Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 августа 2018

Светлана

Бухгалтер, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Тернополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 09.2015 по 09.2016 (1 год)
ТОВ "Акція", Тернополь (готельно-розважальна)

Головний бухгалтер
• Планування фінансової спроможності підприємства на місяць.
-Фінансово-економічний аналіз за місяць
•Веденная фінансового ,податкового, та управлінського обліку на підприємстві.
•Складання фінансової ,податкової , статистичної звітності.
• Ведення клієнт-банку.
• Контроль за дебіторсько-кредиторською заборгованістю.
•Нарахування заробітної плати .
• Контроль за обліком каси.
- Ведення первинного обліку
•Управління колективом з 4-х бухгалтерів.
• Здача звітності через"Медок". "Арт звіт"
•Наявний неодноразовий досвід проходження різних та податкових перевірок

Головний бухгалтер

с 10.2013 по 05.2016 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Тепловик", Тернополь (Альтернативне опалення)

ведение ВЭД на предприятии,ведение бухгалтерского и налогового учета в программе 1С 7.7, 1С 8.2,составление и сдача бухгалтерской, налоговой и статистической отчетности в программе «АРМ Звіт », начисление з/п основной , по договорам, составление и сдача отчетности в ПФ, оформление авансовых отчетов, оформление командировок,
ведение реализации импортного товара , контроль дебиторской , кредиторской задолженности ,
работа в клиент-банке таежедневное проведение банковских выписок, проведение валютных и гривневых платежей,
ведение основных средств, в т.ч. автомобилей на предприятии, списание бензина , дизельного топлива, составление ежемесячной отчетности по эксплуатации транспорта на предприятии ( как арендованного так и на балансе предприятия)
оформление кредитов от банков, сдача отчетности в банк по кредитам, начисление процентов

Бухгалтер

с 08.2013 по 10.2013 (2 месяца)
ТОВ "ПОДОЛЯНИ ", м.Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Ведення касового обліку ,бухгалтерський облік , податковий , митний .
Зведення каси , подача звітності, нарахування заробітної плати, інвентаризація.

Бухгалтер

с 07.2013 по 12.2013 (5 месяцев)
ПП "Євроінтер'єр" (торгівля будматеріалами, купівля-продаж нерухомого майна та ін.)

Головний бухгалтер
• Ведення первинного обліку
•Веденная фінансового ,податкового, та управлінського обліку на підприємстві.
•Складання фінансової ,податкової , статистичної звітності.
•Складання договорів.
• Ведення клієнт-банку.
• Контроль за дебіторсько-кредиторською заборгованістю.
•Нарахування заробітної плати .
• Контроль за обліком каси.
•Управління колективом з 2-х бухгалтерів.
• Заключення угод.
• Підписання договорів постачання товару .
•Наявний неодноразовий досвід проходження податкових перевірок

Бухгалтер

с 06.2012 по 04.2013 (10 месяцев)
ТОВ "Бондіолі і Павезі Україна" (гуртово роздрібна торгівля запчастинами до сільгосптехніки іноземного виробництва)

с 05.2012 по 25.03.2013р. (10 месяцев)
ТОВ " Бондіолі і Павезі Україна " (гуртово роздрібна торгівля запчастинами до сільгосптехніки іноземного виробництва )
рганізація, ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку всіх господарських операцій на підприємстві;- ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
- проведення фінансово-економічного аналізу стану підприємства ( в т.ч. аналіз та оптимізація витрат);
- аналіз планових та поточних показників діяльності підприємства;
- виявлення причин відхилення від планових показників та внесення пропозицій щодо можливих коригувань у відповідності до реальних процесів підприємства;
- формалізація бізнес-процесів підприємства, розробка та впровадження наказів, регламентів та нормативів підприємства в частині бухгалтерського обліку;
- розробка та затвердження облікової політики підприємства;
- оперативна робота з дебіторами та кредиторами;
- контроль за відображенням господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
- внутрішній аудит;
- досвід роботи в сфері ЗЕД (імпорт-експорт товарів та послуг, обчислення курсових різниць);
- орендні операції (нерухомість, обладнання);
- облік кредитних операцій ;
- облік розрахунків з підзвітними особами;

- нарахування та облік заробітної плати ( близько 100 чол.), підготовка і здача звітності по зарплаті;

- облік автотранспорту (легкові, вантажні автомобілі), в т.ч. орендованого. Складання та здача звітності, що пов'язана з роботою автотранспорту;

- контроль за надходженням,рухом та вибуттям оборотних засобів;
- контроль обліку запасів (ПММ, запчастини та ін.)
- проведення інвентаризацій;
- облік основних засобів - амортизація, ремонти , покращення з урахуванням особливостей бухгалтерського та податкового законодавства;
- облік МНМА, МШП;
- підготовка і здача податкової, фінансової звітності, звітності з ЄСВ;
- взаємодія з контролюючими органами;
- проходження комплексних податкових перевірок, позапланових перевірок перевірок фондів.

Керівник

с 02.2004 по 01.2017 (12 лет 11 месяцев)
Приватний підприємець, Тернопіль (Бухгалтерські послуги , створення кошторисів , та актів виконних робіт .посередницька діяльність)

Головний бухгалтер

с 02.2003 по 12.2004 (1 год 10 месяцев)
ПМП " ВАМС" (Торгівля та будівництво)

Дополнительное образование и сертификаты

Інститут Львівська Політехніка

1999-2004

Тернопільський Єкономічний Інститут

2003-2004

ТОВ "Наша Оселя " курси (Сметчиков) , програма по будівництву

2005-2012

Курси 1С бухгалтерія версія 8.2

2013

Бухгалтерський та податковий оюлік в приватному бізнесі

2016

Знания и навыки

M.E.Doc Управління персоналом Управлінські навички Арт-Звіт Організованість Нарахування зарплати АРМ-ЗС Контроль виконання фін.плану ; аналіз фінансово-економіної діял Навички управління людьми; досвід проведення презентацій та веде Цілеспрямованість, комунікабельність вміння працювати на результ Контроль виконання фін.плану ; аналіз фінан.економ. діяльності Навички управління людьми; досвід проведення презентацій

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Складання тендерної документації, проведення тендерів по всій Україні , розрахунок кошторисів , актів виконаних робіт , складання всієї будівельної документації.Допомога та юридична консультація при відкритті юридичних та фізичних осіб .

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: