Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 января 2023 PRO

Наталія

Адміністратор, діловод, референт, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Гловний адміністратор бізнес центру

с 04.2016 по наст. время (8 лет 2 месяца)
ТОВ "АРДІС ФІНАНС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень Директора та інших локальних нормативних актів Товариства;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів, що укладаються Товариством.
- контроль за виконанням контрагентами Товариства умов укладених договорів та приймання необхідних заходів по попередженню порушень;
- надання допомоги фізичним та юридичним особам, які уклали з Товариством договори оренди нерухомого майна, у вирішенні поточних питань, пов’язаних з орендними правовідносинами;
- ведення обліку та забезпечення зберігання документів;
- ведення кадрового діловодства;
- проведення інвентаризації майна у Товаристві;
- здійснення архівації документів у Товаристві;
- виконання інших завдань, покладених на головного адміністратора, та доручень Директора.

Адміністратор

с 03.2015 по 03.2016 (1 год)
ТОВ "ПРИВАТСЕРВІС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів;
- ведення та підготовка наказів з особового складу та основної діяльності товариства;
- діловодство підприємства в цілому, контроль документообігу.

Інтерв'юер

с 09.2012 по 02.2013 (5 месяцев)
Асоціація захисту прав молоді Волині (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Продавець-консультант

с 05.2010 по 08.2010 (3 месяца)
ТЦ "Ювант" (Торгівля)

Образование

СНУ ім. Лесі Українки

Інститут соціальних наук, Соціологія, Луцьк
Неоконченное высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Досвід розробки програм соціологічного дослідження, інструментар

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Можу працювати в сфері реклами, PR іміджу, маркетології, соціології, здатна до роботи у відділі кадрів, в архіві (будь-яка робота, пов'язана з оформленням документів).
Комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, швидко адаптуюся, завжди готова до навчання в нових сферах діяльності.

Особисті риси

високий рівень самоорганізації,
відповідальна,
цілеспрямована,
ініціативна,
легко навчаюсь,
зацікавленість у професійному розвитку,
вміння працювати в команді,
лідерські якості

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: