоді Волині (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Продавець-консультант
с 05.2010 по 08.2010
(3 месяца)
ТЦ "Ювант" (Торгівля)
Образование
СНУ ім. Лесі Українки
Інститут соціальних наук, Соціологія, Луцьк
Неоконченное высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Можу працювати в сфері реклами, PR іміджу, маркетології, соціології, здатна до роботи у відділі кадрів, в архіві (будь-яка робота, пов'язана з оформленням документів).
Комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, швидко адаптуюся, завжди готова до навчання в нових сферах діяльності.
Особисті риси
високий рівень самоорганізації,
відповідальна,
цілеспрямована,
ініціативна,
легко навчаюсь,
зацікавленість у професійному розвитку,
вміння працювати в команді,
лідерські якості
Похожие кандидаты
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Киев, Удаленно
Секретар, діловод, офіс-менеджер, оператор ПК, адміністратор офісу
15000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер, помічник бухгалтера, діловод
Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев