Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июня 2021 PRO

Ірина

Няня, психолог

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Няня-психолог

с 08.2020 по наст. время (3 года 9 месяцев)
Сімʼя, Київ (Сімʼя)

1. Догляд та розвиток за молодшими дітьми: хлопчики 7 місяців і 3,2 року, а також за потребою - дівчинка 9-ть років та хлопчик 12 років.
2. Складання меню, приготування їжі, годування дітей.
3. Прогулянки на свіжому повітрі: активні ігри згідно пори року.
4. Розвиток: малювання, ліплення, ігри з піском, водою та іншими природними матеріалами. Читання віршиків і казок.
5. Укладання молодших дітей на денний сон.
6. Догляд за дитячою кімнатою, одягом, іграшками та дитячим візочком.
7. Супровід у поїздках закордон.

Няня

с 10.2018 по 03.2020 (1 год 5 месяцев)
Сімʼя, Одеса (Сімʼя)

1. Догляд та розвиток, разом з корекційної роботою (аутизм) за дитиною (хлопчик 2,6 роки).
2. Діагностика (спостереження, гра) психологічного і фізичного розвитку дитини.
3. Організація розпорядку дня для малюка.
4. Приготування їжі згідно меню, корекція харчової поведінки малюка.
5. Корекційно-розвиваючі заняття (розвиток і постановка мови, інтелектуальний та фізичний розвиток - концентрації уваги, впізнавання предметів і зображень, координація рухів): малювання, ліплення, аплікація, розвиваючі заняття та ігри з елементами різнобічних методик розвитку дитини, читання книжок, вивчення віршиків, дитячих пісень.
6. Відвідування шкіл раннього розвитку "Монтессорі"
7. Прогулянки на свіжому повітрі в парковій зоні, на дитячих майданчиках або ж біля моря.
8. Догляд за одягом, іграшками, кімнатою дитини (прання, прасування, вологе прибирання тощо).
Досягнення: хлопчик активно відвідує дитячий садочок. Має активний та пасивний словниковий запас відповідно до свого віку.
Ініціює та підтримує комунікацію, будує фрази самостійно.
Урізноманітнилися та розширилися харчові звички дитини. Хлопчик опанував навички самостійного самообслуговування.
Дитина краще контролює свої емоційні рекції, жартує. Більш активно взаємодіє з оточуючими як в повсякденному житті так і в ігровій діяльності. Вивчає вірші, полюбляє готувати смачні срави та давати їм назви.

Няня

с 10.2016 по 06.2018 (1 год 8 месяцев)
Сімʼя, Одеса (Сімʼя)

Обов'язки:
1. Догляд за дітьми (хлопчик 6 років і дівчинка 3-х років) протягом дня. Іноді з вечірніми змінами.
2. Дотриманняі "регламенту дня дитини".
включаючи:
Освітньо-розвиваючі заняття (розвиток і постановка мови (звук Р), інтелектуальний та фізичний розвиток - концентрації уваги, впізнавання предметів і зображень, координація рухів): малювання, ліплення, аплікація, розвиваючі заняття та ігри з елементами різнобічних методик розвитку дитини, читання книжок, вивчення віршиків, дитячих пісень.
Відвідування школи раннього розвитку (3-4 дні на тиждень).
3. Формування та приготування їжі для дітей згідно "Меню";
4. Прогулянки на свіжому повітрі в парках, на дитячих майданчиках або біля моря;
5.Массаж, зарядка;
6. Догляд за одягом, іграшками, кімнатою дитини (прання, прасування, вологе прибирання тощо).
Досягнення:
Діти продовжують активно розвиватися та навчатися в приватній школі. Без проблем пішли до першого класу маючи високий рівень підготовки. Активно продовжують вивчати англійску мову та багато читають. Дівчинка продовжує займатися гімнастикою, а хлопчик грати в хокей.

Няня

с 08.2012 по 08.2016 (4 года)
Сімʼя, Черкаси (Work home)

Обов'язки:
1. Догляд за дитиною (хлопчик, 1 рік та 7 місяців) протягом дня.
2. Дотримання і виконання "Регламенту дня дитини".
включаючи:
Освітньо-розвиваючі заняття (розвиток і постановка мови, інтелектуальний та фізичний розвиток - концентрацію уваги, впізнавання предметів і зображень, координація рухів): малювання, ліплення, аплікація, розвиваючі заняття та ігри з елементами разностронніх методик розвитку дитини, читання книжок, вивчення віршиків, дитячих пісень.
Відвідування шкіл раннього розвитку (3 дні на тиждень).
3.Пртготування їжі для дитини відповідно до "Меню";
4.Прогулянки на свіжому повітрі;
5.Массаж, зарядка;
6. Догляд за одягом, іграшками, кімнатою дитини (прання, прасування, вологе прибирання тощо).
Досягнення: родина переїхала жити за кордон, хлопчик продовжує активно розвиватися, без проблем та з великим бажанням пішов до першого класу в іншій країні. Активно продовжує грати в шахи, кататися на велосипеді та роликах, грати в футбол, багато читає ( 10 підручників на тиждень!)

Практичний психолог

с 09.2011 по 10.2013 (2 года 1 месяц)
Громадська організація "спілка батьків дітей-інвалідів - оновлена", Черкаси (Work home)

Основні функції роботи:
1.Комплексне дослідження знань, умінь, навичок, пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери, мови дітей з особливостями у розвитку. Спостереження за динамікою психічного розвитку в умовах корекційної роботи.
2. Розвиток пізнавальної активності, забезпечення стійкої позитивної мотивації в різних видах діяльності.
3. Формування знань, умінь і навичок з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних можливостей.
4. Психологічна робота, спрямована на забезпечення повноцінного психічного розвитку дитини:
• корекція недоліків в руховій сфері;
• розвиток загальної і дрібної моторики;
• формування почуття ритму;
• формування розумової діяльності у взаємозв'язку з розвитком мови;
• розвиток розумових здібностей;
• розвиток творчих здібностей.
Психологічна підтримка батьків дітей з ЗПР.

Практичний психолог

с 09.2010 по 06.2011 (9 месяцев)
Чоробаївський військовий комісаріат, смт Чорнобай (Військова підготовка)

Проводила допризовну підготовку юнаків до армії.

Практичний психолог\соціальний педагог

с 08.2008 по 08.2011 (3 года)
Великоканівецький навчально-виховний комплекс, с.Великі Канівці (Освіта, наука)

Проведення співбесід з претендентами на вступ до дитячого садочка та школи.
Індивідуальна і группова психодіагностика дітей в садочку та учнів в школі (діагностика готовності до школи, адаптація, психологічний мікроклімат у родині, ефективніть взаємовідносин між вчителем та учнем). Обробка та інтерпретація результатів. Оформлення висновків і рекомендацій.
Індивідуальні консультації учнів, вчителів, батьків.
Корекція поведінки дітей як в садочку так і в школі.
Профорієнтаційна робота зі старшокласниками.
Організація та проведення тренінгових занять, майстер-класів з педагогами.
Участь у підготовці і проведенні психолого-педагогічних семінарів, виховних годин, педагогічних нарад.
Консультації в наукових центрах, методичних семінарах шкільних психологів. В роботі бібліотеки. У зборах або конференціях працівників школи. Здійснювала посередництво між освітніми установами, сім'єю, трудовими колективами, центрами соціальних служб для молоді, кримінальної міліції, органів місцевого самоврядування та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її благополучного розвитку.

Образование

Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки

Психологія, Кіровоград
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

Користувач ПК

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Проходила курси та маю сертифікати в таких напрямках роботи:
1. Сертифікат по роботі в сім'ї з особливими дітьми (від голови правління асоціації батьків дітей з аутизмом).
2. Сертифікат про надання першої медичної допомоги дітям (всеукраїнська спілка парамедиків).
Являюсь членом (UHS) ГО "Об'єднання домашнього персоналу. Національна спілка".

Професійні якості:
- висока працездатність, відповідальність;
- доброзичливість і життєлюбність;
- уважність і акуратність;
- активна життєва позиція.
Готовність до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: