- PRO
Людмила
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Діловод, Помічник керівника
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1798116/
Опыт работы
Помічник керівника
с 07.2023 по наст. время
(2 года 1 месяц)
Приховано, Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)
Допомога керівнику, планування поїздок, замовлення квитків, забезпечення офісу канцтоварами, комунікація з підрозділами, вхідна, вихідна кореспонденція, написання листів, накази, ведення табелю робочого часу, обовʼязки інспектора з кадрів, первинна документаці. Створення платежів в ПриватБанку, робота в Бас, Медок, спілкування з контрагентами. Нарахування заробітної плати, контроль за надходженнями та витратами.
Інспектор відділу кадрів
с 06.2023 по наст. время
(2 года 2 месяца)
анонімна, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення кадрового обліку, накази, вхідна,вихідна кореспонденція, доручення керівника, забезпечення роботи офісу.
Адміністративний помічник
с 12.2019 по 07.2023
(3 года 7 месяцев)
Будівельна, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
З червня 2022р. виконую обов'язки інспектора з кадрів.
Секретар навчальної частини
с 10.2015 по 12.2019
(4 года 2 месяца)
Львівське ВПУТ та СП, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Організація роботи офісу, робота в 1С, створення наказів, ведення особових справ, прийом-звільнення працівників, вхідна-вихідна кореспонденція, реєстрація довідок, архівні довідки, вхідні дзвінки, ведення сайту, прийом відвідувачів.
Директор
с 01.2000 по 01.2010
(10 лет)
ФОП (Готельно-ресторанний бізнес)
З 2000 - 2010 р. управління персоналом кафе у кількості 10 чоловік. Ведення обліку матеріальних цінностей. Співпраця з постачальними організаціями.
Образование
НУ ЛП
Автоматика, КС, Львов
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет 3 месяца)
1997р. Професійно-технічне училище №58 отримала професію складач на складально-друкуючих машинах і комп’ютерах четвертого розряду.
Знания и навыки
- Користувач Internet
- 1С
- Організаторські здібності
- Ведення документації
- M.E.Doc
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- MS Excel
- MS Word
Инвалидность
Третья группа.
Крім важкої фізичної праці
Дополнительная информация
e-mail : [
тел. [
Освіта:
1997р. Професійно-технічне училище №58 отримала професію складач на складально-друкуючих машинах і комп’ютерах четвертого розряду.
2002р. Національний університет “Львівська політехніка”, інститут комп’ютерних технології і автоматики, за напрямом „Комп’ютеризовані системи автоматики і управління”. Диплом бакалавра отримала в червні 2002 року.
2003р Національний університет “Львівська політехніка”, інститут комп’ютерних технології і автоматики, за напрямом „Комп’ютеризовані системи автоматики і управління”. Диплом спеціаліста отримала в червні 2004 року.
Досвід роботи:
Літо 2003р. Проходила практику на „Львівенергоремонт” за спеціальністю системи управління і автоматика.
07.1997р Була прийнята на роботу на „Львівенергоремонт” в відділ автоматизованої системи керування на посаду оператора електронно-обчислювальних машин.
Навички:Вільно - робота з програмами MS Office, Internet, знання основ діловодства, листування, водійські права категорія В. Організаційні здібності. Творча.
Мови:Українська – рід
Особисті дані:
Рік народження 1979
Заміжня, відповідальна, є бажання вчитися. Легко опановую нову професію, швидко вчусь, права категорія В
Похожие кандидаты
-
Хостес
16000 грн, Львов -
Адміністратор на рецепшн
Львов -
Офіс-менеджер
10000 грн, Львов -
Офіс-менеджер
25000 грн, Львов, Ивано-Франковск , еще 6 городов -
Адміністратор, секретар, бухгалтер
10000 грн, Львов -
Офіс-менеджер
Львов, Удаленно